Kolekcija koja slavi autentičnost: Hrabra poruka djevojčicama na putu odrastanja
U svijetu gdje mladost i ljepota postaju monete za preživljavanje, a društvene mreže izopačuju autentičnost, Nataša Mihaljčišin donosi kolekciju koja je više od odjeće – to je manifest.
Njezina nova serija pletenih komada, izrađena u suradnji s majstoricama pletiva, podsjeća nas na važnost istinske ljepote i snage u vremenu kada je ona često ugrožena. Ova kolekcija posvećena je djevojčicama koje koračaju kroz minirana polja odrastanja, gdje se svakodnevno suočavaju s pritiscima svijeta opsjednutog izgledom.
Kolekcija ručno izrađenih odjevnih predmeta, izrađenih od plemenitih materijala poput vune, pamuka i svile, simbolizira toplinu i sigurnost.
Nataša Mihaljčišin svojom kolekcijom šalje poruku o autentičnosti
Svaki komad odiše individualnošću, ali zajedno tvore priču o zajedništvu, solidarnosti i snazi. Inspirirana izazovima odrastanja, Mihaljčišinova šalje snažnu poruku: autentičnost je ljepota koju nitko ne može oduzeti.
No, ova kolekcija nije samo priča o modi – ona otvara pitanja koja odjekuju dublje. Kako naše djevojčice danas doživljavaju svoje tijelo? Kako se nose s bombardiranjem nametnutih standarda ljepote i okrutnim usporedbama? Adolescencija, ionako najosjetljivije razdoblje života, danas je dodatno opterećena iluzijama društvenih mreža koje glorificiraju savršenstvo.
Živimo u vremenu u kojem devetogodišnjakinje troše milijarde dolara na kozmetiku, učeći se konturiranju lica prije nego pisanju eseja. Odrastanje je pretvoreno u utrku za prihvaćanjem, gdje bunt prema roditeljima zamjenjuje konformizam prema diktatima virtualnih “influencera”.
Normativni obrasci ponašanja postaju ekstremniji, dok se autentičnost i sloboda izražavanja guše pod slojevima šminke i lažnog sjaja.
Mihaljčišinova kolekcija dolazi kao svojevrsni otpor tom trendu. Ona podsjeća djevojčice, ali i sve nas, da ljepota nije u usklađenosti s normama već u prihvaćanju sebe. Kako djevojčici reći da joj šminka nije potrebna da bi bila lijepa? Ili kako joj dati slobodu da uživa u eksperimentiranju ako to želi? Ključ je u ravnoteži: pokazati im da su vrijedne upravo takve kakve jesu, ali ih i poticati da istražuju vlastitu kreativnost bez straha od osude.
Ova kolekcija nije samo odjeća – to je štit.
Kolekcija Nataše Mihaljčišin je štit za samopouzdanje
Štit protiv zlonamjernih poruka koje uništavaju samopouzdanje mladih djevojaka. Ona slavi njihovu hrabrost, njihovu individualnost i njihovu sposobnost da odrastu u društvu koje im neprestano nameće sumnju u vlastitu vrijednost.
Pletivo Mihaljčišinove nije samo tekstil; ono je metafora za nježnost i snagu, podsjetnik da, unatoč vanjskim pritiscima, svaka djevojčica ima pravo biti svoja, autentična i lijepa – iznutra i izvana.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.