Letjet će s polica: Kylie Minogue snimila kampanju za cipele nastale suradnji dva moćna brenda
Koga izabrati kao zaštitno lice za kolekciju koja slavi pop kulturu? Kylie Minogue fantastičan je izbor!
24 listopada 2023
24 listopada 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Da će luksuzni brend Jimmy Choo, koji je na modnu mapu još devedesetih postavila sama Carrie Bradshaw, surađivati s francuskom modnom kućom Jean Paul Gaultier čuli smo još u rujnu, a sada je stigla i službena kampanja s fotografijama koje ostavljaju bez daha. Kylie Minogue za Jimmy Choo i suradnju s brendom Jean Paul Gaultier snimila je fotografije na kojima utjelovljuje svoje brojne scenske osobnosti, a koja spaja dva kreativna identiteta modnih kuća koje predstavlja.
Kylie Minogue za Jimmy Choo i JPG pokazala je svoja brojna lica
U punoj snazi zajedničke vizije ženstvenosti, osnaživanja i samopouzdanja fotografije slavne džepne Venere koja je ovoj kolekciji privukla i svoje brojne fanove.
Kolekciji koju su zajednički dizajnirale Sandra Choi, kreativna direktorica Jimmy Chooa i Florence Tétier, kreativna direktorica JPG-a, cilj je zajedničkim snagama proslaviti nasljeđe oba brenda.
“Moda je za mene uvijek bila suradnja s kreativcima istomišljenika i čisto osobno samoizražavanje. Jean Paul Gaultier i Jimmy Choo bili su dio mog modnog putovanja i oduševljena sam što mogu raditi s obojicom na proslavi ove iznimne kolekcije”, izjavila je zvijezda kampanje, Kylie Minogue. “Naše se zajedničke povijesne priče stapaju kako bismo stvorili nešto svježe i novo”, dodala je.
Kylie Minogue za Jimmy Choo i JPG pretvara se u pravog kameleona
U kampanji Kylie Minogue prikazuje novu kolekciju obuće rezerviranu za modno najodvažnije te na svakoj novoj fotografiji šminkom i outfitom prati stil cipela koje nosi.
“Ponosna sam što mogu reći da je Jimmy Choo ime koje je postalo dio pop kulture. To vrijedi i za Jeana Paula Gaultiera i za Kylie – svi mi govorimo izvan tradicionalnih okvira, ujedinjujući različite svjetove, simbol ženskog osnaživanja. Zato je Kylie bila naš prvi i jedini izbor. Ona je doista ikona, manekenski izgled koji ujedinjuje ikonografiju dviju kuća i dva grada, Londona i Pariza”, izjavila je Sandra Choi, kreativna direktorica brenda Jimmy Choo.
Na nekim vizualima Kylie Minogue odjevena je poput dame iz Pariza, a na nekima poput prave Y2K ikone. Fotografija s mornarskom kapicom oda je slavnom Jean Paul Gaultieru, a cijela priča nije mogla proći bez majice s bijelom kapuljačom, koja podsjeća na kultni kombinezon koji je Kylie nosila u spotu “Can’t get you out of my head”.
Teško je odabrati koja je fotografija najbolja i koje su cipele zanimljivije.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.