LUNILOU predstavlja cozy milanski drop: novi GOOD CITIZENS set u najpoželjnijoj smeđoj nijansi
Karla Kirschner nosi najnoviji LUNILOU trenirka-set kroz gradske ulice, spajajući održivu modu, udobnost i talijanski street-style šarm – sada i u matchy kombinacijama za mame i djecu.
Nakon jesenskog “country-side cool” iz prvog GOOD CITIZENS dropa, LUNILOU priču nastavlja u – Milanu. Novi set trenirki stiže u omiljenoj smeđoj nijansi koja izgleda kao kakao u šalici, a model i influencerica Karla Kirschner pokazuje kako ga nositi kroz grad: uz lunilou beanie kapu, krzneni kaput ili samo otvorenu jaknu i messy kosu, onako kako se to radi na talijanskim ulicama.
Ovaj drop je nadopuna postojeće GOOD CITIZENS kolekcije, ali donosi sasvim novi mood – urbani, cozy i pomalo nostalgičan. Široke nogavice, mekani materijal i color-block igra smeđe i krem nijanse pretvaraju trenirku u komad koji jednako dobro izgleda na kavi u kvartu, putovanju vikendom ili lijenom nedjeljnom popodnevu kod kuće.
Kao i uvijek kod LUNILOU-a, iza estetike stoji jasna filozofija: 100% organski, GOTS-certificirani pamuk, krojevi koji ne stišću nego prate pokret i ideja da “dobre navike” počinju od onoga što stavljamo na kožu. GOOD CITIZENS je kolekcija koja podsjeća da je odgovorna kupnja nova definicija stila – manje komada, više nošenja, bolji materijali.
Posebna draž novog seta je u tome što ponovo dolazi u matchy varijanti za mamu i dijete. Mini & me kombinacije ovdje nisu kostim, nego udoban uniformni look za svaki dan: za vrtić i posao, šetnju, izlet ili putovanje. Dovoljno je dodati tenisice ili gležnjače, kaput ili pufastu jaknu i outfit je gotov bez razmišljanja.
Smeđa GOOD CITIZENS trenirka tako postaje novi lunilou favorit za jesen i zimu – cozy, ali sređena, jednostavna, ali fotogenična.
Novi drop GOOD CITIZENS trenirki dostupan je u limitiranim količinama na lunilou.com, u veličinama za žene i djecu.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.