Ova kolekcija za jesen/zimu pomiče granice elegancije i moći, ali i mijenja pravila igre
U srcu Plave dvorane Sava Centra, gdje svjetlo nježno pada na svaki detalj, „Mona jesen/zima 2025.“ predstavila je kolekciju koja pomiče granice očekivanog i vraća modnoj publici osjećaj da je svaki komad odjeće priča za sebe, priča koja nadilazi trenutak i postaje iskustvo.
Atmosfera je bila precizno orkestrirana, svaki pokret modela, svaki korak i gestikulacija činili su dio narativa koji je spojio luksuz, materijal i formu u jedinstvenu cjelinu, dok su pažljivo odabrani uzvanici svjedočili redefiniciji elegancije kroz vizualni jezik brenda.
Ključna fraza „Mona jesen/zima 2025“ pojavljuje se već u uvodu, signalizirajući traženu relevantnost i SEO vrijednost, dok kolekcija nastavlja pričati priču o modernoj ženi i muškarcu koji traže sofisticiranost u svakom segmentu odjevnog identiteta.
Između teksture, kroja i svjetla – Mona stvara novi urbani luksuz
Paleta bordo, tamnozelenih, crnih i smeđih tonova odražava ozbiljnost i snagu sezone, dok naglašena ramena i odvažni krojevi otkrivaju suvremeni izraz klasične forme. Koža ostaje glavni kod brenda, no uz dodatak tekstura zmijske kože svaki komad postaje statement, ali i nosiv, stvarajući vezu između estetike i funkcionalnosti.
Novi modeli cipela i torbi, posebno dizajniranih clutch formi, nadopunjavaju žensku kolekciju, dok muška kolekcija, s fokusom na kapute i voluminozne torbe, donosi uravnoteženi izraz profinjenosti i lakoće, pokazujući da „Mona jesen/zima 2025.“ nije samo modna linija, nego kulturni izraz suvremenog urbanog stila.
Kolekcija pokazuje kako luksuz može biti pristupačan kroz estetiku detalja, kroz materijal koji osjeća ruku i kroz oblik koji poštuje proporcije tijela, dok slojevita stilizacija i dalje ostaje precizna i elegantna, bez suvišnih ukrasa.
Postoje večeri koje ne pristaju na prosječnost i trenuci koji traže dodatnu dozu stila, samopouzdanja i nenametljivog sjaja, a upravo takvim prigodama Högl pristupa s posebnom pažnjom, stvarajući cipele i torbe koje nadilaze ulogu modnog dodatka i postaju nosivi izraz osobnosti. U kolekciji osmišljenoj za svečane prilike, večernje izlaske i najluđu noć u godini susreću se bezvremenska elegancija, suvremeni dizajn, vrhunska izrada i iznimna udobnost, što je kombinacija koja definira moderni luksuz bez kompromisa.
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i točni datumi početka sniženja u fizičkim trgovinama i online.
Nova crvena capsule kolekcija haljina brenda LEXALEX osmišljena je kao snažna, ali pročišćena modna izjava. Svaki model spaja suptilan luksuz i samouvjerenu ženstvenost, stvarajući dojam koji ostaje zapamćen.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.