Po preporuci Beyonce: U Zigmanovoj haljini na dodjeli Grammyja zablistala još jedna zvijezda
Čini se da sve zvijezde žele haljinu s potpisom Juraja Zigmana, nakon što je poznati hrvatski dizajner za nastup na turneji odjenuo jednu i jedinu Beyonce.
05 veljače 2024
05 veljače 202410:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Jučer je u Los Angelesu održana 66. dodjela nagrada Grammy, koja nije prošla bez glamura s hrvatskim potpisom. Za jednu od najvažnijih večeri u godini za vodeće glazbenike, ali i brojne celebrityje s A-liste, brojne slavne dame itekako su se potrudile, a jedna je poznata pjevačica na crvenom tepihu privukla je pažnju posebnom crnom toaletom koju je dizajnirao hrvatski dizajner Juraj Zigman. Jordin Sparks u haljini Zigman izgledala je uistinu fantastično, a stigla je u pratnji supruga, manekena Dana Isaiaha, s kojim je u braku od 2017. godine.
Pogledajte fantastičnu haljinu koju je za lijepu američku zvijezdu osmislio naš poznati dizajner iz Rijeke!
Jordin Sparks u haljini Zigman zablistala nakon Beyonce
Juraj Zigman na popisu poznatih osoba koje su nosile njegove kreacije ima uistinu impresivna imena, a najpoznatije je, naravno, pjevačica Beyonce, koja je na turneji Renaissance, kojom je prošle godine oduševila svijet, odjenula njegov atraktivan srebrni kostim, a zatim i nevjerojatnu crnu haljinu.
Takva preporuka jedne i jedineBeyonce, Juraja Zigmana još je više istaknula na stranoj celebrity sceni pa je tako njegova kreacija zablistala i na ovogodišnjoj dodjeli nagrada Grammy.
34-godišnja američka zvijezda Jordin Sparks, čija je pjesma “Love Me Like I Am”, bila nominirana za najbolju suvremenu duhovnu pjesmu, na crveni je tepih stigla u dugačkoj crnoj haljini sa zanimljivim detaljima na vratu, “prorezom ključanicom” na dekolteu te prepoznatljivim srednjim dijelom u obliku korzeta, koji je svojevrsni zaštitni znak Juraja Zigmana.
Uz haljinu koja se presijavala u kombinaciji ljubičaste, plave i crvene boje stigla je i promjena frizure i šminke, odnosno perika u obliku kratkog boba i ljubičasto sjenilo na očima.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.