Slavsocks čarape stižu u uniseks izdanjima i unisize brojevima, a u novoj kampanji predstavljaju ih modeli koji su na audiciju stilgli putem TikToka.
Osnivačica brenda Slavsocks i ovaj se put potrudila ponuditi zanimljiv dizajn uz visoku funkcionalnost, a najnovijim čarapama ili kako kaže “grijačima za noge” slavi i treći obljetnicu brenda.
Slavsocks čarape nose se na svim kontinentima
Novi motivi Slavsocks čarapa su LJUBAV, BUREK RED i odvažna izjava BOLI ME KU**C, a Tina Mentol kaže kako predstavljaju puno više od samog modnog dodatka koji svi nosimo.
“Brenda Slavsocks uskoro će navršiti treći rođendan pa smo odlučili napraviti nove Slavsocks čarape. Možemo reći da smo odjenuli mnoge ljude iz regije i svijeta, koji s ponosom nose naše čarape na svim kontinentima i tako šire našu kulturu i ideje”, izjavila je.
“Casting je napravljen putem TikToka gdje su se ljudi mogli prijaviti kako bi na jedan dan mogli biti model brena Slavsocks. Na casting su stigli pjesnici, drag izvođači, frontmen metal benda, modern dance plesačice, dizajner nakita i razni drugi talentirani pojedinci. Slavsocks je puno više od brenda. Slavsocks su ljudi koji stvaraju i nose Slavsocks”, dodaje dizajnerica.
FOTO: ZUPANOV
MUA: Maja Železnik
KOSA: Mernik Monika
Modeli: ZALA NEŽA ZAJC, HELENA PER, TRAJCE, KAJA MARION RIBNIKAR, ILIJA FURST, TINA MENTOL
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.