Život poduzetnice Lauren Sanchez bio je glamurozan i prije no što se u nju zaljubio jedan od najbogatijih muškaraca svijeta, no otkako je uplovila u vezu s osnivačem Amazona, razina luksuza popela se na bajkovitu razinu. Zaručnica Jeffa Bezosa nije dobila samo pozivnicu za ultimativni modni event koji se jednom godišnje održava u slavnom njujorškom muzeju Metropolitan Museum of Art, a na koji mnoge slavne osobe nikad nisu pozvane, već i ultimativno iskustvo koje će joj pružiti čelična lady svijeta mode – Anna Wintour. Naime, Lauren Sanchez na Met gali zablistat će uz pomoć Anne Wintour, a slavnim stepenicama s crvenim tepihom prošetat će ruku pod ruku sa svojim zaručnikom.
Lauren Sanchez na Met gali pojavit će se u haljini koju će za nju odabrati Anna Wintour
54-godišnja Lauren Sanchez, koja je bila milijunašica i prije no što je upoznala Jeffa Bezosa, bit će, kako se čini, zvijezda gale 6. svibnja 2024.
Prema riječima modne novinarke Amy O’Dell, glavna urednica Voguea odredit će što će Lauren Sánchez odjenuti za pojavljivanje na gali na kojoj se svake godine pojavljuju samo oni koje Anna Wintoursmatra bitnima.
“Anna Wintour osobno pomaže Lauren Sánchezu pri odabiru haljine” izjavila je i dodala da je Anna “birala između kreacija Oscara de la Rente i još dva dizajnera.”
Anna Wintour i Lauren Sanchez već su surađivale
Ova vijest neke je iznenadila no ne i modne znalce koji znaju da su se Lauren Sanchez i Jeff Bezos nedavno pojavili na naslovnici modne biblije Vogue, kada su po prvi put surađivali s legendarnom Annom.
Tada je, navodno, slavna urednica ponudila svoju pomoć oko izbora haljine za Met galu, a šuška se da će bivšoj novinarki koja ima vlastiti biznis za fotoreportaže iz helikoptera, biti savjetnik i na nadolazećem vjenčanju za Jeffa Bezosa.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Ljeto u Zagrebu jednostavno ne može proći bez dobrih festivala na otvorenom. Grad tada oživi – parkovi, trgovi i ulice pretvaraju se u pozornice pod vedrim nebom, vinske vrtove i kutke za opuštanje, smijeh i druženje.
Na zagrebačku glazbenu scenu stiže novi val svježine i autentičnosti. Mahkey, bend koji je već osvojio pažnju glazbene publike i kritike, predstavlja svoj novi singl Pazim što želim – drugi po redu s nedavno objavljenog debitantskog albuma Palo Santo. Uoči velike koncertne promocije u legendarnoj Tvornici kulture 26. lipnja, ovaj singl donosi novo poglavlje u njihovom glazbenom izričaju, koji se kao rijetko koji danas, može opisati jedinstvenom sintagmom – sevdah grunge.