U zlatnim nijansama splitskog zalaska sunca, brend Anovi predstavio je svoju najnoviju kolekciju – prozračnu simfoniju svijetlih tonova, gdje bijela i bež stvaraju priču o eleganciji, lakoći i ljetnoj sofisticiranosti. Kulisa ovoga modnog trenutka prepunog ljepote je kameniti šarm stare jezgre i more, koje, u savršenoj harmoniji, nježno reflektira posljednje zrake sunca, oblikujući scenu koja savršeno oslikava viziju dizajnerice Ivone Glavaš.
Kolekcija je suštinski spoj funkcionalnosti i estetike. Odijela, s majstorski krojenim linijama, te ženstvene haljine koje odišu slobodom kretanja, suptilnim luksuzom i savršenom ravnotežom između stila i udobnosti. Nježni, prirodni materijali grguću uz kožu, dopuštajući tijelu da diše, dok istovremeno odaju sofisticiranost i suvremenu lakoću.
Kada dani postanu topliji, a kalendar popunjen svečanim trenucima – od obiteljskih proslava, preko vjenčanja, krštenja i okupljanja – Anovi kolekcija pruža idealne komade za svaki takav trenutak. Bilo da se nalazite u ulozi gošće, kume ili slavljenice, ovi modeli svojom elegancijom ističu vašu prisutnost na suptilan, profinjen način – upravo onako kako ljeto voli.
Za Ivonu Glavaš, ova kolekcija nosi poseban značaj, jer označava suptilan, ali svjestan pomak u izrazu: „Oduvijek sam vjerovala u snagu ženstvenosti i jednostavne elegancije, no sada sam željela zakoračiti korak dalje – ponuditi više strukture, čistih linija i suvremenog minimalizma. Zadržala sam dušu Anovija, ali uvela novu lakoću i slobodu kroz odijela i siluete koje možda nisu bile očekivane. I baš u toj tišini tonova, pronašla sam novu glasnoću izraza.“
Ova kolekcija nije samo odraz trenutne mode, već i osjećaj ljeta uhvaćen u pokretu, svjetlu, i atmosferi koja prožima svaki komad. Zaokružena modna priča sada ima još jedan dimenziju – atelje Ivone Glavaš, prostor u kojem Anovi svijet postaje iskustvo izbliza. Ovdje, posjetitelji mogu uživati u personaliziranim savjetima, prilagodbi komada i izložbi svega onoga što tek dolazi.
Nova kolekcija Anovija nije samo odjeća, ona je manifestacija stila, slobode i snage koju žena nosi – ona je pokret, ona je trenutak, ona je ljeto.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.