Skandali se dugo pamte: Kim Kardashian i Kendall Jenner skupo platile pojavljivanje na reviji Balenciaga
Čini se da djevojke iz klana Kardashian/Jenner nisu tako nedodirljive kako su mislile...
08 prosinca 2023
08 prosinca 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Ovih dana na društvenim mrežama stalno su iskakale fotografije Kim Kardashian i njezine polusestre Kendall Jenner kako veselo poziraju pri dolasku na reviju kuće Balenciaga no čini se da je mišljenje javnosti o brendu za kojeg se vežu skandali još je uvijek jasno. Kim i Kendall skupo su platile dolazak na reviju, s obzirom na to da od svoje popularnosti i brojki na Instagramu žive.
Kim Kardashian i Kendall Jenner izgubile sljedbenike zbog revije kuće s kojom često surađuju
Kim Kardashian i Kendall Jenner navodno su izgubile značajan broj pratitelja na Instagramu nakon što su se pojavile na Balenciaginoj nedavno održanoj modnoj reviji na kojoj je predstavljena kolekcija za jesen 2024.
Slavne sestre samo su sjedile na reviji no to ih je “koštalo” ukupnim gubitkom od preko 850.000 pratitelja (oko 300.000 za Kim i 500.000 za Kendall) otkriva istraživanje koje je proveo Replay Poker.
Reperica Cardi B, koja je i prošetala pistom nakon toga je izgubila 133, 619 pratitelja dan nakon revije, što je značajno, ali opet manje od sestara iz obitelji Kardashian/Jenner.
Prisjetimo se, Balenciaga je naljutila javnost kad je objavila šokantnu kampanju za svoje “glamurozne poklone” u obliku plišanaca odjevenih u sado mazo outfite. Javnost je zgrozilo što je poznata modna kuća za kampanju kojom je promovirala svoje upitne medvjediće odlučila angažirati djecu.
Kim Kardashian i Kendall Jenner izgubile sljedbenike, a Nicole Kidman – dobila
Zanimljivo, dok su Kendall Jenner i Kim Kardashian izgubile brojne obožavatelje, fanovi Nicole Kidman oduševljeni su njezinom suradnjom s modnom kućom Balenciaga. Glumica koja je najavljena kao najnovija ambasadorica brenda otprilike u isto vrijeme kad i revija, zapravo je stekla sljedbenike umjesto da ih je izgubila, s povećanjem broja pratitelja za otprilike 5000.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.