Kad moda susretne more: ELFS ljetna kolekcija slavi mediteransku ženstvenost u srcu Kvarnera
Zamišljeno prolazimo pored šarenih baroknih pročelja, u rukama nosimo ledenu kavu, a sunce u zlatnim valovima ljubi obalu. U zraku se osjeća sol, ali i nešto puno profinjenije — miris stila. Upravo u tom spoju urbanog i mediteranskog nastaje nova modna priča brenda ELFS, snimljena na šarmantnim lokacijama Rijeke i Voloskog.
Ovog ljeta, poznati hrvatski dizajnerski dvojac slavi bezvremensku ženstvenost kroz lepršave haljine, jarke tonove i elegantne krojeve koji izgledaju kao da su stvoreni upravo za to — da šetaju uz more, ali i da zablistaju u gradskoj vrevi.
Profinjeno, nosivo, s karakterom
Nova ELFS ljetna kolekcija osvaja na prvi pogled. Nježna limeta, azurna, kraljevska plava i zlatna boja prožimaju siluete koje laskaju tijelu, dok čipkasti detalji unose dašak nostalgije i romantične elegancije. Ovo je moda za žene koje znaju uživati — u pogledu, u hodu, u trenutku.
Sofisticirani komadi — od dnevnih haljina do statement torbica — nose ELFS prepoznatljiv DNK: urbano, ženstveno, uvijek s dozom glamura. Bilo da krenete na jutarnju kavu na Korzu ili večernju šetnju uz lungomare, ova kolekcija nudi savršen odgovor na svaku stilsku dilemu.
Lokalna priča sa stilom
Editorijal potpisuju domaći kreativci koji znaju kako uhvatiti suštinu kvarnerske ljepote. Iza objektiva je Danijel Galić, dok je lice kampanje prelijepa Antonija Gauš iz agencije Talia Model. Make-up s potpisom Ive Berišić za IBeauty i frizura iz Frizerskog salona Domino zaokružuju viziju žene koja je moderna, ali ukorijenjena — baš kao i Rijeka sama.
Stil ostaje, adrese se mijenjaju
Iako se ELFS više ne nalazi na poznatoj adresi u Rijeci, modna ljubavna priča s ovim gradom ne prestaje. Kolekcija je dostupna putem ELFS webshopa i na ostalim prodajnim mjestima, ali duh Rijeke i dalje živi u svakom šavu, svakom detalju.
Ovo ljeto ne traži od nas da budemo drukčije — samo da budemo autentične. I elegantne. I svoje. ELFS to zna.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.