Kim Kardashian spremna je za party sezonu: Stiže glamurozna kolekcija SKIMS Swarovski
Kim Kardashian ponovno oduševljava, ovaj put novom modnom suradnjom. Kolekcija SKIMS Swarovski očaravajuć je spoj estetike ta dva brenda.
03 studenoga 2023
SKIMS
03 studenoga 202321:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Modni brend SKIMS niže uspjeh za uspjehom, a nema sumnje da će nova kolekcija, nastala u suradnji s jednim slavnim brendom podići puno (svjetlucave) prašine među obožavateljima. SKIMS Swarovski kolekcija najnoviji je ponos slavne reality zvijezde koja je brendom donjeg rublja napokon uspjela dobiti poštovanje modne industrije.
Fotografije iz najnovije kampanje upravo su ugledale svjetlo dana, a kolekcija će izaći baš na vrijeme za blagdansko razdoblje u kojem volimo svemu dodati malo sjaja.
Ne možemo, a da ne primijetimo kako su novi komadi iz kolekcije SKIMS Swarovski uistinu atraktivno, ali i kako neodoljivo podsjećaju na svjetlucavi bodi koji je Britney Spears nosila u legendarnom spotu za pjesmu “Toxic”.
Kolekcija SKIMS Swarovski donosi bling bling vibre dvijetisućitih
Suradnja Kim Kardashian s Engelbertom i kućom Swarovski donosi spoj slavnih bodija, gaćica i grudnjaka sa potpisom SKIMS i glamuroznih dodataka i nakita za tijelo nastalih od strane legendarne kuće poznate po blještavilu.
Kristalizirana intimna odjeća, bodiji i haljine u obliku figure nalaze se u kolekciji inspiriranoj Swarovski Millenia linijom nakita, uz odgovarajuće ogrlice i narukvice za kojima će se sigurno pomamiti obožavateljice stila Kim Kardashian.
“Za ovu suradnju, stvarno smo željeli proslaviti individualnu kreativnost i unijeti više glamura u svakodnevno odijevanje,” izjavila je Kim Kardashian. “Komadi su tako sanjivi i svidjelo nam se unijeti legendarne kristalne oblike u moje omiljene SKIMS komade. Jedva čekamo da svi zavole SKIMS Swarovski kolekciju koliko i ja.”
SKIMS Swarovski nastao je zahvaljujući novoj kreativnoj direktorici
Giovanna Engelbert, kreativna direktorica tvrtke Swarovski dodala je: “Otkako sam se pridružila kući Swarovski sanjam o suradnji s brendom SKIMS koji promiče umjetnost samoizražavanja. Naša je kolekcija slavlje tijela i jakih, neovisnih žena koje cijene svoju individualnost i prihvaćaju život sa samopouzdanjem i stilom.”
Kolekcija SKIMS Swarovski svjetlo dana ugledat će 7. studenog, a moći će se kupiti na službenim stranicama brendova SKIMS i Swarovski.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.