Kristina Burja u Opatiji je predstavila jednu od najljepših ljetnih kolekcija ove sezone
Ovaj ekskluzivni događaj u Opatiji okupio je ljubitelje mode, ekološki osviještene pojedince i stručnjake za održivost, stvarajući savršenu sinergiju stila i odgovornosti prema prirodi.
Perivoj opatijskog hotela Sv. Jakov savršeno je utjelovio duh ove modne priče. Briga o okolišu jedan je od prioriteta Amadria Parka što ih je, prije godinu dana, partnerski povezalo s Krie Designom, prvim hrvatskim održivim brendom koji je međunarodno priznat u tom segmentu djelovanja.
Krie X Amadria Park Green Harmony je bio uistinu poseban modni događaj na kojem je predstavljena nova Krie Cruise kolekcija, koja donosi spoj sofisticiranosti i održivosti. Fokus kolekcije je na elegantnim, ali funkcionalnim komadima. Kolekcija uključuje kupaće kostime od econyla, tekstilnog vlakna koje se dobiva recikliranjem ribarskih mreža i ostalog odbačenog najlona te haljine i kombinezone, a posebnu pažnju privukli su prepoznatljivi ručno izrađeni Krie kaftani, koji su već deset godina zaštitni znak brenda, što potvrđuje misiju dizajnerice Kristine Burje da stvara odjeću koja će trajati i koju ćete voljeti te nositi godinama.
Kolekcija je namijenjena svima koji cijene kvalitetu, stil, a ujedno žele spojiti eleganciju i ekološku odgovornost te s nekoliko pravih komada u koferu imati bezbroj kombinacija za opušteno ljetovanje.
Dizajnerici Kristini Burji inspiracija za stvaranje kolekcija je uvijek ista – ljepota prirode i hitna potreba za očuvanjem planeta. Svijet mode ima ogroman utjecaj, a Kristina želi iskoristiti tu moć za pozitivne promjene. Zato je u sklopu predstavljanja kolekcije na Krie x Amadria Park Green Harmony događaju, organizirala panel o održivom razvoju na kojem su sudjelovale uspješne žene koje svojim radom zagovaraju održivost u različitim područjima i međusobno se nadopunjavaju u svojim djelovanjima. Na panelu uz Kristinu, koja je ponovo poslala jasnu poruku da održivost može i treba biti sastavni dio mode te da je na nama da svakodnevno kroz svoje odabire glasamo za očuvanje planeta, bile su i političarka Nikolina Brnjac, Ivana Škrlec direktorica Altere i Vanja Horvat, vlasnica brenda Zeotex.
U zanimljivom razgovoru koji je vodila Emina Pršić, zastupnica u Europskom parlamentu Nikolina Brnjac, a bivša ministrica turizma i sporta, navela je održive prakse u turizmu, objasnila na koji način hrvatski zakon o održivom turizmu, koji je donesen u njezinom mandatu, a koji hvale diljem svijeta, daje konkretne alate da se spriječi masovni turizam koji nije održiv.
Ivana Škrlec, koja dolazi iz event industrije i direktorica je Altere, vodeće tvrtke za najam i prodaju mobilnih paviljona s bogatim izborom dodatne opreme, također je bila partner ovog događaja te je na konkretnom primjeru pokazala u Opatiji što znači opremanje održivog eventa kroz njihov program Organic. Recikliraju se materijali i elementi koji su već bili korišteni, cvijeće je u teglama i ne koristi se dodatna rasvjeta već prirodno svijetlo. Ivana je naglasila da fokus treba staviti na smanjenje ekološkog otiska i promoviranje kružne ekonomije.
Vanja Horvat, vlasnica brenda prirodne kozmetike Zeotex, specijalizirala se za ekološki prihvatljive proizvode koji pomažu u smanjenju unošenja u organizam svega što je štetno za zdravlje. Vanja razvija proizvode na bazi minerala zeolita, koji imaju široku primjenu u svakodnevnom životu, sve s ciljem prevencije i zaštite zdravlja. Poručila je da bi trebalo više paziti na sastav kozmetike koju stavljamo na kožu, jednako kao što gledamo sastav materijala ili hrane jer žena dnevno, u prosjeku nanese na kožu do 15 kozmetičkih proizvoda. Ako su sastojci neadekvatni, to će se odraziti na zdravlje kroz neki period.
Kristina Burja zahvalila je na podršci partnerima, klijentima i zajednici koja joj daje poticaj da nastavi dalje sa svojom misijom koju glasno provodi od 2016. godine kada je postala dio projekta Green Fashion Weeka koji je pod pokroviteljstvom UN-a. Dugogodišnji trud se isplati jer s istomišljenicima stvara budućnost u kojoj moda ne šteti planetu, već ga čuva.
Ovaj događaj pokazao je kako je moda moćan alat za promicanje održivosti, donoseći elegantna rješenja koja ne samo da izgledaju sjajno, već i čine dobro.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.