Što je bilo prvo – Pamela Anderson ili crveni kupaći kostim iz serije Baywatch? Slavna starleta, koju su agenti otkrili dok je gledala jednu sportsku utakmicu osvojila je gledatelje diljem svijeta kad se pojavila u seriji Baywatch u kojoj je u slow motionu trčala po pijesku u crvenom badiću, a nedugo zatim i ona i taj slavni odjevni komad postali su – kultni. Kupaći kostim Pamele Anderson iz slavne serije Baywatch uskoro će biti izložen kako bi ga posjetitelji muzeja mogli vidjeti uživo, prenose strani mediji. Evo gdje ćete ga moći vidjeti.
Kupaći kostim Pamele Anderson uskoro u sklopu izložbe u Londonu
Boja i kroj slavnog kupaćeg kostima iz serije Baywatch učinili su pomak u svijetu kupaćih kostima pa ne čudi što će upravo kupaći kostim Pamele Anderson biti izložen u sklopu izložbe pod nazivom “Splash! Stoljeće plivanja i stila” na lokaciji Design Museum u Londonu.
Izložba pod originalnim nazivom “Splash! A Century of Swimming and Style” bit će otvorena u ožujku 2025. i prikazat će jedinstvenu evoluciju kupaćih kostima u proteklih 100 godina, od prvog kupališta u Ujedinjenom Kraljevstvu u 20. stoljeću do nedavnog trenda Mermaidcore koji je napravio valove nakon pandemije.
Uz kupaći kostim Pamele Anderson, izložba će sadržavati komade poput prve zlatne olimpijske medalje u solo plivanju koju je osvojila Britanka i zabranjeni ‘tehnički doping’ LZR Racer kupaći kostim, plus jedan od najranijih sačuvanih primjeraka bikinija.
“Izložba će ukupno sadržavati više od 200 predmeta iz 50 posuđivača diljem Europe, obuhvaćajući tri dubinska dijela: bazen, lido i prirodu. Istražujući ulogu dizajna u oblikovanju našeg odnosa s plivanjem, izložba će započeti u 1920-ima, promatrajući funkcionalniju upotrebu kupaćih kostima i istražujući njegov prijelaz u simbol stila, dok će promatrati kako utječe i podriva naše ideje autonomije tijela i djelovanja”, piše Hypebae.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.