Prsten oduvijek ima mističnu simboliku, bilo kao znak časti i dostojanstva, ili dokaz ljubavnog statusa. Međutim, zagrebačka dizajnerica Ružica Milenković u svojoj novoj kolekciji prstenja branda Mirio istiskuje stereotipne okvire, uzimajući kao lajtmotiv decentnu, lako prilagodljivu estetičnost prigodnu kako eleganciji, tako i vintage i casuel odjevnim kombinacijama.
Raznih oblika i veličina, nova kolekcija prstenje brenda Mirio uz ženstvenost sadržanu na podlozi, čiji žičani uzorak uvjerljivo podsjeća na uvijek zanosnu čipku, nosi poludrago kamenje koje utjelovljuje nježnost i beskompromisnost moderne žene svjesne svog identiteta i potencijala.
Upravo stiliziranost nove kolekcije prstenja Mirio, čija nenametljiva raskoš ne prolazi mimo slučajnih pogleda, niječe sterilnost statusno definiranog nakita. Prsten je samozatajan komad nakita apstraktne vanjštine čija višedimenzionalnost objedinjuje čistoću, putenost, odvažnost i istančan ukus.
“Moja prva kolekcija prstenja je karika koja je nedostajala da Mirio asortiman bude zaukružen. Nježna je i jednostavna, a u isto vrijeme profinjena i elegantna. Želja mi je bila da žene koje godinama nose moje ogrlice ili narukvice i koje vole moj izričaj, dobiju prsten kojeg će moći nositi zajedno s ostalim Mirio nakitom, ali i kao pojedinačan komad nakit kojim će svom modnom stilu dati nepretencioznu kreativnost i lepršavost.”, kaže dizajnerica Ružica Milenković.
Nova kolekcija prstenja napravljena je od silver-filled žice i raznobojnog poludragog kamenja – onix, gorski kristal, smoky quartz, ametist i mjesečev kamen, ručno je oblikovana i zaokružuje bogatu kolekciju nakita brenda Mirio Design.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.