MIAMIA kolekcija ‘Trenutak koji traje’: Mir, autentičnost i tiha elegancija u odjeći
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
“Željela sam napraviti odjeću koja s tobom diše, a ne viče. Komade koje nosiš ne zbog pogleda, nego zbog sebe,” rekla je dizajnerica kolekcije, Mia Bakunić, koja svojom vizijom potvrđuje pristup mode koji cijeni tihi luksuz i unutarnju snagu.
Kolekcija se razvija iz osjećaja koji ne traže kadar, objavu niti odobravanje. Tkanine su pažljivo birane da ne pritišću, krojevi prate liniju tijela, a ne oblikuju je. Sve je stvoreno za dane koji nisu posebni po događajima, nego po miru koji nose, za zimu koja je topla iznutra i za život koji ne prolazi, nego ostaje.
Među komadima koji nose posebnu priču ističu se tri autentična modela, svaki s vlastitim karakterom i naslijeđem. Marsonia, strukturirana haljina u camel i crnoj verziji, nazvana po drevnom imenu Slavonskog Broda, stvorena je za zimu koja ne traži glamur, nego snagu u tišini. Camel ton priziva suhu travu, koru drveta i mekano popodnevno svjetlo, dok crna verzija donosi osjećaj večernje tišine, stabilnosti i elegantnog understatementa. Kroj je strukturiran, ali nenametljiv, materijal prati liniju tijela, a haljina sjeda kao misao koju bi dugo nosili, ali tek sada izgovorili. Marsonia je odjevni odgovor na hladnoću, poziv na dostojanstven susret sa zimom.
Mursa, arhitektonski top u maslinastoj zelenoj nijansi, nazvan po starom imenu Osijeka, sam je po sebi izjava. Maslinasta boja priziva kontinentalni pejzaž zimi, stabilan i koncentriran, a kroj naglašava ramena i stav. Mursa se lako kombinira uz traperice, hlače visokog struka ili suknju, uz ravne čizme ili petu. To je komad koji nosi poruku svojom formom, bez potrebe za riječima.
Delminium, bijeli lounge set, inspiriran je mirom i povlačenjem unutra. Mekan komplet prati pokret bez ograničenja i nosi ton jutarnje svjetlosti, bijelog papira i svježe posteljine. Idealan je za dane kada vani sniježi, a žena traži toplinu, jednako prirodan kod kuće i na ulici, kada udobnost postaje osobni stil. Delminium nije samo odjeća, to je stanje uma i način postojanja u zimi.
Kolekcija “Trenutak koji traje” nije podložna sezonskim ciklusima. Ona slavi trajanje, prisutnost i jasnu, tihu estetiku. MIAMIA ovim potvrđuje svoj put i stvara za žene koje biraju autentičnost, jednostavnost i eleganciju u svom ritmu, dok svaki komad nosi mir, stabilnost i nježnu snagu trenutka. Cijela kolekcija dostupna je na Instagram profilu MIAMIA, gdje se mogu istražiti detalji krojeva, tkanina i spoja boja koji stvaraju odjeću za trenutke koji traju.
Postoje večeri koje ne pristaju na prosječnost i trenuci koji traže dodatnu dozu stila, samopouzdanja i nenametljivog sjaja, a upravo takvim prigodama Högl pristupa s posebnom pažnjom, stvarajući cipele i torbe koje nadilaze ulogu modnog dodatka i postaju nosivi izraz osobnosti. U kolekciji osmišljenoj za svečane prilike, večernje izlaske i najluđu noć u godini susreću se bezvremenska elegancija, suvremeni dizajn, vrhunska izrada i iznimna udobnost, što je kombinacija koja definira moderni luksuz bez kompromisa.
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i točni datumi početka sniženja u fizičkim trgovinama i online.
Nova crvena capsule kolekcija haljina brenda LEXALEX osmišljena je kao snažna, ali pročišćena modna izjava. Svaki model spaja suptilan luksuz i samouvjerenu ženstvenost, stvarajući dojam koji ostaje zapamćen.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.