Jeste li znali da je Karl Lagerfeld inspiraciju za haljine često nalazio u interijerima?
Slavni dizajner ostat će zapamćen po bogatoj karijeri i nevjerojatnim kreacijama koje su oduševile svijet pa je zaista zanimljivo otkriće da je mnoge haljine osmislio s detaljima iz svog doma na umu.
Slavni njemački dizajner Karl Lagerfeld, koji je ostavio neupitan trag u svijetu visoke mode, svojim je kreacijama desetljećima oduševljavao svoje suradnike i žene koje se nisu mogle nadiviti njegovom dizajnerskom umijeću.
Bilo da je radio kao kreativni direktor za kuću Balmain, Fendi, Chloe ili Chanel, Karl Lagerfeld oduševljavao je svojim nevjerojatnim smislom za lijepo, ali i razumijevanjem ženskih proporcija zbog kojeg su njegovi krojevi na ženskom tijelu stajali kao saliveni.
Karl Lagerfeld inspiraciju je često tražio na zanimljivom mjestu
Originalan, elegantan i beskrajno glamurozan, Karl Lagerfeld bio je poznat i po izjavi da je trenirka znak predaje i da je nose samo oni koji su odustali od života, a poput svakog pravog umjetnika, volio je stalno širiti vidike i inspiraciju tražiti svugdje.
Nedavno je otkrivena mala poznata činjenica da su mnoge haljine s njegovim potpisom nastale inspirirane nekim komadom iz uređenja interijera, što je oduševilo njegove obožavatelje.
Na nedavno održanoj izložbi koja je pod kreativnom palicom Anne Wintour predstavljena u njujorškom muzeju MET, predstavljeno je 150 kreacija legendarnog dizajnera, od kojih je čak sedam inspirirano predmetima iz kućanstva.
Naravno ovdje nije riječ o običnim predmetima za uređenje doma koje bi svatko od nas mogao naći u dnevnoj sobi ili kuhinji, već o pomno biranim, luksuznim komadima koje je Karl imao u svom domu ili koji su se nalazili u pariškom apartmanu Coco Chanel.
Tako je zlatna krletka za ptice inspirirala bijelu haljinu s ručno izrađenim cvijećem iz Chanelove kolekcije za jesen/zimu 2010./2011., ormarić kralja Luja XVI. za kimono iz Chanelove kolekcije za kolekciju jesen/zima 1996./1997. godine, a izrezbarena kineska posuda za svijeće kao inspiracija za poznatu “čupavu bijelu haljinu” iz Chanelove proljetno/ljetne kolekcije za 2006. godinu. Jednu je haljinu inspirirala čak i ukrasna posuda za šećer, koji sam Karl nikad nije jeo.
Karl Lagerfeld 1985. godine bio je opčinjen svijećnjacima
Slavni dizajner, koji je preminuo 2019. godine, u osamdesetim godinama prošlog stoljeća bio je fasciniran žarkim bojama, glamurom i zlatnim detaljima, no čak ni neki od njegovih najvećih fanova tada nisu znali da su ga za toalete koje je kreirao u tom razdoblju inspirirali – svijećnjaci.
Uistinu je nevjerojatno doznati kako je funkcionirao kreativni um modnog genija koji će zauvijek ostati zapamćen.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
Sedmerostruka dobitnica Porina pokazala je da se ne boji modnih iskoraka – crna čipkana haljina domaćeg brenda ELFS dokaz je da Mia zna balansirati seksepil i sofisticiranost.