Milica Bukumirović i Elena Dizdar ultimativne su IT djevojke
MOHITO s oduševljenjem najavljuje svoju najnoviju smart casual kolekciju – posvećenu bezvremenskim komadima u suvremenom izdanju. Ova kampanja govori o ženskom prijateljstvu, međusobnoj podršci dviju snažnih, uspješnih žena i njihovom modnom izričaju. Ovom prilikom, MOHITO se udružio s izvanrednim duom za stvaranje svoje najnovije lookbook kampanje, u okviru #MOHITOwomen serijala.
Elena Dizdar, ugledna manekenka iz Hrvatske te buduća odvjetnica i Milica Bukumirović, proslavljena influencerica iz Srbije i buduća liječnica, spajaju se u suradnji koja nadilazi granice industrije. Njihov odabir nije bio slučajan; nakon što su se upoznale na profesionalnim temeljima, njihovo je prijateljstvo procvjetalo, prikazujući vezu koja savršeno dočarava duh serijala #MOHITOwomen.
Milica Bukumirović i Elena Dizdar osvajaju svojim stilom
Lookbook u kojem su u glavoj ulozi Elena i Milica dočarava istinsku povezanost dviju prijateljica koje uživaju u zajedničkom poslijepodnevu. Njihovo opušteno držanje služi kao pozadina MOHITO kolekcije. Po svojoj prirodi orijentirane ka modi, Elena i Milica stavljaju svoj besprijekoran stil u prvi plan, odabirući MOHITO kombinacije koje puno govore o njihovom individualnom stilu, ali i zajedničkoj harmoniji.
Kolekcija je usredotočena na neutralne tonove, s paletom boja od nijansi sive do svijetle i tamnoplave, komadima naglašenim prugama koje dodaju dubinu i dimenziju.
S druge strane, srebrni metalik komadi poput odvažne suknje ili elegantnih štikli, unose moderan zaokret u minimalistički izgled, još jednom dokazujući da u jednostavnosti doista leži vrhunska sofisticiranost.
MOHITO nova smart casual kolekcija koju predstavljaju Elena i Milica slavi prijateljstvo, modu i trenutake koji nas zbližavaju. To je podsjetnik da stil nije samo odjeća koju nosimo, već i uspomene koje stvaramo u njoj.
Brend poziva sve žene da istraže novu kolekciju i prihvate duh #MOHITOwomen—spoj elegancije, udobnosti i neraskidivih prijateljstva.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.