Kreativci iz sjene: Jeste li znali da iza uspjeha brenda SKIMS Kim Kardashian stoji bračni par Grede?
Uspjeh brenda SKIMS svi pripisuju Kim Kardashian. I dok je ona svakako zaslužna za publicitet, za logistiku i stvaranje brenda kojem kupci vjeruju zadužen je bračni par Grede.
08 lipnja 2023
08 lipnja 202312:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Ime Kim Kardashian svakako je važan faktor planetarnog uspjeha brenda SKIMS, no to što je 42-godišna Kim slavna, ne znači da bi svaki njezin brend trebao uspjeti.
Brojna slavna lica već su se pokušala probiti u svijetu mode i ljepote, a mnogima su projekti pali u vodu zbog loše strategije, pogrešnog brendiranja ili nedovoljno zanimljivog proizvoda, koji nije uspio privući pažnju kupaca.
Zašto onda sasvim jednostavni proizvodi brenda SKIMS, koji potpisuje Kim Kardashian, a koje proizvodi tvornica u Indiji iz koje robu može naručiti baš svatko – jednostavno leti s polica?
Tajna iza uspjeha brenda SKIMS leži u umovima bračnog para Grede
Lice, estetika i ideje 42-godišnje Kim Kardashian svakako su pridonijele uspjehu, no insajderi iz svijeta biznisa znaju kako su za pomamu vezanu za brend SKIMS zapravo zaslužni kreativni genijalciJens i Emma Grede!
Ovaj bračni par među marketinškim i PR stručnjacima poznat je po ulozi “čarobnjaka” koji mogu unijeti život u baš svaku tvrtku, a upravo zbog toga poznate osobe i manje poznati poduzetnici rado s njima ulaze u poslovne avanture.
Tko su Emma i Jens Grede, suosnivači brenda SKIMS?
Jens Grede je samozatajan Šveđanin koji je u mladosti htio biti profesionalni skateboarder no ipak se odlučio za marketing – i nije pogriješio. S prijateljem Erikom Tortenssonom 2003. godine osnovao je marketinšku agenciju zahvaljujući kojoj su se dogodila mnoga “čuda” svijeta pop kulture. Suradnja pjevačice Beyonce s brendom H&M? Potpisivanje ugovora između Natalie Portman i kozmetičke tvrtke Dior? Novi mladenački look kuće Louis Vuitton?
Za sve je to zaslužna njihova agencija Wednesday Agency!
Jens i Emma dokazuju da se suprotnosti se privlače, a zajedno stvaraju fantastične projekte
Emma i Jens GredePROFIMEDIA
Jensova suprugaEmmaGrede rođena je Britanka, koja je, prema vlastitom priznanju “pretjerano samopouzdana” i direktna. U Ameriku je stigla kako bi promijenila igru i u tome je svakako uspjela.
41-godišnja Emma i 45-godišnji Jens Grede suosnivači su brenda SKIMS te zaslužni za zavidne brojke prodaje zbog kojih je dotad omiljeni američki brend donjeg rublja Calvin Klein prvi put ostao u sjeni.
Jeste li znali da se brend SKIMS imao katastrofalan početak, no Gredeovi su spasili stvar?
Usprkos prvotnom fijasku (brend se trebao zvati KIMONO, u čemu su kritičari s društvenih mreža prepoznali rasizam), brend SKIMS postigao je nevjerojatan uspjeh i prodajom nadmašio sva očekivanja. Popularnost Kim Kardashian za koju mnogi misle da je jedina osnivačica brenda, svakako je pridonijela, no tiha sila koju čini kreativni dvojac Grede, zapravo je dovela do nezapamćenih rezultata.
Gredeovi su prepoznali “rupu u tržištu” pa donje rublje brenda SKIMS nisu targetirali kao luksuz već pristupačnu opciju koju će u svom ormaru htjeti imati baš svaka žena.
Donje rublje i popratne haljine, biciklističke hlačice i majice s potpisom SKIMS postali su dio zabavne i trendi svakodnevne garderobe žena diljem svijeta, a odjevni komadi koji oblikuju tijelo prvi put su postali zabavni.
Do pojavljivanja brenda SKIMS na tržištu, žene su smatrale da hlačice i gaćice za oblikovanje tijela “moraju” kupiti kako bi sakrile svoje nedostatke, a danas takve komade žele posjedovati i s ponosom pokazivati, zahvaljujući maestralnoj priči koju je osmislio bračni par Grede.
Brend traperica Good American također je namijenjen masama i ženama svih tipova građe, a uz naziv s patrijarhalnom notom, polučio je veliki uspjeh na američkom tržištu.
“Sistem je bio slomljen” izjavila je Emma za Financial Times te dodala kako je iskoristila tu činjenicu kako bi ženama svih veličina i nacionalnosti omogućila dostupnost modnih noviteta u čijem procesu izrade sudjeluju njihova omiljena lica s malih ekrana.
Kako im to sve polazi za rukom?
Emma i Jens upoznali su se na poslu te vjenčali 2012. godine. Par ima četvero djece i živi povučenim životom u šarmantnoj vili na Bel-Airu.
Zahvaljujući bogatom iskustvu u svijetu marketinga, čestim brainstorm sastancima koje održavaju u vlastitom domu i nevjerojatnoj marljivosti, Jens i Emma svojim su napornim trudom i talentom daleko dogurali, a najavljuju kako će nas iz kreativne radionice para Grede, u budućnosti iznenaditi još mnogo toga.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.