Jedan korak bliže: SKIMS u Londonu otvorio pop up dućan!
Ovo je prvi pop up dućan brenda SKIMS izvan Amerike, a izgleda poput pave ljetne oaze.
20 lipnja 2023
INSTGARAM: @SKIMS
20 lipnja 202317:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Je li i vas zaludjela SKIMS groznica? Slavni modni brend Kim Kardashian prešao je ocean i zasjeo u kut jednog slavnog shopping centra! Brend SKIMS u Londonu je otvorio prvi pop up dućan izvan Amerike, u pravo vrijeme za ljetne pripreme.
Brend SKIMS, koji već godinama žari i pali zahvaljujući odlično osmišljenom konceptu u kojem se spajaju visokofunkcionalni komadi za oblikovanje tijela, atraktivni krojevi, pristupačne cijene i efekt privlačnosti koji sa sobom donosi estetika Kim Kardashian, prvi je put otvorio pop up dućan “preko bare” te se smjestio u kut slavne robne kuće Selfridges u samom centru Londona.
Želite uloviti komade s potpisom SKIMS u Londonu? Požurite!
Pop up trgovina SKIMS u Londonu će biti otvorena relativno kratko, od 12. lipnja do 8. srpnja, pa požurite ako imate prijatelje koji žive u tom gradu, a koje biste mogli zamoliti da vam skoknu po koju sitnicu. Bež, smeđa, narančasta, baby plava i Barbie ružičasta u fokusu su najnovijih kolekcija brenda SKIMS.
Cijeli je prostor prožet nježno plavom bojom koja podsjeća na kupanje u bazenu ili moru, a posebni umjetnički detalji koji dodaje glamuroznu i zabavnu vibru ovom pop up dućanu su plave daske za skakanje u bazen.
Jens Grede, genijalni um koji je sa svojom suprugom zapravo i zaslužan za uspjeh brenda SKIMS, otkrio je kako ovo neće biti jedini pop up shop. SKIMS planira malo po malo osvojiti Europu, a ne sumnjamo da će u tome i uspjeti.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.