Brend lunilou, kojeg je osnovala Izabel Kovačić, donosi svjež pristup modnom svijetu, fokusirajući se na bezvremenske komade koji nose emotivnu i ekološku poruku. Ova kolekcija, koja se sastoji od najudobnijih ženskih i dječjih trenirki, snimana je u inovativnom studiju holographik.space, čime je dodana moderna, tehnološka dimenzija njenoj prezentaciji.
Nasljeđe koje se prenosi kroz generacije Kolekcija “Endless Vibe” inspirirana je konceptom nasljeđivanja – odjeća koja se prenosi unutar obitelji, noseći sa sobom uspomene i vrijednosti. Svaki komad iz ove kolekcije odražava trajnost i međugeneracijsku povezanost. “Vjerujemo da odjeća može biti mnogo više od prolaznog trenda – ona može postati nasljeđe, nešto što volimo i čuvamo kroz godine,” naglašava Izabel Kovačić. Ova kolekcija poziva nove generacije da prigrle naslijeđeno i prenesu dalje, stvarajući ciklus održivosti i emotivne vrijednosti.
Najudobnije trenirke za sve uzraste Udobnost je univerzalna i bezvremenska – i to je glavna nit vodilja “Endless Vibe” kolekcije. Od najmlađih članova obitelji do onih starijih, trenirke iz ove kolekcije dizajnirane su da svima pruže osjećaj mekoće i sigurnosti. “Želimo da svaki član obitelji pronađe udobnost u našim trenirkama, bez obzira na dob. Udobnost je sinonim za dom, a to je osjećaj koji želimo dijeliti,” objašnjava Izabel.
Održiva moda za bolju budućnost Osim što nudi neupitnu udobnost, “Endless Vibe” kolekcija nosi snažnu poruku o održivosti. Lunilou se zalaže za etičku proizvodnju i dugovječnost odjevnih komada, čime se smanjuje potreba za čestom potrošnjom. “Održiva moda je naša misija – kreirati komade koji traju, koji se ne troše brzo, već se njeguju i prenose. Tako pomažemo očuvanju našeg planeta,” poručuje Izabel.
Kolekcija “Endless Vibe” predstavlja savršeni spoj održivosti, nasljeđa i udobnosti. Svaki komad iz ove kolekcije, koja uključuje ženske i dječje trenirke, odiše simbolikom koja nadilazi prolazne modne trendove, fokusirajući se na stvaranje trajnih vrijednosti koje spajaju prošlost, sadašnjost i budućnost.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.