Jennifer Lopez podigla Pariz na noge: Na reviji osvanula u kaputu napravljenom od 7.000 pravih latica ruža
Avangardna modna kuća Schiaparelli ponovno je uspjela istaknuti se na Tjednu mode, zahvaljujući slavnoj uzvanici u nevjerojatnoj kreaciji. Prošle godine to je bila Kylie Jenner u ONOJ haljini s lavom, a ovo godine njezinu je ulogu preuzela Jennifer Lopez.
23 siječnja 2024
PROFIMEDIA
23 siječnja 202421:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Tjedan mode u Parizu na kojem se predstavljaju haute couture kolekcije slavnih modnih kuća u punom je jeku, a talijanska kuća avangardne mode Schiaparelli ponovno se uspjela istaknuti i zablistati u glavnim vijestima svih vodećih modnih portala. Naime, modna tema dana je njihova glamurozna uzvanica Jennifer Lopez u jakni od cvijeća za čiju je izradu bilo potrebno čak 7.000 latica pravih ruža.
Premda su se na Schiaparellijevoj reviji pojavila brojna slavna imena, posebno izrađenim komadom koji ostavlja bez daha istaknula se upravo J.Lo koja je itekako navikla biti zvijezda svakog showa.
Jennifer Lopez u jakni od cvijeća izgledala je spektakularno
“Kaput od 7.000 pravih latica ruža koje održavaju svježinu zahvaljujući šećernoj vodi, poznatoj i kao nektar kolibrića. Ovo je posebno za mene dizajnirao Daniel Roseberry za Schiaparelli Couture 2024. Uzbuđena sam zbog ovog putovanja u novu eru Hearts + Flowers…”, pohvalila se Jennifer Lopez na Instagramu te dodala kako njezin novi album This Is Me Now izlazi 16. veljače.
Prošle godine za vrijeme Haute Couture Tjedna mode u Parizu svi su pričali o Kylie Jenner koja se pojavila u crnoj haljini s velikom glavom lava na ramenu, a sada je njezinu ulogu preuzela Jennifer Lopez koja je privlačila pažnju u raskošnoj bijeloj kreaciji.
Jennifer Lopez u haljini od cvijeća Schiaparelli predstavila je i novu frizuru
Lijepa 54-godišnja zvijezda nevjerojatnu jaknu odjenula je uz crne tajice i bijelu dolčevitu s potpisom Schiaparelli, a od modnih dodataka stilisti su za nju odabrali zanimljiv remen i još zanimljivije sunčane naočale sa zlatnim okvirima.
Ovom prigodom, pjevačica je u Parizu predstavila i novu frizuru, kratki bob koji je bio stiliziran u wet look stilu.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.