Omiljeni modni duo KLISAB oduševio spektaklom: Nova kolekcija hrabro redefinira modu u Hrvatskoj!
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
U kreativnoj režiji modnog dvojca KLISAB, kolekcija za sezonu proljeće-ljeto pod nazivom “SVI BI LJUBILI MORNARE” utjelovila je spoj klasike i suvremenosti, prožet poetskom nostalgijom i besprijekornim krojačkim umijećem.
Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, poznati po preciznoj konstrukciji i inovativnom pristupu tekstilu, ovaj su put posegnuli za jednom od najtamnijih paleta boja u svojoj karijeri.
Igra svjetla i sjene, manipulacija trakama koje se provlače kroz odjevne komade te fluidnost materijala stvorili su efekt stalnog pokreta – kao da se svaki komad odjeće njiše na valovima zamišljenog mora.
Posebnu pažnju privukao je mornarski detalj u obliku minimalističkih kapica, koje su nagovijestile novi must-have komad za nadolazeće sezone. Svojom jednostavnošću i istovremeno izražajnom simbolikom, ove kapice evociraju duh slobode i avanture, a ujedno naglašavaju estetsku preciznost KLISAB dizajna.
Intervencije u tekstilu bile su suptilnije nego u prethodnim kolekcijama, ali s naglaskom na ručno prošivane ilustracije i kolaže inspirirane razglednicama i ljubavnim pismima. Ovaj element unosi snažan emotivni pečat, stvarajući dojam putovanja kroz vrijeme, gdje se moda susreće s osobnim pričama i sjećanjima.
Zaokružena besprijekornim stylingom Ane Nikačević, kolekcija je ispričala priču o mornarskom životu kroz prizmu sofisticirane, urbane mode. Svaka silueta oblikovana je s promišljenom lakoćom, dok su prozračne teksture materijala dozivale ljetne noći uz obalu.
Dodatni sloj atmosferičnosti donio je glazbeni segment revije – energične rock izvedbe benda, koje su kolekciju obogatile dinamikom i pomogle stvoriti nezaboravan vizualno-auditivni doživljaj.
Duo KLISAB ne prati trendove – oni ih postavljaju
Produkcijski spektakl na razini međunarodnih modnih pista još jednom je potvrdio da KLISAB ne prati trendove, već ih postavlja, reinterpretira i oblikuje u nove modne narative.
Modna večer na Zagrebačkom velesajmu nije bila samo revija – bila je oda slobodi, snovima i vječnom šarmu mornarskog stila. KLISAB je još jednom dokazao da moda nije samo odjeća, već umjetnički medij kroz koji se pričaju najuzbudljivije priče.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.