Po preporuci Beyonce: U Zigmanovoj haljini na dodjeli Grammyja zablistala još jedna zvijezda
Čini se da sve zvijezde žele haljinu s potpisom Juraja Zigmana, nakon što je poznati hrvatski dizajner za nastup na turneji odjenuo jednu i jedinu Beyonce.
05 veljače 2024
GETTY
05 veljače 202410:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Jučer je u Los Angelesu održana 66. dodjela nagrada Grammy, koja nije prošla bez glamura s hrvatskim potpisom. Za jednu od najvažnijih večeri u godini za vodeće glazbenike, ali i brojne celebrityje s A-liste, brojne slavne dame itekako su se potrudile, a jedna je poznata pjevačica na crvenom tepihu privukla je pažnju posebnom crnom toaletom koju je dizajnirao hrvatski dizajner Juraj Zigman. Jordin Sparks u haljini Zigman izgledala je uistinu fantastično, a stigla je u pratnji supruga, manekena Dana Isaiaha, s kojim je u braku od 2017. godine.
Pogledajte fantastičnu haljinu koju je za lijepu američku zvijezdu osmislio naš poznati dizajner iz Rijeke!
Jordin Sparks u haljini Zigman zablistala nakon Beyonce
Juraj Zigman na popisu poznatih osoba koje su nosile njegove kreacije ima uistinu impresivna imena, a najpoznatije je, naravno, pjevačica Beyonce, koja je na turneji Renaissance, kojom je prošle godine oduševila svijet, odjenula njegov atraktivan srebrni kostim, a zatim i nevjerojatnu crnu haljinu.
Takva preporuka jedne i jedineBeyonce, Juraja Zigmana još je više istaknula na stranoj celebrity sceni pa je tako njegova kreacija zablistala i na ovogodišnjoj dodjeli nagrada Grammy.
34-godišnja američka zvijezda Jordin Sparks, čija je pjesma “Love Me Like I Am”, bila nominirana za najbolju suvremenu duhovnu pjesmu, na crveni je tepih stigla u dugačkoj crnoj haljini sa zanimljivim detaljima na vratu, “prorezom ključanicom” na dekolteu te prepoznatljivim srednjim dijelom u obliku korzeta, koji je svojevrsni zaštitni znak Juraja Zigmana.
Uz haljinu koja se presijavala u kombinaciji ljubičaste, plave i crvene boje stigla je i promjena frizure i šminke, odnosno perika u obliku kratkog boba i ljubičasto sjenilo na očima.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.