Još otkako je nastao davne 1923., Lacoste je jedan od najprepoznatljivijih brendova na svijetu.
Kultne polo majice s krokodilom iz generacije u generaciju oduševljavaju fanove elegantnog sportskog stila.
Nedavno je ova dugovječna kompanija izazvala novi interes neobičnom suradnjom s –
Netflixom. Posebna limitirana serija modnih predmeta kombinira prepoznatljiv Lacoste dizajn i likove iz uspješnih serija najpoznatijeg streaming servisa.
U kolekciji su trenirke, obične majice, tenisice, torbice, natikače, ali i ono najbitnije – prepoznatljive polo majice.
Uz muške, ženske i unisex komade tu je i kolekcija za djecu u kojoj se su majice, kupaće hlačice, natikače i tenisice.
Krokodil u neobičnom izdanju
Na svakoj bijeloj polo majici kultni krokodil obučen je kao lik iz neke od poznatih serija koje
možemo gledati na Netflixu – Stranger Things, Bridgerton, Lupin, Sex Education, Money Heist i The Witcher. Osim osnovne boje, u Netflixovoj online trgovini moguće je naručiti i crne majice.
„Mislimo da ovi proizvodi mogu biti snažan medij i partnerstvo s Lacosteom predstavlja
jedinstvenu priliku za spajanje svijeta mode i zabave. Ova kolekcija je neodoljiv i kreativan
način da obožavatelji izraze svoju ljubav prema našim pričama i likovima“, rekao je Josh
Simon iz Netflixa.
Dostupno i u Hrvatskoj
Limitirana kolekcija dostupna je u odabranim Lacoste dućanima kao i u Netflixovoj online
trgovini s koje se može naručivati i u Hrvatsku, te u online trgovini brenda Lacoste.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.