Dolazak jedne od najvećih hrvatskih glazbenih zvijezda izazvao je pravi prometni kolaps na poznatoj jadranskoj magistrali od Karlobaga do Zadra, pa je bilo potrebno dodatno osiguranje kako bi Petar Grašo došao na binu. Brojne obožavateljice, koje su ga čekale ispred hotela i pratile u stopu, još jednom su dokazale njegovu popularnost, ali i pristupačnost, jer je rado pristao na fotografiranje i razgovor sa svim fanovima.
Sam Grašo je istaknuo da je ovo bio “last minute” koncert na koji je pristao zahvaljujući dugogodišnjem prijateljstvu sa Snježanom Schillinger čija obitelj potječe iz ovog kraja. Razumjevši koliko joj znači ovaj poseban i emotivan događaj za stanovnike Karlobaga, s kojima je uglavnom rodbinski i prijateljski povezana, odlučio je prihvatiti poziv.
Uz svesrdnu pomoć Turističke zajednice Karlobaga, načelnika Borisa Smojvera i sponzora kao što su Zepter Hrvatska, Frauscher Adriatic, Master Yachting i Sanlorenzo Adria, događaj je postao nezaboravan. Publika, pojačana brojnim turistima, imala je priliku uživati u cruise kolekciji modnog brenda Duchess, s kreacijama u žarkim ljetnim bojama poput roze, žute, zlatne i neizbježne bijele, koje sve fashionistice obožavaju. Kolekciju je odabrao art direktor Antun Tin Brišar, diplomirani dizajner, dok se za make-up pobrinuo Masha Beauty Studio iz Zadra.
Kroz večer nas je vodio svestrani novinar i TV voditelj Davor Garić s Nove TV, dok je emotivna publika sugrađana s oduševljenjem dočekala ovakvo događanje na 600 godina staroj tvrđavi u centru mjesta. Fortica, koja se prostire na 3000 kvadratnih metara, svjedoči prošlim burnim vremenima i čuvala je ovaj gradić iznimne ljepote podno Velebita. Karlobag se prvi put spominje još u antičko doba, a kroz povijest su ga pokušavali osvojiti mnogi osvajači. Zadnja obnova tvrđave izvršena je za vrijeme vladavine Austro-Ugarske Monarhije, pod caricom Marijom Terezijom, koja je posebno voljela ovaj kraj. Fortica je od iznimne povijesne važnosti za Hrvatsku, kao i druge obrambene tvrđave od Istre, Senja, Šibenika do Korčule, kojima je pokojni predsjednik Franjo Tuđman posvetio povijesnu knjigu.
Karlobag, gradić bogate povijesti, u kojem su tri crkve, samostan i brojna druga povijesna zdanja, izbjegao je masovni turizam nakon gradnje autoceste, te je ostao oaza s najčišćim morem i zrakom, na mjestu gdje se rađa bura u vrhovima Velebita.
Uz modu i glazbu, ovaj događaj nas je podsjetio na bolja vremena, a posebno smo zahvalni legendi hrvatske glazbe Petru Graši, koji je održao veličanstven koncert uz zalazak sunca na nikada ljepšoj ni starijoj bini – šterni staroj 600 godina. Njegov nastup dodatno su uljepšali modeli u kreacijama Duchess, među kojima su se istaknule Antea Kodžoman, voditeljica Emina Pršić Prasnikar i Sana Baraba.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.