Prsten oduvijek ima mističnu simboliku, bilo kao znak časti i dostojanstva, ili dokaz ljubavnog statusa. Međutim, zagrebačka dizajnerica Ružica Milenković u svojoj novoj kolekciji prstenja branda Mirio istiskuje stereotipne okvire, uzimajući kao lajtmotiv decentnu, lako prilagodljivu estetičnost prigodnu kako eleganciji, tako i vintage i casuel odjevnim kombinacijama.
Raznih oblika i veličina, nova kolekcija prstenje brenda Mirio uz ženstvenost sadržanu na podlozi, čiji žičani uzorak uvjerljivo podsjeća na uvijek zanosnu čipku, nosi poludrago kamenje koje utjelovljuje nježnost i beskompromisnost moderne žene svjesne svog identiteta i potencijala.
Upravo stiliziranost nove kolekcije prstenja Mirio, čija nenametljiva raskoš ne prolazi mimo slučajnih pogleda, niječe sterilnost statusno definiranog nakita. Prsten je samozatajan komad nakita apstraktne vanjštine čija višedimenzionalnost objedinjuje čistoću, putenost, odvažnost i istančan ukus.
“Moja prva kolekcija prstenja je karika koja je nedostajala da Mirio asortiman bude zaukružen. Nježna je i jednostavna, a u isto vrijeme profinjena i elegantna. Želja mi je bila da žene koje godinama nose moje ogrlice ili narukvice i koje vole moj izričaj, dobiju prsten kojeg će moći nositi zajedno s ostalim Mirio nakitom, ali i kao pojedinačan komad nakit kojim će svom modnom stilu dati nepretencioznu kreativnost i lepršavost.”, kaže dizajnerica Ružica Milenković.
Nova kolekcija prstenja napravljena je od silver-filled žice i raznobojnog poludragog kamenja – onix, gorski kristal, smoky quartz, ametist i mjesečev kamen, ručno je oblikovana i zaokružuje bogatu kolekciju nakita brenda Mirio Design.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.