Pripreme za Doru 2025. opasno se zahuktavaju, a pjevači koji će se svojim pjesmama predstaviti na pozornici u Opatiji ne pripremaju samo glasnice i plesne pokrete već i svoje modne kombinacije. Lorena Bućan izvest će pjesmu “AaAaAa” uz Magazin čija je nova pjevačica, a tim povodom predstavila je i svoj novi scenski izgled koji je uistinu impresivan. Novi look Lorene Bućan poprilično se razlikuje od dosadašnjeg, a u skladu je sa spotom koji je grupa Magazin stvorila uz pomoć umjetne inteligencije.
Novi look Lorene Bućan u mračnom, izazovnom stilu
Novi look Lorene Bućan razlikuje se od njezinog dosadašnjeg izgleda djevojke iz susjedstva, a na scenu donosi jednu novu, ozbiljniju Lorenu.
Naime, Lorena Bućan objavila je fotografije na kojima pozira u predivnoj crnoj svjetlucavoj mini haljini zanimljiva, asimetrična kroja, s “plaštom” koji pada niz rame i naglašenim strukom.
Haljinu je osmislio slavni hrvatski modni dvojac ELFS, a izgleda još bolje uz visoke čizme s otvorenim prstima i kopčanjem po cijeloj dužini.
Nismo sigurni hoće li upravo ovu haljinu Lorena nositi na sceni Dore no svakako je u skladu sa svim modnim pravilima Eurosonga – zavodljiva, lepršava i dramatična!
Prepoznatljive kovrče dalmatinske pjevačice bit će ključni dio looka kojim će se predstaviti na slavnom natjecanju, uz vamp make up look koji joj izvrsno pristaje.
Neka ljeta dolaze s bukom valova, a neka s tišinom koja govori više od riječi. A'MARIE Cruise & Swim kolekcija za sezonu 2025. nije tu da se pokaže – već da se osjeti. Njezina najnovija kampanja, nazvana Between Moments, oda je svemu onome što najviše volimo o ljetu – trenucima koji ne žele pažnju, ali je svejedno zavređuju.
U čarobnoj atmosferi zagrebačkih Klovićevih dvora, gdje su se sinoć spojili moda, glazba i glamur, poznati francuski magazin Marie Claire proslavio je svoj dolazak na hrvatsko tržište. Na ekskluzivnoj gala večeri okupilo se tristotinjak uzvanika iz svijeta zabave, mode i biznisa, a među njima posebnu je pažnju plijenila jedna od najomiljenijih domaćih influencerica — Ivana Mišković.
Godina 2025. ostat će zapamćena kao trenutak u kojem se modni svijet naklonio dvjema ženama koje su ga desetljećima oblikovale. Anna Wintour i Donatella Versace – dva neponovljiva imena, dvije karijere koje su istovremeno započele, a sada zajedno izlaze iz epicentra modne moći. Nije slučajno što se i njihov profesionalni oproštaj događa istovremeno – jer koliko god bile različite, Anna i Donatella oduvijek su bile savršeni kontrapunkti, ravnoteža moći, ukusa i utjecaja.
Moda nikada nije bila samo prostor za kreativnost – ona je oduvijek i poprište dramatičnih priča. Jer, iako je vanjski sloj ove industrije obavijen sjajem, sofisticiranošću i ljepotom, ispod površine često vrije.
Premda današnjim očima djeluje sasvim uobičajeno, naslovnica američkog Voguea iz studenoga 1988. godine bila je prava modna prekretnica. Ispod natpisa “stvarna cijena izgleda”, izraelska manekenka Michaela Bercu gleda mimo objektiva, ima razbarušenu kosu i nosi sjajnu, draguljima ukrašenu couture jaknu Christiana Lacroixa, vrijednu deset tisuća dolara.
Ovog ljeta, Pula se pretvara u modnu oazu čarolije i kreativnosti. Najiščekivaniji modni događaj godine, Stehlik Fashion Show, vraća se na svoje nezaobilazno mjesto ispred Arheološkog muzeja Istre, 4. srpnja u 21 sat, donoseći eksploziju boja, emocija i priča utkane u tkanine.
Na svečanoj proslavi stotog rođendana Hotela Esplanade, jednog od najelegantnijih i najznačajnijih hotela u Hrvatskoj, pažnju okupljenih ponovno je plijenila Ivana Mišković – influencerica čije se ime sve češće veže uz najekskluzivnije domaće evente. Među brojnim uzvanicima iz svijeta politike, biznisa i kulture, Ivana je bila jedna od rijetkih osoba iz digitalnog svijeta koja je dobila pozivnicu za ovu gala večer – i svojim modnim izdanjem opravdala je baš svaku riječ prestiža koja prati ovakav događaj.