LUNILOU predstavlja cozy milanski drop: novi GOOD CITIZENS set u najpoželjnijoj smeđoj nijansi
Karla Kirschner nosi najnoviji LUNILOU trenirka-set gradskim ulicama, spajajući održivu modu, udobnost i talijanski street-style šarm – sada i u matchy kombinacijama za mame i djecu.
Nakon jesenskog “country-side cool” iz prvog GOOD CITIZENS dropa, LUNILOU priču nastavlja u – Milanu. Novi set trenirki stiže u omiljenoj smeđoj nijansi koja izgleda kao kakao u šalici, a model i influencerica Karla Kirschner pokazuje kako ga nositi kroz grad: uz lunilou beanie kapu, krzneni kaput ili samo otvorenu jaknu i messy kosu, onako kako se to radi na talijanskim ulicama.
Ovaj drop je nadopuna postojeće GOOD CITIZENS kolekcije, ali donosi sasvim novi mood – urbani, cozy i pomalo nostalgičan. Široke nogavice, mekani materijal i color-block igra smeđe i krem nijanse pretvaraju trenirku u komad koji jednako dobro izgleda na kavi u kvartu, putovanju vikendom ili lijenom nedjeljnom popodnevu kod kuće.
Kao i uvijek kod Luniloua, iza estetike stoji jasna filozofija: 100 % organski, GOTS-certificirani pamuk, krojevi koji ne stišću nego prate pokret i ideja da “dobre navike” počinju od onoga što stavljamo na kožu. GOOD CITIZENS je kolekcija koja podsjeća da je odgovorna kupnja nova definicija stila – manje komada, više nošenja, bolji materijali.
Posebna draž novog seta je u tome što ponovo dolazi u matchy varijanti za mamu i dijete. Mini & me kombinacije ovdje nisu kostim, nego udoban uniformni look za svaki dan: za vrtić i posao, šetnju, izlet ili putovanje. Dovoljno je dodati tenisice ili gležnjače, kaput ili pufastu jaknu i outfit je gotov bez razmišljanja.
Smeđa GOOD CITIZENS trenirka tako postaje novi Lunilou favorit za jesen i zimu – cozy, ali sređena, jednostavna, ali fotogenična.
Novi drop GOOD CITIZENS trenirki dostupan je u limitiranim količinama na lunilou.com, u veličinama za žene i djecu.
Postoje večeri koje ne pristaju na prosječnost i trenuci koji traže dodatnu dozu stila, samopouzdanja i nenametljivog sjaja, a upravo takvim prigodama Högl pristupa s posebnom pažnjom, stvarajući cipele i torbe koje nadilaze ulogu modnog dodatka i postaju nosivi izraz osobnosti. U kolekciji osmišljenoj za svečane prilike, večernje izlaske i najluđu noć u godini susreću se bezvremenska elegancija, suvremeni dizajn, vrhunska izrada i iznimna udobnost, što je kombinacija koja definira moderni luksuz bez kompromisa.
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i točni datumi početka sniženja u fizičkim trgovinama i online.
Nova crvena capsule kolekcija haljina brenda LEXALEX osmišljena je kao snažna, ali pročišćena modna izjava. Svaki model spaja suptilan luksuz i samouvjerenu ženstvenost, stvarajući dojam koji ostaje zapamćen.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.