“Nove Birkinice” slavni se ne mogu zasititi, a sada je nosi i Harry Styles
Torba koju su dizajnirale sestre Olsen oduševila je svijet poznatih, a mnogi je nazivaju "novom Birkinicom".
21 ožujka 2024
PROFIMEDIA
21 ožujka 202413:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Ako još ne znate što je torba The Row Margaux, vrijeme je da zapamtite taj naziv. Prostrana torba koju su u sklopu svog modnog brenda The Row dizajnirale sestre Olsen, svijet slavnih i trendseterice diljem svijeta, zahvaljujući čemu su je slavne sestre uvrstile u stalnu postavu koja se može kupiti u njihovim trgovinama bez obzira na aktualne kolekcije.
Netko je ovu torbu jednom nazvao “novom Birkinicom” što je preraslo u fantastičan PR moment zbog čega je ova torba pročišćenog dizajna postala još popularnija.
Zoe Kravitz, Kendall Jenner i Jennifer Lawrence samo su neke od slavnih djevojaka koje se često može vidjeti s torbama u modelu Margaux pod rukom, a sada se vojsci njezinih slavnih obožavatelja pridružio i Harry Styles.
The Row Margaux upravo je postala još slavnija
Ultimativni trendseter androgenog modnog stila za muškarce, Harry Styles snimljen je kako izlazi iz svog stana u New Yorku sa svojom djevojkom Taylor Russell i must have torbom stylish stanovnika Velike Jabuke.
Najupečatljiviji dio outfita bila je svakako glomazna crna torba The Row Margaux.
Slavna torba The Row Margaux vrhunac je pritajenog luksuza
Dok mnoge dizajnerske torbe vrište glamurom, ali mogu biti i “preupečatljive”, pročišćena, jednostavna torba The Row Margaux odličan je modni dodatak za sve koji vole pritajeni luksuz.
Još otkako je 2023. godine Jennifer Lawrence prošetala sa svojim primjerkom u izdanju boje trule trešnje, o njoj se ne prestaje pisati, a vjerujemo da ćemo ju na celebrity fotkama još dugo viđati u prvom planu.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Sunce, more, glazba i Colonia! Da, dobro ste pročitali – legendarna dance grupa vraća se na scenu u velikom stilu. Njihova nova pjesma Meduza ozbiljan je kandidat za najveći ljetni hit. Ritmična, zavodljiva i stvorena za klubove, tulume i radijske etere, ova pjesma s lakoćom ulazi u uho već pri prvom slušanju i obilježava ozbiljan povratak jedne od najpopularijih grupa u regiji na vrhove glazbenih ljestvica.
U svijetu u kojem nas magazini, društvene mreže i reklame neprestano uvjeravaju da nismo dovoljno dobri, dovoljno mršavi, dovoljno lijepi ili dovoljno uspješni, rijetki su glasovi koji nas podsjećaju na istinu — da smo dovoljno dobri upravo takvi kakvi jesmo. Jedan takav glas pripada Valentini Sumpor, autorici nove knjige Dovoljno dobra.
Crveni ruž na glasu je kao beauty superjunak koji podiže raspoloženje, a pjevačica Franka Batelić na Instagramu je otkrila koja joj je nijansa najdraža.
Frano Pehar predstavio je svoj najnoviji glazbeni uradak — emotivnu baladu Ako se vrate brodovi. Riječ je o pjesmi prožetoj čežnjom, nadom i iskrenim emocijama, a sve to upotpunjeno moćnom interpretacijom ovog talentiranog pjevača.