Moćna elegancija i provokativna ženstvenost u novoj kolekciji modnog brenda eNVy room
Suvremena žena koja može biti što god poželi i u kojoj stanuju sve njene naoko oprečne strane izvor je neiscrpnog nadahnuća za modni dvojac eNVy room, a upravo su nju, kao muzu koja isprepliće tokove njihove mašte i kreativnosti, dizajneri Nikica Ivančević i Vjeko Franetović imali na umu kreirajući kolekciju za sezonu jesen/zima 2024. Kako bi odao počast suvremenoj ženi i u jednoj modnoj priči objedinio sve njene uloge, cijenjeni modni tandem iznova je redefinirao granice ženskog stila spajajući maskulini power dressing i profinjenu ženstvenost, poigravajući se kontrastima na posve neočekivane načine.
“Željeli smo kreirati kolekciju koja kao cjelina, ali i u svojim pojedinačnim komadima spaja moćnu energiju odijela i senzualnu privlačnost haljina”, objasnili su dizajneri povodom lansiranja kolekcije. Kao rezultat nastali su modeli koji, spajanjem kontrastnih elemenata, objedinjuju najbolje od oba svijeta stvarajući neodoljivu modnu fuziju.
Strukirani blazeri oversized kroja s dekonstruiranim rukavima stapaju se s klasičnim ženskim linijama pružajući silueti novu dozu sofisticiranosti, naoko stroge košulje i odijela oponiraju senzualno otkrivenim ramenima ili leđima zavodljivo pripijenih haljina, a blještavilo šljokica i jarki kolorit razbijaju ozbiljnost tradicionalno “muške” kravate, ne gubeći pritom svoju moćnu simboliku.
Kontrasti pletu vizualno upečatljivu igru i kod komada kao što je indigo plava haljina čiji voluminozni drapirani šišmiš rukav stoji kao suprotnost onom posve uskom, ili pak crnog seta koji spaja kroj klasične košulje istaknutih ramena i zavodljivost asimetrične minice.
Asimetrične haljine, nadopunjene volumenom i teksturom, kombiniraju grubu strukturu i mekanu drapiranost što ih čini prikladnima za različite prigode, od formalnih događanja do večernjih izlazaka. No ono što im je zajedničko jest da svaki komad odiše snagom, ali i dubokom privlačnošću, dajući ženi mogućnost da izrazi sve svoje strane, od poslovne elegancije do glamura i zavodljivosti.
Dualnost modne priče ogleda se i u koloritu s paletom boja koja se “prelijeva” iz klasične crne i bijele u vibrantne nijanse vina i mornarski plave. Svaki model kolekcije priča svoju priču koja svoje korijene ima u fascinaciji ženom kao polazišnom točkom stvaranja. Na tom tragu, eNVy room ne samo da slavi žensku snagu i ženstvenost, već i poziva žene da se oslobode društvenih okvira i pravila te beskompromisno prigrle svoju individualnost, što god ona za njih naposljetku značila.
Kombinacijom klasične elegancije i suvremenog dizajna, koji odvažno spaja kontraste u neočekivanim formama, ova modna priča postaje jedinstvenim poligonom za samoizražavanje i otkrivanje samopouzdanja. Kao takva, svaku ženu čini ne samo stilskom ikonom, već i moćnom figurom koja igra samo po svojim pravilima.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.