Iskreno govoreći, ovo nije modni trenutak koji smo očekivali, ali smo vjerojatno trebali.
Svijet je postao još više opsjednut Victorijom Beckham nakon Netflixovog hit dokumentarca Beckhamposvećenog njezinom suprugu Davidu, u kojem su gledatelji vidjeli drugu stranu modne dizajnerice – mnogo topliju i duhovitiju nego je to do sada bio dojam.
Sada je bivša pjevačica i modna dizajnerica pretvorila taj meme u majicu. Objavila je TikTok noseći bijelu majicu s podebljanim crnim natpisom, te u opisu napisala: “Tko ne voli majicu sa sloganom? Ja volim. I moram reći, moje pitanje za sve vas… u čemu vas je tata vozio u školu?“
“Tata me vozio, da, u Rolls Royceu”, rekla je smijući se i pokazujući kameri svoju majicu s natpisom „My dad had a Rolls Royce“.
Zatim je dodala isječak iz dokumentarca radi dodatnog objašnjenja i završila riječima: “U redu, ne mogu se više boriti protiv toga. Moj me je tata vozio u školu u Rolls Royceu.”
Majica košta £110,00 (nešto više od 127 eura) i dostupna je na web stranici njezine modne marke ili u njezinoj trgovini na TikToku.
Ovo nije prva majica Victorije Beckham s nekom od njezinih izjava
Na web stranici njezinog istoimenog brenda trenutno je dostupna još jedna bijela majica s natpisom „Fashion stole my smile“ (moda mi je ukrala osmijeh) i crna s bijelim natpisom “smiling on the inside” (smijem se iznutra).
Victoria 2017. u majici sa sloganom Fashion stole my smile.FOTO: PROFIMEDIA
Prvi slogan aludira na njezin intervju za Glamour iz 2012. u kojem je rekla: “Mislim da sam se prestala smijati tek kad sam se počela baviti modom. [Smijeh.] Moda mi je ukrala osmijeh! Ja sam stvorila ovu osobu.” Drugi se odnosi na intervju za Vogue iz 2015. u kojem je rekla “Iznutra se smiješim, ali osjećam da imam odgovornost prema modnoj zajednici.”
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.