Treće izdanje ove modne platforme, koja je nastala s idejom očuvanja domaće modne industrije te predstavljanja najnovijih modnih kolekcija uživo trajat će tri dana.
Budućnost kakvu sami kreiramo uskoro će pokucati na vrata. Jesmo li zakasnili u pokušaju da zaštitimo prirodu? Može li se zaustaviti vrijeme i pronaći siguran put prema održivosti ili je pred nama prava apokalipsa? Kakva nas budućnost čeka? Traženje odgovora na ova pitanja bila je inspiracija za treće izdanje velikog modnog događanja koje će se od 3. do 5. svibnja održati u zagrebačkom Z Centru – Atelier predstavlja The Future! Što će se nositi ovog proljeća i ljeta te kakva nas modna budućnost očekuje, pokazat će brojni dizajneri svojim jedinstvenim modnim pričama.
Treće izdanje ove modne platforme, koja je nastala s idejom očuvanja tradicije domaće modne industrije te predstavljanja najnovijih modnih kolekcija uživo, donosi tri uzbudljiva dana. Otvorenje će ponovno obilježiti dvojac ELFS koji u srijedu, 3. svibnja, donose još jedan pravi modni spektakl kojim će predstaviti novu proljetno-ljetnu kolekciju. U četvrtak, 4. svibnja, na rasporedu je BITEMYSTYLE Zorana Aragovića koji će se predstaviti samostalnom revijom. Petak je rezerviran za šest sjajnih dizajnerskih imena – LukA, Martina Herak, Marina Design, Jalize, Anson’s show i Arileo pokazat će svoje proljetno-ljetne modne vizije te zaokružiti još jedno izdanje zagrebačkog Ateliera.
Kampanja The Future snimana je u Zagrebu, a naslovna lica Juliju Gerenčir (Talia Model) i Donata Prijića (N Model Management) fotografirao je Zvonimir Ferina. Julija i Donato simboliziraju dvije vizije budućnosti. Dok je Julija snažna i energična, Donato prikazuje post apokalipsu koja se može dogoditi ako nastavimo ignorirati snažne poruke iz prirode te ne počnemo voditi brigu o zaštiti okoliša.
S obzirom na to da se Atelier zalaže za obnovljivost i zelenu energiju, za potrebe snimanja korišteno je sponzorsko Opel Grandland GSe hibridno vozilo. Paula Peloza iz Profokusa potpisuje make-up dok je za frizuru bila zadužena Samanta Šalić iz Salona Premium. Paula Sikirić i M. Fiction potpisuju styling, a video Sven Čustović. Kreativna direktorica kampanje kao i producentica cijelog projekta je Antonella Ušić Gotovac, dok je izvršna producentica projekta Antonela Ivanović.
Iako Atelier službeno započinje 3. svibnja revijom ELFSA, sve ljubitelje mode očekuje još jedna prava poslastica. Naime, u subotu, 22. travnja, u Francuskom paviljonu u Zagrebu, sestre BOUDOIR će predstaviti svoju proljetno-ljetnu kolekciju. Bit će to odlična najava za sve što će se događati početkom svibnja. Modna revija započinje u 12 sati.
Nedavno je u Z Centru održan službeni casting. Okupilo se više od 150 modela između kojih su dizajneri birali one koji će se najbolje uklopiti u njihovu modnu priču. Partner castinga bila je Milky palačinkarnica. Partneri trećeg izdanja Ateliera su OPEL, Z centar, Jana Vitamin, De Longhi, Profokus, Cotril, Salon Premium, aROMA, Absolut, Antonio Dodić, Hespo te Alibi produkcija.
Više informacija o nadolazećem modnom događaju možete pronaći na službenim kanalima – Facebook i Instagram stranici te You Tube kanalu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.