MIAMIA kolekcija ‘Trenutak koji traje’: Mir, autentičnost i tiha elegancija u odjeći
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
“Željela sam napraviti odjeću koja s tobom diše, a ne viče. Komade koje nosiš ne zbog pogleda, nego zbog sebe,” rekla je dizajnerica kolekcije, Mia Bakunić, koja svojom vizijom potvrđuje pristup mode koji cijeni tihi luksuz i unutarnju snagu.
Kolekcija se razvija iz osjećaja koji ne traže kadar, objavu niti odobravanje. Tkanine su pažljivo birane da ne pritišću, krojevi prate liniju tijela, a ne oblikuju je. Sve je stvoreno za dane koji nisu posebni po događajima, nego po miru koji nose, za zimu koja je topla iznutra i za život koji ne prolazi, nego ostaje.
Među komadima koji nose posebnu priču ističu se tri autentična modela, svaki s vlastitim karakterom i naslijeđem. Marsonia, strukturirana haljina u camel i crnoj verziji, nazvana po drevnom imenu Slavonskog Broda, stvorena je za zimu koja ne traži glamur, nego snagu u tišini. Camel ton priziva suhu travu, koru drveta i mekano popodnevno svjetlo, dok crna verzija donosi osjećaj večernje tišine, stabilnosti i elegantnog understatementa. Kroj je strukturiran, ali nenametljiv, materijal prati liniju tijela, a haljina sjeda kao misao koju bi dugo nosili, ali tek sada izgovorili. Marsonia je odjevni odgovor na hladnoću, poziv na dostojanstven susret sa zimom.
Mursa, arhitektonski top u maslinastoj zelenoj nijansi, nazvan po starom imenu Osijeka, sam je po sebi izjava. Maslinasta boja priziva kontinentalni pejzaž zimi, stabilan i koncentriran, a kroj naglašava ramena i stav. Mursa se lako kombinira uz traperice, hlače visokog struka ili suknju, uz ravne čizme ili petu. To je komad koji nosi poruku svojom formom, bez potrebe za riječima.
Delminium, bijeli lounge set, inspiriran je mirom i povlačenjem unutra. Mekan komplet prati pokret bez ograničenja i nosi ton jutarnje svjetlosti, bijelog papira i svježe posteljine. Idealan je za dane kada vani sniježi, a žena traži toplinu, jednako prirodan kod kuće i na ulici, kada udobnost postaje osobni stil. Delminium nije samo odjeća, to je stanje uma i način postojanja u zimi.
Kolekcija “Trenutak koji traje” nije podložna sezonskim ciklusima. Ona slavi trajanje, prisutnost i jasnu, tihu estetiku. MIAMIA ovim potvrđuje svoj put i stvara za žene koje biraju autentičnost, jednostavnost i eleganciju u svom ritmu, dok svaki komad nosi mir, stabilnost i nježnu snagu trenutka. Cijela kolekcija dostupna je na Instagram profilu MIAMIA, gdje se mogu istražiti detalji krojeva, tkanina i spoja boja koji stvaraju odjeću za trenutke koji traju.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
U svijetu mode, gdje sezonalnost često nadglasava tihe vrijednosti poput trajnosti i preciznosti, nova kolekcija Structura brenda Becha dolazi kao promišljena oda konstrukciji, teksturi i suverenoj jednostavnosti. Ona ne traži pažnju – ona je zaslužuje. Svaki komad iz ove kolekcije nosi sa sobom ideju o ženi koja gradi svoj svijet, odvažnu i mirnu istodobno, čvrstu u formi, a ipak podatnu u pokretu.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.