Modna razglednica iz Zadra otkriva nevjerojatnu priču o Torbi i dalmatineru
Dalmatinci - tko ih ne voli? Njihove elegantne točke i šarmantna osobnost čine ih prepoznatljivim simbolom Dalmacije. Inspirirani njihovom ljepotom i elegancijom, odlučili smo stvoriti kolekciju koja će proslaviti sve što oni predstavljaju.
Svaka torbica iz kolekcije “Razglednica iz Zadra” ručno je izrađena od nautičke eko kože – materijala koji je elegantan, izdržljiv i ekološki prihvatljiv. Inspiraciju smo pronašli u psu dalmatincu Pago, predivnim psima koji su simbol Dalmacije, i željeli smo tu ljepotu prenijeti u svaki komad naše kolekcije. Svaka torbica spaja našu strast za ručnim radom s estetikom koju predstavljaju dalmatinci.
Zamislite šetnju zadarskom rivom uz vašeg voljenog psa, dok na ramenu nosite torbicu koja privlači poglede svojim jedinstvenim dizajnom. Svaki komad u ovoj kolekciji izrađen je s istom pažnjom i predanošću kojom se uzgajaju i brinu o psima dalmatincima. Naše torbice nisu samo modni dodatak; one nose sa sobom priču.
U svaku torbicu iz kolekcije “Razglednica iz Zadra” utkan je dio povijesti, mora, kulture i ljudi Zadra. Ovaj spoj tradicije i suvremene umjetnosti donosi vam više od obične torbice – donosi vam djelić bogate baštine Dalmacije.
Naša suradnja s dalmatincem Pagom simbolizira savršenu harmoniju tradicionalnih vrijednosti i modernog dizajna. Neka vam “Razglednica iz Zadra” pokaže kako moda može biti ukorijenjena u tradiciji, a istovremeno inspirirana ljepotama sadašnjosti. Naše torbice pričaju priču o Dalmaciji – njezinim pejzažima, moru i ljudima.
Kroz ovu kolekciju, nastojimo spojiti najbolje od dvaju svjetova: trajnu ljepotu dalmatinca i majstorstvo ručne izrade torbica. Svaka naša torbica zrači jedinstvenošću, baš kao dalmatinac Pago sa svojim prepoznatljivim točkama. Ove torbice su stvorene za žene koje cijene kvalitetu, eleganciju i priču koja ih prati kamo god krenule.
Ponosni smo na ovaj projekt jer vjerujemo da tradicija ima veliko značenje u suvremenom svijetu. Naše torbice izrađene su s ljubavlju i posvećenošću, baš kao što se tisućama godina čuvaju nasljeđe i predivni krajolici Dalmacije. Svaki detalj pažljivo je biran kako bi vam pružio proizvod koji spaja funkcionalnost i ljepotu.
Kad idući put budete birali modni dodatak, sjetite se “Razglednice iz Zadra”. Odaberite komad koji ne samo da nadopunjuje vaš stil, već nosi sa sobom i djelić bogate dalmatinske tradicije.
Pridružite nam se u očuvanju kulture i uživanju u modernom, sofisticiranom dizajnu. Neka vaša nova torbica bude simbol snage, ljepote i istinske elegancije, baš kao i pas dalmatinac Pago koji je bio naša inspiracija.
Zahvaljujemo vam što ste dio naše priče – priče o ljubavi prema Dalmaciji, tradiciji i vrhunskom dizajnu. Svaki put kad nosite našu torbicu, nosite sa sobom dio te predivne priče i zajedno nastavljamo graditi naslijeđe koje ćemo ponosno prenijeti idućim generacijama.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.