Je li se Paris Hilton za crveni tepih inspirirala poznatim lookom Kendall Jenner?
Radi li se o istom dizajneru ili o dvije potpuno različite haljine?
14 ožujka 2024
PROFIMEDIA/GETTY
14 ožujka 202419:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Postoji li bolja inspiracija za crveni tepih od Kendall Jenner? Najplaćenija manekenka svijeta dobro zna kako funkcionira svijet mode pa svojim pojavljivanjem na raznoraznim događanjima uvijek iznenađuje no nikad ne razočarava. Bilo da odlazi po kavu s najboljom prijateljicom Hailey Bieber u Los Angelesu ili pozira na stepenicama muzeja MET u New Yorku, Kendall Jenner baš svaki put donosi izdanja koja oduševljavaju, a čini se da je lijepa manekenka svojim stilom uspjela očarati i Paris Hilton. Kad se Paris Hilton pojavila na ovogodišnjoj zabavi Vanity Faira, mnogima se u mislima pojavila Met haljina Kendall Jenner, što zbog svjetlucavog ovratnika, što zbog izrade prozirne suknje koja je izgledala vrlo slično.
Met haljina Kendall Jenner inspirirala je slavnu nasljednicu
Nasljednica carstva Hilton nedavno je postala mama no to ju ne sprječava da se pojavljuje na svim vodećim događanjima u Los Angelesu. Lijepa Paris na crveni tepih zabave Vanity Faira nakon dodjele Oscara stupila je odjevena u puderastu prozirnu haljinu, prožetu svjetlucavim kamenčićima, za koje su trebali sati i sati izrade.
“Gola haljina”Paris Hilton bila je u skladu s toaletama Emme Stone, Iris Law, Gabrielle Union i reperice Saweetie koje su se na istoj zabavi pojavile u prozirnim haljinama sa svjetlucavim detaljima.
Haljina Paris Hilton mnoge je posjetila na haljinu koju je Kendall Jenner nosila na MET gali 2021. godine, zbog boje, izrade i detalja, ali i kroja suknje, visokog ovratnika i spuštenih rukava.
Ipak, nije riječ o istoj toaleti.
Tko potpisuje haljinu Paris Hilton?
Dok je Met haljina Kendall Jenner stigla ravno iz ateljea modne kuće Givenchy, i bila svojevrsni hommage Audrey Hepburn, haljinu Paris Hilton potpisuje Sabina Bilenko.
“Volim biti posuta dijamantima”, napisala je u svom prepoznatljivom stilu slavna Paris na svom Instagram profilu, no svaku sličnost s Kendall nije komentirala.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.