Modni brend KLISAB novim je vizualima predstavio jesensku kolekciju, naziva FALLFALL8. Ove sezone brend je zagrebao površinu definicije osobnog identiteta, kreirajući selekciju komada koji pružaju mogućnost da se transformiramo po vlastitoj želji. Nerijetko suočeni s pitanjem “Tko je Klisab žena?”, dizajneri i vlasnici brenda, Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić, ovom su kolekcijom tako odlučili ponuditi reinterpretaciju vlastite estetike, odgovarajući na vječno pitanje u obliku same kolekcije i načina na koji su je prezentirali.
Naime, svaki look unutar jesenske kolekcije predstavljen je individualno, u diptisima s potpisom fotografa Mateja Jurčevića. Ovu fotografsku formu čitamo višeslojno, kroz potpise koji maštovito nadograđuju vizuale. FALLFALL8 predstavlja brižno izrađenu posvetu svim imaginarnim, ali i stvarnim ženama koje svoju osobnost izražavaju kroz modne odabire. U realizaciji ove vizije autorskom timu koji potpisuje vizuale pridružili su se i stilistica Ana Nikačević, vizažistica Iva Rukavina za Estée Lauder, stilist kose Mijo Majhen uz asistenticu Ivanu Musiju, koristeći Keune Haircosmetics, asistenta fotografa Vida Redžu te modele Yvonne (Munich Models) i Evitu (Talia Model).
Ne dozvoljavajući si kreativna ograničenja pri stvaranju, KLISAB su se za ovu kolekciju poigrali definicijama ekspresivnosti, stavljajući naglasak na odvažne forme izrađene od harmonično povezanih tekstura i silueta. Inspiraciju su pritom crpili iz vlastitog arhiva, prednost odabira dajući hladnoj vuni, samtu i keperu, pritom spretno manipulirajući ovim materijalima kako bi stvorili domišljat, nov efekt.
Ovoga puta u kolekciji se našao i jedan novitet. Riječ je o plant-based koži brenda Sabant, koja je nastala kao višak u proizvodnji industrije alkoholnih pića te nosi naziv Gin skin™ . Koža napravljena od popularnog pića tako je postala temelj za inovaciju na modnoj sceni, odjevne komade koji se kvalitetom izrade besprijekorno uklapaju u KLISAB asortiman. U kolekciji se našao i model torbe “Dust Bag”, napravljen od tekstila na biljnoj bazi.
No tu je i novi accessoire, inspiriran prvim modelima iz ponude brenda – KLISAB TORBA ZA SPAVANJE, ojastučena forma modnog dodatka punjena tekstilnim ostacima iz radionice samog brenda, a koja svoju vlasnicu čitav dan prati, pozivajući je na odmor. Dolazi u tri varijante; kao jastučasti clutch, ruksak i torbica za mobitel.
Ova godina za KLISAB je jubilarna, označava deset godina od pobjede na Fashion Incubatoru te osnivanja brenda pa je tako predstavljanje jesenske kolekcije poslužilo kao savršena uvertira u sezonu slavlja. Velika samostalna revija koja će se održati u studenom bit će savršena prilika za proslavu velike obljetnice i otvaranje novog poglavlja.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.