Hrvatski brend MINAMI novom je kampanjom predstavio ljetnu kolekciju, inspiriranu umjetnošću, prirodom i beskompromisnom elegancijom koja prožima svaki od pomno osmišljenih komada. Dizajnerica Željka Šafran u svoju viziju nove modne sezone uvela nas je harmoničnom paletom zemljanih tonova: crvene, smeđe i bež nijanse, među kojima svaka poklonica statement dizajna može pronaći nešto za sebe.
No boje u kolekciji nisu odabrane nasumično. Naime, Željka je inspiraciju za ljetnu kolekciju pronašla u umjetnosti Rachel Ruysch, nizozemske slikarice poznate po detaljnim, živopisnim prikazima cvijeća i boja. Slično kao na Ruyschinim platnima, i u MINAMI kolekciji posebna je pažnja posvećena svakom detalju, boji i teksturi. Tkanine poput lana i ramije (azijska biljka iz porodice koprive) odabrane su zbog svoje prirodne ljepote, mekoće i dugovječne kvalitete. Svi komadi izrađeni su od prirodnih materijala, dok je lan posebno nabavljen iz hrvatske proizvodnje, a iskorišteni su i viškovi tkanina modne industrije, što dodatno naglašava odgovoran pristup dizajnu, koji MINAMI njeguje pri izradi svake kolekcije.
Kolekcija je savršeno prilagođena suvremenoj ženi koja ne robuje trendovima – ona može biti poslovna žena, kreativka ili svaka osoba koja podjednaku važnost pridaje estetici, udobnosti i kvaliteti izrade. Svoje mjesto u ovoj je kolekciji tako našao i dizajneričin prepoznatljiv tailoring – smeđe odijelo s oversized sakoom otvorenih leđa i kratkim hlačama idealno je za tople dane. Posebno se ističe i ženstveni komplet u zagasitoj crvenoj nijansi, ali i smeđa haljina koja funkcionira day to night. Svoje mjesto pronašao je i komplet s prslukom otvorenih leđa i ravno krojenim hlačama. Ono što je važno istaknuti je da svi komadi dolaze s neobrađenim rubovima koji kolekciji daju dozu bunta te naizgled uniformirane outfite čine posebnima.
Kampanju koja prati kolekciju snimila je perspektivna mlada fotografkinja Lara Buljubašić, a u ulozi modela našla se Nikolina Budinski (Talia Model). Za makeup i kosu zaslužna je Nikolina Zaninović Kokotović, dok je styling povjeren Ivani Pavić.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.