Omiljeni modni duo KLISAB oduševio spektaklom: Nova kolekcija hrabro redefinira modu u Hrvatskoj!
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
U kreativnoj režiji modnog dvojca KLISAB, kolekcija za sezonu proljeće-ljeto pod nazivom “SVI BI LJUBILI MORNARE” utjelovila je spoj klasike i suvremenosti, prožet poetskom nostalgijom i besprijekornim krojačkim umijećem.
Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, poznati po preciznoj konstrukciji i inovativnom pristupu tekstilu, ovaj su put posegnuli za jednom od najtamnijih paleta boja u svojoj karijeri.
Igra svjetla i sjene, manipulacija trakama koje se provlače kroz odjevne komade te fluidnost materijala stvorili su efekt stalnog pokreta – kao da se svaki komad odjeće njiše na valovima zamišljenog mora.
Posebnu pažnju privukao je mornarski detalj u obliku minimalističkih kapica, koje su nagovijestile novi must-have komad za nadolazeće sezone. Svojom jednostavnošću i istovremeno izražajnom simbolikom, ove kapice evociraju duh slobode i avanture, a ujedno naglašavaju estetsku preciznost KLISAB dizajna.
Intervencije u tekstilu bile su suptilnije nego u prethodnim kolekcijama, ali s naglaskom na ručno prošivane ilustracije i kolaže inspirirane razglednicama i ljubavnim pismima. Ovaj element unosi snažan emotivni pečat, stvarajući dojam putovanja kroz vrijeme, gdje se moda susreće s osobnim pričama i sjećanjima.
Zaokružena besprijekornim stylingom Ane Nikačević, kolekcija je ispričala priču o mornarskom životu kroz prizmu sofisticirane, urbane mode. Svaka silueta oblikovana je s promišljenom lakoćom, dok su prozračne teksture materijala dozivale ljetne noći uz obalu.
Dodatni sloj atmosferičnosti donio je glazbeni segment revije – energične rock izvedbe benda, koje su kolekciju obogatile dinamikom i pomogle stvoriti nezaboravan vizualno-auditivni doživljaj.
Duo KLISAB ne prati trendove – oni ih postavljaju
Produkcijski spektakl na razini međunarodnih modnih pista još jednom je potvrdio da KLISAB ne prati trendove, već ih postavlja, reinterpretira i oblikuje u nove modne narative.
Modna večer na Zagrebačkom velesajmu nije bila samo revija – bila je oda slobodi, snovima i vječnom šarmu mornarskog stila. KLISAB je još jednom dokazao da moda nije samo odjeća, već umjetnički medij kroz koji se pričaju najuzbudljivije priče.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.