Kanye West se nada da će ga bizarne cipele-čarape vratiti na vrh: Pogledajte kako izgledaju
Jesu li ove bizarne cipele-čarape "zlatna karta" kojom će se Kanye West vratiti u modnu igru?
15 svibnja 2023
PROFIMEDIA
15 svibnja 202315:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Može li se nakon svih skandala reper Kanye West ponovno vratiti na vrh glazbenih ljestvica, ali i u modnu igru u kojoj je nekoć bio trendseter? Reper se nada da će njegov veliki povratak obilježiti nešto dosad neviđeno pa je brže bolje požurio zaštititi naziv svog novog “modnog izuma”.
Kako izvještavaju strani modni portali,Kanye Westzaštitio je naziv Yeezy Sock Shoes, odnosno Yeezy čarape-cipele, koje i sam nosi kako bi promovirao vlastiti brend.
Naziv je registrirala Kanyeova tvrtka Mascotte Holdings, Inc., a slogan pod kojim Kanye West namjerava reklamirati neobičnu obuću je: “Čarape, čarape s kožnatim potplatima”.
Kanye West i supruga Bianca na ulicama Los AngelesaPROFIMEDIA
Kanye West u društvu supruge Biance već je prošetao futurističke cipele
U čarapama-cipelama koje želi predstaviti pod nazivom Yeezy Sock Shoes, Kanye Westveć je prošetao ulicama Los Angelesa, a obuo ih je uz uske crne hlače i kožnatu jaknu. U shoppingu mu se pridružila supruga Bianca.
Hoće li biti veliki trend, prosudite sami.
Kanye West u soknama – cipelama koje je dizajniraoPROFIMEDIA
Kanye West doživio je neslavni pad zbog svojih izjava i ćudljive naravi
Prisjetimo se, tenisice brenda Yeezy nastale u suradnji s brendom Nike, a zatim s njemačkim sportskim brendom Adidas, godinama su diktirale trendove i bile najtraženije tenisice u svijetu. Ipak, nakon Kanyeovih antisemitskih izjava 2022. godine, brend Adidas je bez razmišljanja prekinuo suradnju s kontroverznim reperom i prekinuo modnu priču koja je trajala više od 15 godina.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Vjenčanje pod zvijezdama oduvijek slovi kao vrhunac romantike - onaj poseban dan kada se sve svjetlosti ovog svijeta ugase, a upale se one koje dolaze s neba. Takva proslava očarat će sve goste, a mladence uvući u bajku o vječnoj ljubavi, daleko od gradske vreve i svjetala.
Karizmatični Princ, ovogodišnji predstavnik Srbije na Eurosongu u Baselu, vratio se u središte pažnje — ovog puta očaravši sve emotivnom pjesmom Lejla.