Kanye West se nada da će ga bizarne cipele-čarape vratiti na vrh: Pogledajte kako izgledaju
Jesu li ove bizarne cipele-čarape "zlatna karta" kojom će se Kanye West vratiti u modnu igru?
15 svibnja 2023
PROFIMEDIA
15 svibnja 202315:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Može li se nakon svih skandala reper Kanye West ponovno vratiti na vrh glazbenih ljestvica, ali i u modnu igru u kojoj je nekoć bio trendseter? Reper se nada da će njegov veliki povratak obilježiti nešto dosad neviđeno pa je brže bolje požurio zaštititi naziv svog novog “modnog izuma”.
Kako izvještavaju strani modni portali,Kanye Westzaštitio je naziv Yeezy Sock Shoes, odnosno Yeezy čarape-cipele, koje i sam nosi kako bi promovirao vlastiti brend.
Naziv je registrirala Kanyeova tvrtka Mascotte Holdings, Inc., a slogan pod kojim Kanye West namjerava reklamirati neobičnu obuću je: “Čarape, čarape s kožnatim potplatima”.
Kanye West i supruga Bianca na ulicama Los AngelesaPROFIMEDIA
Kanye West u društvu supruge Biance već je prošetao futurističke cipele
U čarapama-cipelama koje želi predstaviti pod nazivom Yeezy Sock Shoes, Kanye Westveć je prošetao ulicama Los Angelesa, a obuo ih je uz uske crne hlače i kožnatu jaknu. U shoppingu mu se pridružila supruga Bianca.
Hoće li biti veliki trend, prosudite sami.
Kanye West u soknama – cipelama koje je dizajniraoPROFIMEDIA
Kanye West doživio je neslavni pad zbog svojih izjava i ćudljive naravi
Prisjetimo se, tenisice brenda Yeezy nastale u suradnji s brendom Nike, a zatim s njemačkim sportskim brendom Adidas, godinama su diktirale trendove i bile najtraženije tenisice u svijetu. Ipak, nakon Kanyeovih antisemitskih izjava 2022. godine, brend Adidas je bez razmišljanja prekinuo suradnju s kontroverznim reperom i prekinuo modnu priču koja je trajala više od 15 godina.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Više od deset godina nakon preventivne operacije koja joj je spasila život, slavna glumica otvoreno govori o tijelu, solidarnosti i pravu žena na informirane zdravstvene odluke.