Hrvatski brend MINAMI novom je kampanjom predstavio ljetnu kolekciju, inspiriranu umjetnošću, prirodom i beskompromisnom elegancijom koja prožima svaki od pomno osmišljenih komada. Dizajnerica Željka Šafran u svoju viziju nove modne sezone uvela nas je harmoničnom paletom zemljanih tonova: crvene, smeđe i bež nijanse, među kojima svaka poklonica statement dizajna može pronaći nešto za sebe.
No boje u kolekciji nisu odabrane nasumično. Naime, Željka je inspiraciju za ljetnu kolekciju pronašla u umjetnosti Rachel Ruysch, nizozemske slikarice poznate po detaljnim, živopisnim prikazima cvijeća i boja. Slično kao na Ruyschinim platnima, i u MINAMI kolekciji posebna je pažnja posvećena svakom detalju, boji i teksturi. Tkanine poput lana i ramije (azijska biljka iz porodice koprive) odabrane su zbog svoje prirodne ljepote, mekoće i dugovječne kvalitete. Svi komadi izrađeni su od prirodnih materijala, dok je lan posebno nabavljen iz hrvatske proizvodnje, a iskorišteni su i viškovi tkanina modne industrije, što dodatno naglašava odgovoran pristup dizajnu, koji MINAMI njeguje pri izradi svake kolekcije.
Kolekcija je savršeno prilagođena suvremenoj ženi koja ne robuje trendovima – ona može biti poslovna žena, kreativka ili svaka osoba koja podjednaku važnost pridaje estetici, udobnosti i kvaliteti izrade. Svoje mjesto u ovoj je kolekciji tako našao i dizajneričin prepoznatljiv tailoring – smeđe odijelo s oversized sakoom otvorenih leđa i kratkim hlačama idealno je za tople dane. Posebno se ističe i ženstveni komplet u zagasitoj crvenoj nijansi, ali i smeđa haljina koja funkcionira day to night. Svoje mjesto pronašao je i komplet s prslukom otvorenih leđa i ravno krojenim hlačama. Ono što je važno istaknuti je da svi komadi dolaze s neobrađenim rubovima koji kolekciji daju dozu bunta te naizgled uniformirane outfite čine posebnima.
Kampanju koja prati kolekciju snimila je perspektivna mlada fotografkinja Lara Buljubašić, a u ulozi modela našla se Nikolina Budinski (Talia Model). Za makeup i kosu zaslužna je Nikolina Zaninović Kokotović, dok je styling povjeren Ivani Pavić.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Što mislimo o Vanninom outfitu? Ukratko — radi se o promišljenoj igri kontrasta: hladni metalik sjaj šljokica uravnotežen je toplinom ambijenta i neutralnim tonovima donjeg dijela, a bijele cowboy čizme unose neočekivani, moderni country štih.
Ljeto je u punom jeku, a Luka Nižetić odlučio ga je provesti u aktivnom ritmu koji spaja zabavu, sport i more. Ovih dana može ga se vidjeti kako suvereno vlada morem na svom stand-up paddle boardu – koji je već nekoliko sezona apsolutni hit na obalama Jadrana.
Mlada pjevačica Domenica ponovno je dokazala da zna kako spojiti mladenačku energiju i modnu sofisticiranost. Na jednom od svojih večernjih nastupa zablistala je u potpuno crnom outfitu koji savršeno naglašava njezinu figuru i donosi dozu odvažnog koncertnog šarma.
Iako je ljeto tek počelo, Marko Braić već je postavio standarde kako bi sezona trebala izgledati – i to u sasvim malo lycre. Na svom Instagramu podijelio je crno-bijelu fotografiju koja je sve, samo ne obična: mokra koža, isklesani trbuh, pogled prema horizontu i speedo gaćice koje ostavljaju vrlo malo prostora za – ventilaciju, ali i imaginaciju.