Po preporuci Beyonce: U Zigmanovoj haljini na dodjeli Grammyja zablistala još jedna zvijezda
Čini se da sve zvijezde žele haljinu s potpisom Juraja Zigmana, nakon što je poznati hrvatski dizajner za nastup na turneji odjenuo jednu i jedinu Beyonce.
05 veljače 2024
GETTY
05 veljače 202410:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Jučer je u Los Angelesu održana 66. dodjela nagrada Grammy, koja nije prošla bez glamura s hrvatskim potpisom. Za jednu od najvažnijih večeri u godini za vodeće glazbenike, ali i brojne celebrityje s A-liste, brojne slavne dame itekako su se potrudile, a jedna je poznata pjevačica na crvenom tepihu privukla je pažnju posebnom crnom toaletom koju je dizajnirao hrvatski dizajner Juraj Zigman. Jordin Sparks u haljini Zigman izgledala je uistinu fantastično, a stigla je u pratnji supruga, manekena Dana Isaiaha, s kojim je u braku od 2017. godine.
Pogledajte fantastičnu haljinu koju je za lijepu američku zvijezdu osmislio naš poznati dizajner iz Rijeke!
Jordin Sparks u haljini Zigman zablistala nakon Beyonce
Juraj Zigman na popisu poznatih osoba koje su nosile njegove kreacije ima uistinu impresivna imena, a najpoznatije je, naravno, pjevačica Beyonce, koja je na turneji Renaissance, kojom je prošle godine oduševila svijet, odjenula njegov atraktivan srebrni kostim, a zatim i nevjerojatnu crnu haljinu.
Takva preporuka jedne i jedineBeyonce, Juraja Zigmana još je više istaknula na stranoj celebrity sceni pa je tako njegova kreacija zablistala i na ovogodišnjoj dodjeli nagrada Grammy.
34-godišnja američka zvijezda Jordin Sparks, čija je pjesma “Love Me Like I Am”, bila nominirana za najbolju suvremenu duhovnu pjesmu, na crveni je tepih stigla u dugačkoj crnoj haljini sa zanimljivim detaljima na vratu, “prorezom ključanicom” na dekolteu te prepoznatljivim srednjim dijelom u obliku korzeta, koji je svojevrsni zaštitni znak Juraja Zigmana.
Uz haljinu koja se presijavala u kombinaciji ljubičaste, plave i crvene boje stigla je i promjena frizure i šminke, odnosno perika u obliku kratkog boba i ljubičasto sjenilo na očima.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.