Kako su sestre iz Kaftan studija osvojile modno nebo s editorijalom ‘Dream On’
Jedan od najomiljenijih i najuspješnijih modnih dvojaca iz susjedstva Kaftan studio iza kojeg stoje sestre dizajnerice Nermina Hodžić i Emina Hodžić Adilović na modno nebo donosi foto editorijal "Dream On".
Nedavno su svi ljubitelji modnog dizajna s oduševljenjem dočekali modni video “Dream On” koji je Kaftan studio prezentirao javnosti u Bosni i Hercegovini i regiji, a koji je režirala kreativna direktorica Kaftan studija Emina Hodžić Adilović.
Modni projekt “Dream On” nastao je kao znak zahvalnosti Kaftan studija svim damama koje su im kroz godine predanog rada bile inspiracija, s kojima su zajedno sanjale i istinski uživale dizajnirajući svaki outfit, kao i za sve one s kojima i dalje nastavljaju sanjati i graditi uspješnu modnu priču.
U realizaciji projekta sudjelovali su neki od najboljih bosanskohercegovačkih profesionalaca koji godinama djeluju na umjetničkim projektima na polju mode, filma, glazbe i kulture.
Zaštitno lice projekta je Amra Čerkezović, a fotografije editorijala djelo su fotografkinje Aide Redžepagić.
Dizajn savršen za sve posebne prilike kao i za uvijek željno iščekivani crveni tepih Sarajevo Film Festivala za koji sestre iz Kaftan studija godinama uspješno dizajniraju kreacije koje oduzimaju dah.
S jasno prepoznatljivim autorskim izrazom dizajn odiše senzibilnim glamurom, a u fokusu je elegancija, gracioznost, dostojanstvo i ljepota Kaftan studio dizajna.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Što se dogodi kad pogled na Grad nije samo vizualan doživljaj, nego unutarnji pejzaž emocija, memorije i svjetla? Mladi dubrovački umjetnik Pietro Boban u svojoj novoj izložbi "Iza zidina" nudi upravo takvu – duboko osobnu, gotovo intimnu – viziju Dubrovnika. Kroz jedinstvenu tehniku dvostranog slikanja na prozirnom pleksiglasu, gradske znamenitosti poput Minčete, Lovrijenca i crkve sv. Vlaha pretvara u slojevite slike koje u isti mah pripadaju stvarnosti i snu.