Kim Kardashian spremna je za party sezonu: Stiže glamurozna kolekcija SKIMS Swarovski
Kim Kardashian ponovno oduševljava, ovaj put novom modnom suradnjom. Kolekcija SKIMS Swarovski očaravajuć je spoj estetike ta dva brenda.
03 studenoga 2023
SKIMS
03 studenoga 202321:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Modni brend SKIMS niže uspjeh za uspjehom, a nema sumnje da će nova kolekcija, nastala u suradnji s jednim slavnim brendom podići puno (svjetlucave) prašine među obožavateljima. SKIMS Swarovski kolekcija najnoviji je ponos slavne reality zvijezde koja je brendom donjeg rublja napokon uspjela dobiti poštovanje modne industrije.
Fotografije iz najnovije kampanje upravo su ugledale svjetlo dana, a kolekcija će izaći baš na vrijeme za blagdansko razdoblje u kojem volimo svemu dodati malo sjaja.
Ne možemo, a da ne primijetimo kako su novi komadi iz kolekcije SKIMS Swarovski uistinu atraktivno, ali i kako neodoljivo podsjećaju na svjetlucavi bodi koji je Britney Spears nosila u legendarnom spotu za pjesmu “Toxic”.
Kolekcija SKIMS Swarovski donosi bling bling vibre dvijetisućitih
Suradnja Kim Kardashian s Engelbertom i kućom Swarovski donosi spoj slavnih bodija, gaćica i grudnjaka sa potpisom SKIMS i glamuroznih dodataka i nakita za tijelo nastalih od strane legendarne kuće poznate po blještavilu.
Kristalizirana intimna odjeća, bodiji i haljine u obliku figure nalaze se u kolekciji inspiriranoj Swarovski Millenia linijom nakita, uz odgovarajuće ogrlice i narukvice za kojima će se sigurno pomamiti obožavateljice stila Kim Kardashian.
“Za ovu suradnju, stvarno smo željeli proslaviti individualnu kreativnost i unijeti više glamura u svakodnevno odijevanje,” izjavila je Kim Kardashian. “Komadi su tako sanjivi i svidjelo nam se unijeti legendarne kristalne oblike u moje omiljene SKIMS komade. Jedva čekamo da svi zavole SKIMS Swarovski kolekciju koliko i ja.”
SKIMS Swarovski nastao je zahvaljujući novoj kreativnoj direktorici
Giovanna Engelbert, kreativna direktorica tvrtke Swarovski dodala je: “Otkako sam se pridružila kući Swarovski sanjam o suradnji s brendom SKIMS koji promiče umjetnost samoizražavanja. Naša je kolekcija slavlje tijela i jakih, neovisnih žena koje cijene svoju individualnost i prihvaćaju život sa samopouzdanjem i stilom.”
Kolekcija SKIMS Swarovski svjetlo dana ugledat će 7. studenog, a moći će se kupiti na službenim stranicama brendova SKIMS i Swarovski.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Ljeto nije sezona u kojoj se skrivaš – to je vrijeme kada puštaš da te valovi, melodije i lude ideje povedu. A ako je netko to shvatio ozbiljno, onda je to Predrag Martinjak P’eggy – glazbenik koji, umjesto da ljeto čeka, odlučuje ga stvoriti. I to kroz brzu, šarmantnu i pomalo nestašnu pjesmu “Dođi u 7”, koja već nakon prvih taktova tjera na ritmično kretanje i razigrani bijeg iz gradske vreve.
Dubrovnik poznajemo kroz razglednice, fotke s putovanja i vrveće ulice pune turista. Ali što se događa kada netko ovaj grad, njegovu povijest i duh, ne gleda izvana — nego iznutra? Pietro Boban, akademski slikar i sin dubrovačkih ulica, u svojoj novoj izložbi “iza zidina” upravo to donosi: intimnu i osobnu viziju grada koji živi u njegovom srcu.