Jeste li spremni usporiti? Nakon ludog Barbie ljeta, Versace predlaže stroge krojeve
Ovog ljeta sve je ružičasto, no ako je vjerovati modnoj kući Versace, nakon Barbie manije očekuje nas strogo poslovna jesen.
31 srpnja 2023
VERSACE
31 srpnja 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Drži li vas još “ružičasta groznica” ili je nakon izlaska filma Barbie vaše oduševljenje tom bojom napokon malo splasnulo.
2023. donijela nam je mnogo modnih trendova među kojima su najzapaženiji bili pomalo kičasti hitovi iz dvijetisućitih, upečatljive boje poput ljubičaste i zelene te naravno, Barbiecore, koji već nekoliko godina oduševljava svijet.
Premda se sam brend Versace oduvijek povezuje sa šarenilom, glasnim glamurom i upečatljivim uzorcima, nova kolekcija prava je suprotnost svemu navedenom.
Nakon što je u suradnji s Dua Lipomizbacila odličnu ljetnu kolekciju prepunu leptira i glamuroznih retro modela, Donatella Versace odlučila se za modni zaokret i u svojoj novoj kampanji predstavila jednostavnost i crnu boju.
Na crno bijelim fotografijama možemo vidjeti modele odjevene u savršeno skrojene crne kostime, s prepoznatljivim Versace gumbima te “opremljene” najfinijim modnim dodacima u crnoj boji koje ova modna kuća nudi.
Modeli Gigi Hadid i Adut Akech zvijezde su kampanje koja pokazuje koliko moćna može biti jednostavnost.
Kampanja modne kuće Versace za jesen/zimu 2023./2024. odaje počast klasičnoj modi iz Milana te nasljeđu samog brenda.
“Ova kampanja slavi sve što volim kod brenda Versace: snagu, vrhunske krojeve, stav. Volim crno-bijele slike koje stvarno prikazuju siluetu sezone i slike u boji koje kolekciju oživljavaju u srcu Milana. Modeli su se na setu osjećali snažno, osnaženo i žestoko – upravo onako kako biste se trebali osjećati kada nosite Versace”, izjavila je Donatella Versace.
Ovom kampanjom, brend Versace naglašava još jedan nadolazeći trend
Voljeli ih ili mrzili kad su prvi put bile u modi, cipele i čizme izuzetno dugog špica se vraćaju, a dokaz tome je i najnovija kampanja modne kuće Versace u kojoj modeli nose isključivo taj model cipela, koji je bio jako popularan sredinom dvijetisućitih godina.
Hoćete li se i vi na jesen prikloniti moćnoj crnoj boji ili ostati u lepršavom šarenilu?
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.
Ben Affleck prvi put otvoreno govori o razvodu s Jennifer Lopez, ističući da nije bilo drame, već obična priča dvoje ljudi koji pokušavaju razumjeti svoje odnose.
Danijela Dvornik rastužila je pratitelje tužnom objavom o smrti svoje kujice Obame, koja je bila njezina vjerna prijateljica i s njom je provela 16,5 godina.