Kontrasti koji osvajaju: Kada moda postaje arhitektura za tijelo
Nova couture kolekcija XD Xenia Design SS26 donosi priču o kontrastima i harmoniji, o snazi i ranjivosti, o tradiciji i inovaciji. Pod kreativnim vodstvom dizajnerice Ksenije Vrbanić, kolekcija nadilazi samu odjeću i ulazi u prostor umjetničkog izraza, crpeći inspiraciju iz japanske filozofije Kintsugija – vještine popravljanja keramike zlatom. Kao što pukotine postaju dragocjeni tragovi u keramici, tako i ovdje proces stvaranja, konstrukcije i šavovi postaju svjesno istaknuti detalji, a ne skriveni nedostaci.
Siluete u kolekciji odvažno istražuju arhitektonske forme. Strogo krojeni komadi dobivaju novu dimenziju kroz transparentne slojeve organze koji se gibaju s tijelom, stvarajući osjećaj lebdenja i lakoće. Ta igra između stabilnosti i pokreta otkriva novu vrstu elegancije – snažnu, sigurnu i besprijekorno odmjerenu, ali istodobno oslobođenu potrebe za pretjeranom teatralnošću.
Paleta boja ostaje vjerna karakterističnom minimalizmu brenda – crna i neutralne nijanse služe kao temelj, dok se intenzivni akcenti crvene i zelene pojavljuju poput dragocjenih kamenčića u tkanini. Oni prekidaju ritam monokromije i usmjeravaju pogled, naglašavajući detalje i dodajući dinamiku. Kolekcija je dodatno obogaćena predimenzioniranim cvjetnim motivima, interpretiranim na apstraktan način, dok metalni elementi u zlatu i srebru prizivaju svijet nakita i potvrđuju ideju mode kao dragocjenog predmeta.
„Željela sam stvoriti kolekciju koja će biti dragocjena poput nakita. Ovi odjevni predmeti ne skrivaju proces stvaranja, već ga ponosno otkrivaju. Oni utjelovljuju ‘zlatne ruke’ naših krojačica u XD dizajn centru i slave znanje i vještinu potrebnu za ovaj najviši oblik mode“, istaknula je Ksenija Vrbanić.
Kolekcija SS26 Couture stoga nije samo odjevni izraz – ona je manifest o slobodi u stvaranju, o hrabrosti da se pokaže proces i o vrijednosti majstorstva. To je arhitektura za tijelo: moda koja traje, osnažuje i postaje osobna.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.