Milica Bukumirović i Elena Dizdar ultimativne su IT djevojke
MOHITO s oduševljenjem najavljuje svoju najnoviju smart casual kolekciju – posvećenu bezvremenskim komadima u suvremenom izdanju. Ova kampanja govori o ženskom prijateljstvu, međusobnoj podršci dviju snažnih, uspješnih žena i njihovom modnom izričaju. Ovom prilikom, MOHITO se udružio s izvanrednim duom za stvaranje svoje najnovije lookbook kampanje, u okviru #MOHITOwomen serijala.
Elena Dizdar, ugledna manekenka iz Hrvatske te buduća odvjetnica i Milica Bukumirović, proslavljena influencerica iz Srbije i buduća liječnica, spajaju se u suradnji koja nadilazi granice industrije. Njihov odabir nije bio slučajan; nakon što su se upoznale na profesionalnim temeljima, njihovo je prijateljstvo procvjetalo, prikazujući vezu koja savršeno dočarava duh serijala #MOHITOwomen.
Milica Bukumirović i Elena Dizdar osvajaju svojim stilom
Lookbook u kojem su u glavoj ulozi Elena i Milica dočarava istinsku povezanost dviju prijateljica koje uživaju u zajedničkom poslijepodnevu. Njihovo opušteno držanje služi kao pozadina MOHITO kolekcije. Po svojoj prirodi orijentirane ka modi, Elena i Milica stavljaju svoj besprijekoran stil u prvi plan, odabirući MOHITO kombinacije koje puno govore o njihovom individualnom stilu, ali i zajedničkoj harmoniji.
Kolekcija je usredotočena na neutralne tonove, s paletom boja od nijansi sive do svijetle i tamnoplave, komadima naglašenim prugama koje dodaju dubinu i dimenziju.
S druge strane, srebrni metalik komadi poput odvažne suknje ili elegantnih štikli, unose moderan zaokret u minimalistički izgled, još jednom dokazujući da u jednostavnosti doista leži vrhunska sofisticiranost.
MOHITO nova smart casual kolekcija koju predstavljaju Elena i Milica slavi prijateljstvo, modu i trenutake koji nas zbližavaju. To je podsjetnik da stil nije samo odjeća koju nosimo, već i uspomene koje stvaramo u njoj.
Brend poziva sve žene da istraže novu kolekciju i prihvate duh #MOHITOwomen—spoj elegancije, udobnosti i neraskidivih prijateljstva.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.