Michael Rider novi je kreativni direktor modne kuće Celine!
Njegovo imenovanje stupit će na snagu početkom 2025. godine. Rider će preuzeti punu kreativnu odgovornost za sve Celine kolekcije, uključujući žensku i mušku odjeću, kožnu galanteriju, modne dodatke, pa čak i visoku modu.
“Drago mi je što mogu ponovno pozdraviti Michaela u Celine, kući koju izuzetno dobro poznaje. Michaelova vizija, kreativni talent te snažna povezanost s naslijeđem Celine čine ga prirodnim izborom za daljnju izgradnju dugotrajnog uspjeha naše kuće,” izjavila je Severine Merle, izvršna direktorica Celine.
Rider je oduševljen ovom prilikom te je izjavio: “Celine je kuća s vrijednostima koje su mi vrlo bliske i s bogatim naslijeđem na kojem se može graditi.”
Njegovo imenovanje dolazi nakon što je kuća Celine objavila odlazak Hedi Slimanea, koji je vodio kreativni smjer brenda posljednjih sedam godina. Riderov povratak u Celine zapravo je svojevrsni “povratak kući”, budući da je američki dizajner ranije radio kao direktor dizajna u brendu, tijekom deset godina kada je Phoebe Philo bila glavna dizajnerica. U međuvremenu, Rider je bio kreativni direktor u Polo Ralph Laurenu od 2018. godine do svibnja ove godine.
Slimane, koji je preuzeo Celine nakon odlaska Phoebe Philo 2018. godine, značajno je izmijenio brend, uključujući uklanjanje naglaska nad slovom “e” u nazivu i promjenu logotipa. Njegov prvi show za proljeće/ljeto 2019. izazvao je brojne reakcije, s nekima koji su smatrali da je u potpunosti “resetirao” Celine. Međutim, njegov kasniji smjer prema francuskom buržoaskom stilu bio je vrlo dobro prihvaćen.
Tijekom svog mandata, Slimane je postigao značajan financijski uspjeh, povećavši prihod Celine s blizu milijarde eura na procijenjenih 2,6 milijardi eura u 2023., što je učinilo Celine trećim najvećim brendom u LVMH grupi, nakon Louis Vuittona i Diora.
Rider je iza kulisa uspješno vodio Polo Ralph Lauren, čineći taj brend ponovno relevantnim unutar preppy renesanse. Njegov dolazak u Celine očekuje se s velikim interesom, budući da donosi novo kreativno poglavlje za ovu luksuznu modnu kuću.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.