Pripreme za Doru 2025. opasno se zahuktavaju, a pjevači koji će se svojim pjesmama predstaviti na pozornici u Opatiji ne pripremaju samo glasnice i plesne pokrete već i svoje modne kombinacije. Lorena Bućan izvest će pjesmu “AaAaAa” uz Magazin čija je nova pjevačica, a tim povodom predstavila je i svoj novi scenski izgled koji je uistinu impresivan. Novi look Lorene Bućan poprilično se razlikuje od dosadašnjeg, a u skladu je sa spotom koji je grupa Magazin stvorila uz pomoć umjetne inteligencije.
Novi look Lorene Bućan u mračnom, izazovnom stilu
Novi look Lorene Bućan razlikuje se od njezinog dosadašnjeg izgleda djevojke iz susjedstva, a na scenu donosi jednu novu, ozbiljniju Lorenu.
Naime, Lorena Bućan objavila je fotografije na kojima pozira u predivnoj crnoj svjetlucavoj mini haljini zanimljiva, asimetrična kroja, s “plaštom” koji pada niz rame i naglašenim strukom.
Haljinu je osmislio slavni hrvatski modni dvojac ELFS, a izgleda još bolje uz visoke čizme s otvorenim prstima i kopčanjem po cijeloj dužini.
Nismo sigurni hoće li upravo ovu haljinu Lorena nositi na sceni Dore no svakako je u skladu sa svim modnim pravilima Eurosonga – zavodljiva, lepršava i dramatična!
Prepoznatljive kovrče dalmatinske pjevačice bit će ključni dio looka kojim će se predstaviti na slavnom natjecanju, uz vamp make up look koji joj izvrsno pristaje.
Posebno izdanje Bipa FASHION.HR-a započinje 19. ožujka! Modni dirigenti prve večeri dizajneri su mlađe generacije koji do sad nisu imali prilike biti na ovako velikom projektu, a svakako to zaslužuju. Čast da otvore najveći modni događaj tako će pripasti Vicku Racetinu, Helen Kelen, brandu SSYYNN koji je dio XD Fashion grupe te Jeleni Geštakovski s brandom y/GIA.
Lukabu, modni brend koji kroz svoje kolekcije vjenčanica i večernjih haljina slavi suvremeni modni izričaj predstavlja nam novu, capsule kolekciju vjenčanica koja donosi spoj elegancije i minimalizma, pružajući moderne i stylish opcije koje nadmašuju tradicionalne konvencije.
Na novoj fotografiji, Severina pozira u centru grada, odjevena u elegantni komplet s jaknom i kratkom suknjicom, no najviše pažnje privukao je detalj na njezinim nogama.
Adriana Ćaleta-Car pokazala je da za savršen izgled nije potrebno potrošiti cijelo bogatstvo - njezina modna kombinacija iz Zare dokaz je da i pristupačni komadi mogu izgledati fantastično.
Grupa Magazin na Doru je došla s ciljem pobjede, no nakon osvojenog trećeg mjesta, Tonči Huljić je istaknuo da je za njega najvažniji kreativni proces, a ne pobjeda.