Da najveći trend sezone jesen i zima 2023. više nije samo odjeća, već i stav onoga tko je nosi, najavili su svojim revijama svi vodeći dizajneri današnjice, od Armanija, preko Loewea i Bottege Venete, pa modnim pistama već nekoliko sezona, a u ovoj pogotovo, vladaju modeli koji nam izgledaju nekako blisko i nekako svakodnevno. Jesenska kolekcija Aleksandre Dojčinović prati tu priču.
Jesenska kolekcija Aleksandre Dojčinović nastavak je uspješne modne priče
Hrvatska dizajnerica Aleksandra Dojčinović, koja je u jesen prvo krenula pojavljivanjem u rujanskim izdanjima američkog i britanskog Voguea, najprodavanijim brojevima Conde Nasta, najveće globalne mas medijske kompanije kada su u pitanju časopisi niže uspjeh za uspjehom. Potom je, zahvaljujući Fani Stipković koja se za nekadašnjeg nogometnog superstara Fernanda Hierra udala u divnoj vjenčanici iz njezinog multibrand wedding butika Le Concept by Alex, izašla na naslovnicama svih vodećih hispano i latinoameričkih medija.
Sjajan uvod u hladne dane nastavila je ovih dana novom Lei Lou kolekcijom koja, dakle, u svojoj jednostavnosti, izrađena od najfinijih tkanina i ukrojena do savršenstva, baš kao i kod njenih svjetski poznatih kolega, u potpunosti naglašava karakter one koja ju nosi. Modeli koje je Aleksandra pripremila za jesen i zimu, a odnosi se to ponajprije na divne kapute, jakne i poslovne kombinacije, mogu se, zahvaljujući minimalizmu kojim odišu, ponavljati nebrojeno puta, a isto vrijedi i za nove modele cipela i čizama, među kojima su apsolutne zvijezde novi modeli čizama za snijeg, koje prizivaju zimske radosti i toplu čokoladu negdje na planini već na prvi pogled. Sjajne modne igre bez granica Aleksandra ovaj put naglašava nakitom i statement naočalama iz svoje optike La Vie, a oni rijetki komadi s printom dovoljno su posebni sami po sebi da im dodaci gotovo i ne trebaju.
U Ilici 15 već neko vrijeme nije samo Lei Lou butik. Aleksandra je postojeći prostor proširila na susjedni i danas na istoj adresi, na čak 850 kvadrata čistog luksuza, u jednom od najljepših multibrand butika u ovom dijelu Europe koji, uz moderno dizajnirani web shop, danas nudi sve što moda predstavlja u jednom.
Osim već spomenutih komada vlastitog dizajna, u sklopu wedding multibrand butika Le Concept by Alex, buduće mladenke mogu pronaći apsolutno sve što im treba za najsretniji dan u životu, od vjenčanica najpoznatijih svjetskih kuća, preko accessoiresa, sve do poklona, među kojima prednjače oni s potpisom Selettija i Assoulina. Riječ je o capsule selekciji najfinijeg porculanskog posuđa, koje je već više od pola stoljeća sinonim elegancije s twistom. S druge strane, knjige i svijeće nešto mlađeg Assoulinea, prvog luxury branda kada govorimo o kulturi, već godinama ne silaze s wishlista svih zaljubljenika u suvenire i putovanja.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Kad kažeš Feminnem, prvo se sjetiš pop hitova i nastupa koji su obilježili 2000-e, ali i Eurosonga, gdje su Neda Parmać i djevojke iz grupe blistale više puta. Karijera ove talentirane pjevačice trajala je kroz brojne glazbene projekte, ali sada Neda plijeni pažnju i na jedan sasvim drugačiji način.
Kad hrvatska kraljica interijera Mirjana Mikulec spakira kofere i ode u London, znamo da slijedi nešto posebno. Ovoga puta, u srcu britanske prijestolnice, ušla je u prostor od samo 40 kvadrata i pretvorila ga u šarmantni dom koji osvaja na prvi pogled.