Svi žele barem komad: Suradnja Dolce & Gabbana x SKIMS srušila je stranicu brenda Kim Kardashian
Što se dogodi kad se udruže Dolce&Gabbana i SKIMS? Ruši se stranica od navale kupaca.
20 studenoga 2024
Koga izabrati kao zaštitno lice za kolekciju koja slavi pop kulturu? Kylie Minogue fantastičan je izbor!
24 listopada 2023
Da će luksuzni brend Jimmy Choo, koji je na modnu mapu još devedesetih postavila sama Carrie Bradshaw, surađivati s francuskom modnom kućom Jean Paul Gaultier čuli smo još u rujnu, a sada je stigla i službena kampanja s fotografijama koje ostavljaju bez daha. Kylie Minogue za Jimmy Choo i suradnju s brendom Jean Paul Gaultier snimila je fotografije na kojima utjelovljuje svoje brojne scenske osobnosti, a koja spaja dva kreativna identiteta modnih kuća koje predstavlja.
U punoj snazi zajedničke vizije ženstvenosti, osnaživanja i samopouzdanja fotografije slavne džepne Venere koja je ovoj kolekciji privukla i svoje brojne fanove.
Kolekciji koju su zajednički dizajnirale Sandra Choi, kreativna direktorica Jimmy Chooa i Florence Tétier, kreativna direktorica JPG-a, cilj je zajedničkim snagama proslaviti nasljeđe oba brenda.
“Moda je za mene uvijek bila suradnja s kreativcima istomišljenika i čisto osobno samoizražavanje. Jean Paul Gaultier i Jimmy Choo bili su dio mog modnog putovanja i oduševljena sam što mogu raditi s obojicom na proslavi ove iznimne kolekcije”, izjavila je zvijezda kampanje, Kylie Minogue. “Naše se zajedničke povijesne priče stapaju kako bismo stvorili nešto svježe i novo”, dodala je.
U kampanji Kylie Minogue prikazuje novu kolekciju obuće rezerviranu za modno najodvažnije te na svakoj novoj fotografiji šminkom i outfitom prati stil cipela koje nosi.
“Ponosna sam što mogu reći da je Jimmy Choo ime koje je postalo dio pop kulture. To vrijedi i za Jeana Paula Gaultiera i za Kylie – svi mi govorimo izvan tradicionalnih okvira, ujedinjujući različite svjetove, simbol ženskog osnaživanja. Zato je Kylie bila naš prvi i jedini izbor. Ona je doista ikona, manekenski izgled koji ujedinjuje ikonografiju dviju kuća i dva grada, Londona i Pariza”, izjavila je Sandra Choi, kreativna direktorica brenda Jimmy Choo.
Na nekim vizualima Kylie Minogue odjevena je poput dame iz Pariza, a na nekima poput prave Y2K ikone. Fotografija s mornarskom kapicom oda je slavnom Jean Paul Gaultieru, a cijela priča nije mogla proći bez majice s bijelom kapuljačom, koja podsjeća na kultni kombinezon koji je Kylie nosila u spotu “Can’t get you out of my head”.
Teško je odabrati koja je fotografija najbolja i koje su cipele zanimljivije.
Slavko Sobin obilježio je rođendan na Tenerifima uz planinarenje i spektakularne prizore.
21 studenoga 2024
Ako se poznate Hrvatice pita, boja vina još uvijek je itekako u trendu.
21 studenoga 2024
Slavna pjevačica Nataša Bekvalac ostavila je bez daha sve prisutne na zabavi Gala Celebrities Night powerd by Hello x Story x Gloria kad se pojavila u haljini koja prekriva malo no otkriva puno stila.
21 studenoga 2024
U predblagdanskom ozračju restorana Zinfandel’s organizatori Fooling Around by Fuliranje: Esplanade Zagreb hotel, kreativna agencija Kokoš ili jaje i MPG agencija pretpremijerno su predstavili gastronomsku ponudu ovogodišnjeg izdanja najsofisticiranijeg adventskog događanja u Zagrebu.
21 studenoga 2024
Na tereasi kultnog zagrebačkog kafića Kinoteka osvanula je kupola u kojoj možete popiti toplu čokoladu ili vino dok uživate u retro pjesmama s gramofona, lampicama i cozy atmosferi.
21 studenoga 2024