Ovaj trend bio je sveprisutan na crvenom tepihu, a prati veliki hit iz svijeta mode
Srebrne cipele i torbice sveprisutan su trend iz svijeta mode koji nas pratiti i na proljeće, a metalik toalete bile su zapažene i na crvenom tepihu na ovogodišnjem after-partyju Oscara.
13 ožujka 2024
PROFIMEDIA
13 ožujka 202421:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Koja vam je bila najdraža haljina s ovogodišnje Vanity Fair zabave nakon dodjele Oscara? Svaka je toaleta bila posebna na svoj način, a oni koji prate modu vjerojatno su zamijetili i jedan zanimljiv trend koji već mjesecima vlada high street scenom i koji je najavljen kao goruća modna ideja za nadolazeće proljeće. Naime, brojne celebrity dame koje su se pojavile na slavnom after-partyju dodjele najprestižnije glumačke nagrade pokazale su nam kako na crvenom tepihu dobro može izgledati metalik haljina, ili barem neki zanimljiv detalj u srebrnoj, zlatnoj ili bakrenoj boji.
Mala metalik haljina za instant zvjezdani izgled
Margot Robbie zablistala je u vintage zlatnom korzetu Thierryja Muglera, a Kylie Jenner u bakrenoj crvenoj toaleti s potpisom Ludovic de Saint Sernin.
Jessica Alba i Salma Hayek odlučile su se za haljine u srebrnoj boji, a pridružila im se i Elizabeth Hurley koju je na tulum dopratio sin Damien.
Kris Jenner odabrala je zanimljivu haljinu modne kuće Oscar de la Renta sa srebrnim detaljima, a Minnie Driver blistala je u zlatnoj šljokastoj midi haljini.
Još su brojne dame s crvenog tepiha zaključile da je metalik haljina pravi izbor, a Ncuti Gatwa sve je iznenadio pojavljivanjem u zanimljivom srebrnom prsluku.
Ovo su neka od najzanimljivijih metalik izdanja sa zabave Vanity Faira.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.