Supruga britanskog kralja Charlesa III. okreće se prirodnim materijalima, uz veliku podršku javnosti. Naime, u najnovijim vijestima s britanskog dvora, uz novi portret stiže modna zanimljivost. Kraljica Camilla krzno više neće nositi.
Ako vam se čini da nikad niste vidjeli Camillu u bundi, moramo vas podsjetiti da supruga britanskog monarha često nosi šešire s krznom koje obožava. Sada će ih se napokon riješiti i potražiti modernija i još bitnije, osvještenija rješenja, poput onih od umjetnog krzna.
Kraljica Camilla krzno izbacuje iz svoje garderobe
Kraljica Camilla ovim potezom slijedi primjer svoje pokojne svekrve kraljice Elizabete II, pišu britanski mediji, što je potvrđeno iz Buckinghamske palače.
“PETA nazdravlja kraljici Camilli čašom najfinijeg vinskog koktela jer je prava kraljica koja stoji uz 95 % Britanaca koji također odbijaju nositi životinjsko krzno, kao što pokazuju ankete”, rekla je predsjednica PETA-e Ingrid Newkirk u priopćenju za javnost.
Organizacija za prava životinja nije razjasnila hoće li kraljica Camilla nastaviti nositi komade s krznom koje već ima, premda se pretpostavlja da neće, ali je najavila da britanska kraljica od sada više “neće nabavljati krzno za svoju garderobu”.
Camilla je već nekoliko puta izazvala skandal zbog krzna
Supruga kralja Charlesa III. bila je više puta meta napada javnosti zbog nošenja krznenih komada u prošlosti, poput vintage šešira Philipa Treacyja koji je nosila na božićnoj crkvenoj službi 2010. dok je kraljica Elizabeta nosila šešir od krzna lisice istog dana.
Pokojna kraljica često je nosila krzno tijekom svoje vladavine, a tek je 2019. prekinula tu praksu. Buckinghamska palača objavila je da, iako će kraljevska obitelj nastaviti nositi svečane komade poput haljina obrubljenih krznom, više neće dodavati proizvode od pravog krzna u svoju garderobu.
Aktivisti Velike Britanije s oduševljenjem su pozdravili ovu odluku.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.