Modna razglednica iz Zadra otkriva nevjerojatnu priču o Torbi i dalmatineru
Dalmatinci - tko ih ne voli? Njihove elegantne točke i šarmantna osobnost čine ih prepoznatljivim simbolom Dalmacije. Inspirirani njihovom ljepotom i elegancijom, odlučili smo stvoriti kolekciju koja će proslaviti sve što oni predstavljaju.
Svaka torbica iz kolekcije “Razglednica iz Zadra” ručno je izrađena od nautičke eko kože – materijala koji je elegantan, izdržljiv i ekološki prihvatljiv. Inspiraciju smo pronašli u psu dalmatincu Pago, predivnim psima koji su simbol Dalmacije, i željeli smo tu ljepotu prenijeti u svaki komad naše kolekcije. Svaka torbica spaja našu strast za ručnim radom s estetikom koju predstavljaju dalmatinci.
Zamislite šetnju zadarskom rivom uz vašeg voljenog psa, dok na ramenu nosite torbicu koja privlači poglede svojim jedinstvenim dizajnom. Svaki komad u ovoj kolekciji izrađen je s istom pažnjom i predanošću kojom se uzgajaju i brinu o psima dalmatincima. Naše torbice nisu samo modni dodatak; one nose sa sobom priču.
U svaku torbicu iz kolekcije “Razglednica iz Zadra” utkan je dio povijesti, mora, kulture i ljudi Zadra. Ovaj spoj tradicije i suvremene umjetnosti donosi vam više od obične torbice – donosi vam djelić bogate baštine Dalmacije.
Naša suradnja s dalmatincem Pagom simbolizira savršenu harmoniju tradicionalnih vrijednosti i modernog dizajna. Neka vam “Razglednica iz Zadra” pokaže kako moda može biti ukorijenjena u tradiciji, a istovremeno inspirirana ljepotama sadašnjosti. Naše torbice pričaju priču o Dalmaciji – njezinim pejzažima, moru i ljudima.
Kroz ovu kolekciju, nastojimo spojiti najbolje od dvaju svjetova: trajnu ljepotu dalmatinca i majstorstvo ručne izrade torbica. Svaka naša torbica zrači jedinstvenošću, baš kao dalmatinac Pago sa svojim prepoznatljivim točkama. Ove torbice su stvorene za žene koje cijene kvalitetu, eleganciju i priču koja ih prati kamo god krenule.
Ponosni smo na ovaj projekt jer vjerujemo da tradicija ima veliko značenje u suvremenom svijetu. Naše torbice izrađene su s ljubavlju i posvećenošću, baš kao što se tisućama godina čuvaju nasljeđe i predivni krajolici Dalmacije. Svaki detalj pažljivo je biran kako bi vam pružio proizvod koji spaja funkcionalnost i ljepotu.
Kad idući put budete birali modni dodatak, sjetite se “Razglednice iz Zadra”. Odaberite komad koji ne samo da nadopunjuje vaš stil, već nosi sa sobom i djelić bogate dalmatinske tradicije.
Pridružite nam se u očuvanju kulture i uživanju u modernom, sofisticiranom dizajnu. Neka vaša nova torbica bude simbol snage, ljepote i istinske elegancije, baš kao i pas dalmatinac Pago koji je bio naša inspiracija.
Zahvaljujemo vam što ste dio naše priče – priče o ljubavi prema Dalmaciji, tradiciji i vrhunskom dizajnu. Svaki put kad nosite našu torbicu, nosite sa sobom dio te predivne priče i zajedno nastavljamo graditi naslijeđe koje ćemo ponosno prenijeti idućim generacijama.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.