Jeste li znali da je Karl Lagerfeld inspiraciju za haljine često nalazio u interijerima?
Slavni dizajner ostat će zapamćen po bogatoj karijeri i nevjerojatnim kreacijama koje su oduševile svijet pa je zaista zanimljivo otkriće da je mnoge haljine osmislio s detaljima iz svog doma na umu.
Slavni njemački dizajner Karl Lagerfeld, koji je ostavio neupitan trag u svijetu visoke mode, svojim je kreacijama desetljećima oduševljavao svoje suradnike i žene koje se nisu mogle nadiviti njegovom dizajnerskom umijeću.
Bilo da je radio kao kreativni direktor za kuću Balmain, Fendi, Chloe ili Chanel, Karl Lagerfeld oduševljavao je svojim nevjerojatnim smislom za lijepo, ali i razumijevanjem ženskih proporcija zbog kojeg su njegovi krojevi na ženskom tijelu stajali kao saliveni.
Karl Lagerfeld inspiraciju je često tražio na zanimljivom mjestu
Originalan, elegantan i beskrajno glamurozan, Karl Lagerfeld bio je poznat i po izjavi da je trenirka znak predaje i da je nose samo oni koji su odustali od života, a poput svakog pravog umjetnika, volio je stalno širiti vidike i inspiraciju tražiti svugdje.
Nedavno je otkrivena mala poznata činjenica da su mnoge haljine s njegovim potpisom nastale inspirirane nekim komadom iz uređenja interijera, što je oduševilo njegove obožavatelje.
Na nedavno održanoj izložbi koja je pod kreativnom palicom Anne Wintour predstavljena u njujorškom muzeju MET, predstavljeno je 150 kreacija legendarnog dizajnera, od kojih je čak sedam inspirirano predmetima iz kućanstva.
Naravno ovdje nije riječ o običnim predmetima za uređenje doma koje bi svatko od nas mogao naći u dnevnoj sobi ili kuhinji, već o pomno biranim, luksuznim komadima koje je Karl imao u svom domu ili koji su se nalazili u pariškom apartmanu Coco Chanel.
Tako je zlatna krletka za ptice inspirirala bijelu haljinu s ručno izrađenim cvijećem iz Chanelove kolekcije za jesen/zimu 2010./2011., ormarić kralja Luja XVI. za kimono iz Chanelove kolekcije za kolekciju jesen/zima 1996./1997. godine, a izrezbarena kineska posuda za svijeće kao inspiracija za poznatu “čupavu bijelu haljinu” iz Chanelove proljetno/ljetne kolekcije za 2006. godinu. Jednu je haljinu inspirirala čak i ukrasna posuda za šećer, koji sam Karl nikad nije jeo.
Karl Lagerfeld 1985. godine bio je opčinjen svijećnjacima
Slavni dizajner, koji je preminuo 2019. godine, u osamdesetim godinama prošlog stoljeća bio je fasciniran žarkim bojama, glamurom i zlatnim detaljima, no čak ni neki od njegovih najvećih fanova tada nisu znali da su ga za toalete koje je kreirao u tom razdoblju inspirirali – svijećnjaci.
Uistinu je nevjerojatno doznati kako je funkcionirao kreativni um modnog genija koji će zauvijek ostati zapamćen.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.