Skandali se dugo pamte: Kim Kardashian i Kendall Jenner skupo platile pojavljivanje na reviji Balenciaga
Čini se da djevojke iz klana Kardashian/Jenner nisu tako nedodirljive kako su mislile...
08 prosinca 2023
PROFIMEDIA
08 prosinca 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Ovih dana na društvenim mrežama stalno su iskakale fotografije Kim Kardashian i njezine polusestre Kendall Jenner kako veselo poziraju pri dolasku na reviju kuće Balenciaga no čini se da je mišljenje javnosti o brendu za kojeg se vežu skandali još je uvijek jasno. Kim i Kendall skupo su platile dolazak na reviju, s obzirom na to da od svoje popularnosti i brojki na Instagramu žive.
Kim Kardashian i Kendall Jenner izgubile sljedbenike zbog revije kuće s kojom često surađuju
Kim Kardashian i Kendall Jenner navodno su izgubile značajan broj pratitelja na Instagramu nakon što su se pojavile na Balenciaginoj nedavno održanoj modnoj reviji na kojoj je predstavljena kolekcija za jesen 2024.
Slavne sestre samo su sjedile na reviji no to ih je “koštalo” ukupnim gubitkom od preko 850.000 pratitelja (oko 300.000 za Kim i 500.000 za Kendall) otkriva istraživanje koje je proveo Replay Poker.
Reperica Cardi B, koja je i prošetala pistom nakon toga je izgubila 133, 619 pratitelja dan nakon revije, što je značajno, ali opet manje od sestara iz obitelji Kardashian/Jenner.
Prisjetimo se, Balenciaga je naljutila javnost kad je objavila šokantnu kampanju za svoje “glamurozne poklone” u obliku plišanaca odjevenih u sado mazo outfite. Javnost je zgrozilo što je poznata modna kuća za kampanju kojom je promovirala svoje upitne medvjediće odlučila angažirati djecu.
Kim Kardashian i Kendall Jenner izgubile sljedbenike, a Nicole Kidman – dobila
Zanimljivo, dok su Kendall Jenner i Kim Kardashian izgubile brojne obožavatelje, fanovi Nicole Kidman oduševljeni su njezinom suradnjom s modnom kućom Balenciaga. Glumica koja je najavljena kao najnovija ambasadorica brenda otprilike u isto vrijeme kad i revija, zapravo je stekla sljedbenike umjesto da ih je izgubila, s povećanjem broja pratitelja za otprilike 5000.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Ljeto je stvoreno za bezbrižnost – za sunčane jutre uz kavu na terasi, poslijepodnevne izlete u divljinu i večeri koje mirišu na more i slobodu. No dok vi skupljate uspomene, vaš dom ostaje prazan – i često ranjiv. Srećom, tehnologija je tu da vam osigura miran san i dok ste stotinama kilometara daleko. Xiaomi BW300 i BW500 pametne sigurnosne kamere ne samo da čuvaju vaš prostor, već vam omogućuju da u svakom trenutku znate što se događa kod kuće. Visoka rezolucija, otpor na vremenske uvjete, pametno prepoznavanje prijetnji i notifikacije u stvarnom vremenu – sve to kako biste vi konačno mogli zaboraviti na stres i potpuno se prepustiti ljetu. Jer pravi luksuz nije samo putovanje, nego osjećaj sigurnosti kamo god otišli.
Sigurno ste se barem jednom zatekli na plaži ili pored bazena dok pada kiša — kapljice lagano klize niz kožu, zrak miriše svježe, sve djeluje pomalo filmski… sve dok u daljini ne zagrmi. Tada nastupa pitanje: trebam li ostati u vodi ili potražiti zaklon?
Lipanj nas svake godine iznova podsjeti koliko se brzo pretvaramo u ljetne verzije sebe – lakše, vedrije, neopterećenije. Svi planovi odjednom mirišu na sol, koktele i avanturu, a naš neseser postaje pravi mali spas u bočici. I baš zato je ovo idealan trenutak da osvježimo svoju beauty rutinu i pronađemo proizvode koji prate ritam sunčanih dana – lagani, učinkoviti, mirisni i multifunkcionalni.