Svi koji su pratili reality emisije klana Kardashian/Jenner dobro znaju da se kćeri Kris Jenner često prepiru koja joj je draža – Kim ili Kylie. Kylie Jenner često naglašava kako je ona prava mezimica svoje mame i menadžerice, a da joj je mama uzor još je jednom pokazala na zaista poseban način – angažiravši je da bude zaštitno lice kampanje za njezinu novu modnu suradnju. Kris Jenner za Khy je snimila fotografije na kojima izgleda fantastično, a dok su neki oduševljeni cool stavom najpoznatije “mamadžerice” na svijetu, drugima se ne sviđa što u ustima ima – cigaretu.
Kris Jenner za Khy snimila kampanju o kojoj internet bruji
Nakon što je prošli mjesec Kourtney Kardashian nastupila u modnoj kampanji za suradnju brenda Kim Kardashian s modnom kućom Dolce&Gabbana, pred sam Božić 2024. izašla je kampanja Kris Jenner za Khy.
Brend Khy po drugi se put udružuje s brendom Entire Studios, nakon vrlo uspješne prve kolekcije u kojoj su se nalazile tajice, sportske majice i puffer majice.
U novoj kolekciji, kako možemo vidjeti s fotografija koje je Kris Jenner snimila za Khy, bit će fokusiran na kapute, blejzere i poslovnu zimsku odjeću u bijeloj i maslinasto zelenoj boji.
Malo se još zna o ostatku kolekcije, ali s obzirom na krzneni kaput, sigurno je reći da će biti ispunjen zimskom garderobom.
Kolekcija Khy x Entire Studios osvanut će na službenoj stranici brenda KHY 12. prosinca 2024. godine.
Postoje večeri koje ne pristaju na prosječnost i trenuci koji traže dodatnu dozu stila, samopouzdanja i nenametljivog sjaja, a upravo takvim prigodama Högl pristupa s posebnom pažnjom, stvarajući cipele i torbe koje nadilaze ulogu modnog dodatka i postaju nosivi izraz osobnosti. U kolekciji osmišljenoj za svečane prilike, večernje izlaske i najluđu noć u godini susreću se bezvremenska elegancija, suvremeni dizajn, vrhunska izrada i iznimna udobnost, što je kombinacija koja definira moderni luksuz bez kompromisa.
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i točni datumi početka sniženja u fizičkim trgovinama i online.
Nova crvena capsule kolekcija haljina brenda LEXALEX osmišljena je kao snažna, ali pročišćena modna izjava. Svaki model spaja suptilan luksuz i samouvjerenu ženstvenost, stvarajući dojam koji ostaje zapamćen.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Svi smo barem jednom u životu doživjeli taj osjećaj: dan kada se od nas očekuje da budemo veseli, nasmijani i puni energije, dok unutra osjećamo upravo suprotno. Bilo da je riječ o praznicima, obiteljskim proslavama, rođendanima, korporativnim događanjima ili jednostavno danu kada društvene mreže stvaraju pritisak na savršen izgled i raspoloženje, osjećaj da “morate biti super” može biti iscrpljujući. Iako je potpuno normalno imati dane kada ne osjećamo radost, društvena očekivanja i vlastita savjest često nas tjeraju da se pretvaramo da smo dobro. No postoji nekoliko praktičnih strategija koje vam mogu pomoći da preživite takve dane bez nepotrebnog stresa i emocionalnog iscrpljivanja.
Europa će 2026. godine dobiti prvi hotel s tematikom Harry Pottera, a riječ je o projektu koji već sada izaziva veliko zanimanje javnosti, osobito među obožavateljima popularnog književnog i filmskog serijala. Hotel će biti smješten u Njemačkoj, unutar LEGOLAND Deutschland Resorta u Bavarskoj, i predstavlja pionirski iskorak u tematskom turizmu na europskom tlu.
Kraj godine oduvijek ima tu čudnu, gotovo ritualnu moć da nas natjera na inventuru. Ne samo ormara, navika ili odnosa, nego i trendova koje smo, svjesno ili ne, puštali u svoje tanjure, ekrane i svakodnevicu. Dok odbrojavamo posljednje dane 2025. godine, postaje jasno da se ne opraštamo samo od još jednog kalendara, nego i od cijelog niza gastronomskih, lifestyle i pseudo-zdravih pojava koje su nas, priznajmo, umorile. Neke su nas zabavljale, neke zbunjivale, a neke ozbiljno dovele u pitanje zdrav razum, okusne pupoljke i granice dobrog ukusa.
U životu se često susrećemo s trenucima kada nas prijatelji, kolege ili poznanici pokušavaju uvjeriti da sudjelujemo u planovima koji nam zapravo ne odgovaraju. Od zajedničkih putovanja, tuluma, sportsko-rekreativnih aktivnosti, do sudjelovanja u događajima koji nas iscrpljuju – pritisak društva može stvoriti osjećaj krivnje, nelagode ili straha da ćemo nekoga razočarati ako odbijemo. No, sposobnost da jasno i samopouzdano kažete „ne“ ključna je za očuvanje mentalnog zdravlja, osobnih granica i vlastitog zadovoljstva.
Završetkom prve sezone serije It: Welcome to Derry gledatelji su ostali suočeni s istim pitanjem koje već desetljećima prati priču o zlokobnom klaunu Pennywiseu – može li se zlo ikada uistinu zaustaviti ili se ono, poput samoga vremena, samo neprestano vraća u novim oblicima. Emitiranjem posljednje epizode zaključena je prva, izrazito mračna i atmosferična sezona ove HBO-ove serije, koja je uspjela proširiti poznati svijet romana Stephena Kinga te ga dodatno produbiti kroz povijesnu, psihološku i mitološku prizmu gradića Derryja.