Da najveći trend sezone jesen i zima 2023. više nije samo odjeća, već i stav onoga tko je nosi, najavili su svojim revijama svi vodeći dizajneri današnjice, od Armanija, preko Loewea i Bottege Venete, pa modnim pistama već nekoliko sezona, a u ovoj pogotovo, vladaju modeli koji nam izgledaju nekako blisko i nekako svakodnevno. Jesenska kolekcija Aleksandre Dojčinović prati tu priču.
Jesenska kolekcija Aleksandre Dojčinović nastavak je uspješne modne priče
Hrvatska dizajnerica Aleksandra Dojčinović, koja je u jesen prvo krenula pojavljivanjem u rujanskim izdanjima američkog i britanskog Voguea, najprodavanijim brojevima Conde Nasta, najveće globalne mas medijske kompanije kada su u pitanju časopisi niže uspjeh za uspjehom. Potom je, zahvaljujući Fani Stipković koja se za nekadašnjeg nogometnog superstara Fernanda Hierra udala u divnoj vjenčanici iz njezinog multibrand wedding butika Le Concept by Alex, izašla na naslovnicama svih vodećih hispano i latinoameričkih medija.
Sjajan uvod u hladne dane nastavila je ovih dana novom Lei Lou kolekcijom koja, dakle, u svojoj jednostavnosti, izrađena od najfinijih tkanina i ukrojena do savršenstva, baš kao i kod njenih svjetski poznatih kolega, u potpunosti naglašava karakter one koja ju nosi. Modeli koje je Aleksandra pripremila za jesen i zimu, a odnosi se to ponajprije na divne kapute, jakne i poslovne kombinacije, mogu se, zahvaljujući minimalizmu kojim odišu, ponavljati nebrojeno puta, a isto vrijedi i za nove modele cipela i čizama, među kojima su apsolutne zvijezde novi modeli čizama za snijeg, koje prizivaju zimske radosti i toplu čokoladu negdje na planini već na prvi pogled. Sjajne modne igre bez granica Aleksandra ovaj put naglašava nakitom i statement naočalama iz svoje optike La Vie, a oni rijetki komadi s printom dovoljno su posebni sami po sebi da im dodaci gotovo i ne trebaju.
U Ilici 15 već neko vrijeme nije samo Lei Lou butik. Aleksandra je postojeći prostor proširila na susjedni i danas na istoj adresi, na čak 850 kvadrata čistog luksuza, u jednom od najljepših multibrand butika u ovom dijelu Europe koji, uz moderno dizajnirani web shop, danas nudi sve što moda predstavlja u jednom.
Osim već spomenutih komada vlastitog dizajna, u sklopu wedding multibrand butika Le Concept by Alex, buduće mladenke mogu pronaći apsolutno sve što im treba za najsretniji dan u životu, od vjenčanica najpoznatijih svjetskih kuća, preko accessoiresa, sve do poklona, među kojima prednjače oni s potpisom Selettija i Assoulina. Riječ je o capsule selekciji najfinijeg porculanskog posuđa, koje je već više od pola stoljeća sinonim elegancije s twistom. S druge strane, knjige i svijeće nešto mlađeg Assoulinea, prvog luxury branda kada govorimo o kulturi, već godinama ne silaze s wishlista svih zaljubljenika u suvenire i putovanja.
Postoje večeri koje ne pristaju na prosječnost i trenuci koji traže dodatnu dozu stila, samopouzdanja i nenametljivog sjaja, a upravo takvim prigodama Högl pristupa s posebnom pažnjom, stvarajući cipele i torbe koje nadilaze ulogu modnog dodatka i postaju nosivi izraz osobnosti. U kolekciji osmišljenoj za svečane prilike, večernje izlaske i najluđu noć u godini susreću se bezvremenska elegancija, suvremeni dizajn, vrhunska izrada i iznimna udobnost, što je kombinacija koja definira moderni luksuz bez kompromisa.
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i točni datumi početka sniženja u fizičkim trgovinama i online.
Nova crvena capsule kolekcija haljina brenda LEXALEX osmišljena je kao snažna, ali pročišćena modna izjava. Svaki model spaja suptilan luksuz i samouvjerenu ženstvenost, stvarajući dojam koji ostaje zapamćen.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.