Anna Wintour je nepo baby svijeta izdavaštva. Ona je kći urednika The Evening StandardaCharlesa Wintoura i pokćerka Audrey Slaughter, urednice časopisa koja je osnovala publikacije Petticoat, Honey i Over 21. Osim svog izdavačkog pedigrea, također potječe iz britanskog plemstva. Usprkos svemu tome, nema sumnje da je zahvaljujući svom nevjerojatnom smislu za prepoznavanje trendova postigla uspjeh i status ikone, a tome svakako pomaže i imidž nedodirljive kraljice svijeta mode koji je pažljivo kreirala. Koliko zarađuje Anna Wintour, pitanje je koje postavljaju njezini brojni fanovi, a na koje su nekoliko puta odgovorili Forbes i New York.
Koliko zarađuje Anna Wintour na godinu?
2011. godine časopis New York objavio je činjenicu da je od 2005. Wintour primala plaću od dva milijuna dolara godišnje kao glavna urednica Voguea. Nakon što je postala kreativna direktorica u Condé Nasteu, vjerojatno zarađuje i mnogo više od toga.
Ipak, u 2020. godini vjerojatno je bila podvrgnuta smanjenju plaća Condé Nasta za 10 % do 20 % za zaposlenike koji zarađuju 100 000 dolara ili više zbog smanjenja oglašavanja u pandemiji COVID-19. Nije poznato je li njezina plaća od tada porasla na visinu prije pandemije.
U svakom slučaju, svota je svakako – pristojna, a tu su i nevjerojatno luksuzni pokloni koje joj poklanjaju dizajneri i kozmetičke tvrtke sa svih krajeva svijeta.
Uz to, od tvrtke dobiva i 200 000 dolara godišnje za odjeću. Da, dobro ste pročitali.
Postoje večeri koje ne pristaju na prosječnost i trenuci koji traže dodatnu dozu stila, samopouzdanja i nenametljivog sjaja, a upravo takvim prigodama Högl pristupa s posebnom pažnjom, stvarajući cipele i torbe koje nadilaze ulogu modnog dodatka i postaju nosivi izraz osobnosti. U kolekciji osmišljenoj za svečane prilike, večernje izlaske i najluđu noć u godini susreću se bezvremenska elegancija, suvremeni dizajn, vrhunska izrada i iznimna udobnost, što je kombinacija koja definira moderni luksuz bez kompromisa.
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i točni datumi početka sniženja u fizičkim trgovinama i online.
Nova crvena capsule kolekcija haljina brenda LEXALEX osmišljena je kao snažna, ali pročišćena modna izjava. Svaki model spaja suptilan luksuz i samouvjerenu ženstvenost, stvarajući dojam koji ostaje zapamćen.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Kapetan hrvatske reprezentacije širi poslovni imperij izvan nogometnih terena, a velški klub sada dobiva i jednu od najutjecajnijih žena Amerike među suvlasnicima
U vremenu kada se glazbena scena često oslanja na prolazne trendove i kratkotrajne hitove, sve je izraženija potreba za izvođačima koji publici nude autentičnost, emociju i priču. Upravo u tom prostoru pojavljuje se Josip Čolić, mladi i obrazovani glazbenik iz Zagreba, koji debitantskim singlom „Iluzije“ najavljuje promišljen i zreo ulazak na regionalnu glazbenu scenu.