Visoka moda na francuski način: Omiljena modna kuća CHANEL predstavila je prekrasnu couture kolekciju
“CHANEL u meni izvlači emocije koje koristim kao inspiraciju, kolekciju za kolekcijom. Moja misija je pronaći nove načine da ispričam svoje najljepše priče.”
Modna revija Chanel središnji je haute couture događaj svakog Tjedna visoke mode pa tako i onog ovih dana održanog u Parizu. Odmah prepoznatljiv kao CHANEL kod, gumb olakšava otvaranje i zatvaranje odjevnog predmeta. Zahvaljujući gumbima, žene su se mogle riješiti svega što ih je priječilo da se slobodno kreću. Gabrielle Chanel se prema gumbima odnosila s najvećim poštovanjem. Poput dragulja, dodaje dašak odvažnosti i sjaja jedinstvenoj privlačnosti čiji je ona bila i teoretičarka i majstorica.
Modna revija Chanel donosi priču o emancipaciji na svoj prepoznatljiv haute couture način
Simbol emancipacije, Virginie Viard vodi ovaj dragulj-gumb u svijet baleta i plesa. Ovdje se moda, glazba, kazalište i slikarstvo spajaju kao fizička poezija i, dirnuti milošću ili čuđenjem, izvođači nakratko bježe od zakona prirode. Izvan mekoće ovog laganog i lebdećeg svijeta, Haute Couture kolekcija proljeće-ljeto 2024. evocira velika imena plesa, od kojih posuđuje njihov izvanredan stil i afirmaciju trijumfalnog tijela.
“Često razmišljam o plesu, to je važna tema u Chanelu. Kuća je blizu svojih institucija, svojih koreografa i plesača, a mi izrađujemo kostime za balet. Pokušala sam spojiti snagu i finoću tijela i odjeće u vrlo eteričnu kolekciju, sastavljenu od tila, volana, nabora i čipke.”
Tako se razotkriva krajolik prozirnih kratkih ravnih suknji, dugih haljina, kombinezona i malih pelerina ukrašenih vezovima koji prikazuju draperije, male mašne, džepove od iluzionog tila, remene od čipke, šljokice, pletenice i cvjetiće. Muževne figure i ljepota tijela potaknule su vrlo ženstvenu kolekciju koja se nosi preko bijelih baletnih trikoa i tajica.
Umjetnost i visoka moda spajaju se u očaravajućoj priči koju donosi modna revija Chanel
U godini obilježenoj vitalnošću poveznica koje spajaju CHANEL i ples, stoljeće nakon prvih dizajna za balet Gabrielle Chanel, kolekcija kojom dominiraju ružičasti i bijeli akvarel duguje svoje dodire živih boja Ballets Russes Léona Baksta i Sergeja Diaghileva . Punje jakne od tila, kapuljače, umjetnički direktor također unosi reference na suvremenu kulturu, s potpeticama, za dodatnu privlačnost.
Na poziv Virginie Viard, Kendrick Lamar, Dave Free i Mike Carson osmislili su set koji podsjeća na simbole Haute Couturea, baš kao i film The Button, servisirao pgLang, scenarij i redatelj Dave Free, a glazbu Kendrick Lamar, s Anna Mouglalis, Naomi Campbell i Margaret Qualley u glavnim ulogama. Ogrnuta tilom, glumica, ambasadorica Doma i vrsna plesačica otvara reviju.
„Meni ples budi sve te priče i emocije koje su mi bliske i koje s velikim zadovoljstvom prenosim i prepričavam“, zaključuje umjetnička voditeljica.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.