Michael Rider novi je kreativni direktor modne kuće Celine!
Njegovo imenovanje stupit će na snagu početkom 2025. godine. Rider će preuzeti punu kreativnu odgovornost za sve Celine kolekcije, uključujući žensku i mušku odjeću, kožnu galanteriju, modne dodatke, pa čak i visoku modu.
“Drago mi je što mogu ponovno pozdraviti Michaela u Celine, kući koju izuzetno dobro poznaje. Michaelova vizija, kreativni talent te snažna povezanost s naslijeđem Celine čine ga prirodnim izborom za daljnju izgradnju dugotrajnog uspjeha naše kuće,” izjavila je Severine Merle, izvršna direktorica Celine.
Rider je oduševljen ovom prilikom te je izjavio: “Celine je kuća s vrijednostima koje su mi vrlo bliske i s bogatim naslijeđem na kojem se može graditi.”
Njegovo imenovanje dolazi nakon što je kuća Celine objavila odlazak Hedi Slimanea, koji je vodio kreativni smjer brenda posljednjih sedam godina. Riderov povratak u Celine zapravo je svojevrsni “povratak kući”, budući da je američki dizajner ranije radio kao direktor dizajna u brendu, tijekom deset godina kada je Phoebe Philo bila glavna dizajnerica. U međuvremenu, Rider je bio kreativni direktor u Polo Ralph Laurenu od 2018. godine do svibnja ove godine.
Slimane, koji je preuzeo Celine nakon odlaska Phoebe Philo 2018. godine, značajno je izmijenio brend, uključujući uklanjanje naglaska nad slovom “e” u nazivu i promjenu logotipa. Njegov prvi show za proljeće/ljeto 2019. izazvao je brojne reakcije, s nekima koji su smatrali da je u potpunosti “resetirao” Celine. Međutim, njegov kasniji smjer prema francuskom buržoaskom stilu bio je vrlo dobro prihvaćen.
Tijekom svog mandata, Slimane je postigao značajan financijski uspjeh, povećavši prihod Celine s blizu milijarde eura na procijenjenih 2,6 milijardi eura u 2023., što je učinilo Celine trećim najvećim brendom u LVMH grupi, nakon Louis Vuittona i Diora.
Rider je iza kulisa uspješno vodio Polo Ralph Lauren, čineći taj brend ponovno relevantnim unutar preppy renesanse. Njegov dolazak u Celine očekuje se s velikim interesom, budući da donosi novo kreativno poglavlje za ovu luksuznu modnu kuću.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.