Jeste li spremni usporiti? Nakon ludog Barbie ljeta, Versace predlaže stroge krojeve
Ovog ljeta sve je ružičasto, no ako je vjerovati modnoj kući Versace, nakon Barbie manije očekuje nas strogo poslovna jesen.
31 srpnja 2023
VERSACE
31 srpnja 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Drži li vas još “ružičasta groznica” ili je nakon izlaska filma Barbie vaše oduševljenje tom bojom napokon malo splasnulo.
2023. donijela nam je mnogo modnih trendova među kojima su najzapaženiji bili pomalo kičasti hitovi iz dvijetisućitih, upečatljive boje poput ljubičaste i zelene te naravno, Barbiecore, koji već nekoliko godina oduševljava svijet.
Premda se sam brend Versace oduvijek povezuje sa šarenilom, glasnim glamurom i upečatljivim uzorcima, nova kolekcija prava je suprotnost svemu navedenom.
Nakon što je u suradnji s Dua Lipomizbacila odličnu ljetnu kolekciju prepunu leptira i glamuroznih retro modela, Donatella Versace odlučila se za modni zaokret i u svojoj novoj kampanji predstavila jednostavnost i crnu boju.
Na crno bijelim fotografijama možemo vidjeti modele odjevene u savršeno skrojene crne kostime, s prepoznatljivim Versace gumbima te “opremljene” najfinijim modnim dodacima u crnoj boji koje ova modna kuća nudi.
Modeli Gigi Hadid i Adut Akech zvijezde su kampanje koja pokazuje koliko moćna može biti jednostavnost.
Kampanja modne kuće Versace za jesen/zimu 2023./2024. odaje počast klasičnoj modi iz Milana te nasljeđu samog brenda.
“Ova kampanja slavi sve što volim kod brenda Versace: snagu, vrhunske krojeve, stav. Volim crno-bijele slike koje stvarno prikazuju siluetu sezone i slike u boji koje kolekciju oživljavaju u srcu Milana. Modeli su se na setu osjećali snažno, osnaženo i žestoko – upravo onako kako biste se trebali osjećati kada nosite Versace”, izjavila je Donatella Versace.
Ovom kampanjom, brend Versace naglašava još jedan nadolazeći trend
Voljeli ih ili mrzili kad su prvi put bile u modi, cipele i čizme izuzetno dugog špica se vraćaju, a dokaz tome je i najnovija kampanja modne kuće Versace u kojoj modeli nose isključivo taj model cipela, koji je bio jako popularan sredinom dvijetisućitih godina.
Hoćete li se i vi na jesen prikloniti moćnoj crnoj boji ili ostati u lepršavom šarenilu?
U modnom svijetu, tišina često ima jači odjek od buke. Baš poput šapata koji vas natjera da stanete i poslušate, nova Pre-Fall kolekcija Lei Lou by Aleksandra Dojčinović dolazi bez krika, ali s jasnom porukom: hrvatska moda više ne igra na sigurno – ona predvodi.
U moru brendova i brze mode, gdje svaki komad često izgleda kao da je nastao pod pritiskom trendova i brojki, na scenu dolazi nešto posve drugačije. Mirna nije samo ime – to je stanje duha, oda sporosti, ljepoti i ženstvenosti utkanoj u svaki šav. Ovo nije konfekcija, ovo su haljine za žene koje znaju što žele, ali najvažnije – ne pristaju na manje.
Postoji li išta luksuznije od toga da ujutro, bez razmišljanja, posegnete za odjevnom kombinacijom koja već zna tko ste, kamo idete i kako se želite osjećati? Nova studio kolekcija effortless Donovana Pavlekovića upravo je ta modna misao pretočena u stvarnost – minimalistička, funkcionalna i izrađena s namjerom da vas prati kroz sve ljetne scenarije, bez i trunke napora.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Na vjenčanju Jeffa Bezosa u Veneciji stigle su kraljica Rania i princeza Rajwa, pridruživši se brojnim slavnim uzvanicima poput Kim Kardashian i Oprah.
Na svom Instagram profilu, glazbena diva Vanna još je jednom pokazala kako stil i elegancija nemaju rok trajanja. Uz promociju nove pjesme, fanove je oduševila i sofisticiranim ljetnim make-up lookom koji odiše decentnim glamom — savršenim za žene koje traže inspiraciju kako zadržati svježinu, profinjenost i samopouzdanje tijekom toplijih mjeseci.