Anna Wintour je nepo baby svijeta izdavaštva. Ona je kći urednika The Evening StandardaCharlesa Wintoura i pokćerka Audrey Slaughter, urednice časopisa koja je osnovala publikacije Petticoat, Honey i Over 21. Osim svog izdavačkog pedigrea, također potječe iz britanskog plemstva. Usprkos svemu tome, nema sumnje da je zahvaljujući svom nevjerojatnom smislu za prepoznavanje trendova postigla uspjeh i status ikone, a tome svakako pomaže i imidž nedodirljive kraljice svijeta mode koji je pažljivo kreirala. Koliko zarađuje Anna Wintour, pitanje je koje postavljaju njezini brojni fanovi, a na koje su nekoliko puta odgovorili Forbes i New York.
Koliko zarađuje Anna Wintour na godinu?
2011. godine časopis New York objavio je činjenicu da je od 2005. Wintour primala plaću od dva milijuna dolara godišnje kao glavna urednica Voguea. Nakon što je postala kreativna direktorica u Condé Nasteu, vjerojatno zarađuje i mnogo više od toga.
Ipak, u 2020. godini vjerojatno je bila podvrgnuta smanjenju plaća Condé Nasta za 10 % do 20 % za zaposlenike koji zarađuju 100 000 dolara ili više zbog smanjenja oglašavanja u pandemiji COVID-19. Nije poznato je li njezina plaća od tada porasla na visinu prije pandemije.
U svakom slučaju, svota je svakako – pristojna, a tu su i nevjerojatno luksuzni pokloni koje joj poklanjaju dizajneri i kozmetičke tvrtke sa svih krajeva svijeta.
Uz to, od tvrtke dobiva i 200 000 dolara godišnje za odjeću. Da, dobro ste pročitali.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Po prvi puta, modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade. Inspirirajmo se Marijaninim outfitom koji je pravi primjer savršene ravnoteže između poslovne elegancije i ljetne lakoće.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Zamislite da šećete uskim kalama Rovinja dok vam sunce zlatom obasjava ramena, da udišete sol iz zraka splitske rive ili da noću, u haljini koja grli vašu siluetu, lagano koračate Stradunom. Sve te slike, svi ti osjećaji sabrani su u novoj ljetnoj kolekciji hrvatskog modnog brenda Clés, znakovito nazvanoj Pomalo.
Zamislite modni dodatak koji jednako dobro pristaje uz bijelu košulju učiteljice i šljokičastu haljinu influencerice. Komad nakita koji podjednako vole žene koje počinju dan s kavom i razrednom knjigom, kao i one koje završavaju večer pod reflektorima glamuroznih evenata. Taj dodatak postoji – i nosi ime Sorinele.
U ljetnom periodu kada temperature neumoljivo rastu, pronaći ravnotežu između elegancije i udobnosti postaje pravi izazov. No, domaća glumačka zvijezda, koja je zasjala na sceni zahvaljujući popularnoj seriji Zabranjena ljubav, još jednom dokazuje da besprijekoran stil ne mora trpjeti zbog vremenskih (ne)prilika. Na najnovijoj fotografiji, utjelovljenje je ženstvenosti i sofisticiranosti u jednom modnom komadu – haljini domaćeg dizajna koju potpisuje Katarina Baban za svoj brend Lility by Katarina Baban.
Nakon što je s tri uzastopno rasprodana koncerta u zagrebačkoj Tvornici kulture ponovno potvrdio status jednog od najvoljenijih izvođača domaće glazbene scene, Matija Cvek napravio je nešto što nisu očekivali ni njegovi najvjerniji fanovi — otvorio je vrata svog privatnog svijeta i podijelio najnježniji obiteljski album do sada.
Na nedavnom događanju u organizaciji Poliklinike Milojević, među brojnim gostima pažnju je privukao jedan od najomiljenijih domaćih PR agenata – Mate Rončević iz renomirane agencije PRiredba. U skladu sa svojom prepoznatljivom estetikom, Mate je još jednom pokazao da stil nije samo odjeća koju nosimo, već produžetak karaktera i stava.
U modnom pejzažu u kojem se samouvjerenost ispisuje stilom, a luksuz nosi stav, Hana Hadžiavdagić Tabaković pojavila se kao vizualna oda ženstvenosti i smjelosti. Ovog puta zavodljivo elegantna, obučena u pripijenu haljinu s leopard uzorkom koja ističe svaki zavoj tijela s preciznošću haute couture skice, Hana je još jednom potvrdila svoju modnu dominaciju.