Supruga britanskog kralja Charlesa III. okreće se prirodnim materijalima, uz veliku podršku javnosti. Naime, u najnovijim vijestima s britanskog dvora, uz novi portret stiže modna zanimljivost. Kraljica Camilla krzno više neće nositi.
Ako vam se čini da nikad niste vidjeli Camillu u bundi, moramo vas podsjetiti da supruga britanskog monarha često nosi šešire s krznom koje obožava. Sada će ih se napokon riješiti i potražiti modernija i još bitnije, osvještenija rješenja, poput onih od umjetnog krzna.
Kraljica Camilla krzno izbacuje iz svoje garderobe
Kraljica Camilla ovim potezom slijedi primjer svoje pokojne svekrve kraljice Elizabete II, pišu britanski mediji, što je potvrđeno iz Buckinghamske palače.
“PETA nazdravlja kraljici Camilli čašom najfinijeg vinskog koktela jer je prava kraljica koja stoji uz 95 % Britanaca koji također odbijaju nositi životinjsko krzno, kao što pokazuju ankete”, rekla je predsjednica PETA-e Ingrid Newkirk u priopćenju za javnost.
Organizacija za prava životinja nije razjasnila hoće li kraljica Camilla nastaviti nositi komade s krznom koje već ima, premda se pretpostavlja da neće, ali je najavila da britanska kraljica od sada više “neće nabavljati krzno za svoju garderobu”.
Camilla je već nekoliko puta izazvala skandal zbog krzna
Supruga kralja Charlesa III. bila je više puta meta napada javnosti zbog nošenja krznenih komada u prošlosti, poput vintage šešira Philipa Treacyja koji je nosila na božićnoj crkvenoj službi 2010. dok je kraljica Elizabeta nosila šešir od krzna lisice istog dana.
Pokojna kraljica često je nosila krzno tijekom svoje vladavine, a tek je 2019. prekinula tu praksu. Buckinghamska palača objavila je da, iako će kraljevska obitelj nastaviti nositi svečane komade poput haljina obrubljenih krznom, više neće dodavati proizvode od pravog krzna u svoju garderobu.
Aktivisti Velike Britanije s oduševljenjem su pozdravili ovu odluku.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Postoje pjesme koje vas ulove na prvu notu, kao jutarnje sunce koje nenadano probije kroz oblake. Dobar dan, novi singl Sandija Cenova, upravo je takav – nježna oda svakodnevnim trenucima sreće, koja ne pokušava biti ništa više od onoga što već jest: iskrena, vesela i topla.