Kad se moda zatrese iz temelja, znate da je u pitanju nešto veliko. A ništa nije veće od vijesti koja je prošli tjedan stigla poput iznenadnog ljetnog pljuska: Anna Wintour, vječna kraljica Voguea, odstupa s pozicije glavne urednice američkog izdanja časopisa nakon više od tri desetljeća. I ne, nije u pitanju potpuni oproštaj – Wintour ostaje na svojoj funkciji globalne uredničke direktorice, no za Vogue USA otvara se novo poglavlje. I još važnije – novo radno mjesto.
Kako pronaći nasljednika modne ikone ako ne putem – LinkedIna?
U oglasu koji je osvanuo prije šest dana, Condé Nast je jednostavno napisao: “Condé Nast is hiring a Head of Editorial Content for U.S. Vogue. If you are interested, please reach out by email with your resume to condenast@spencerstuart.com.” To je sve. Bez fanfara. Bez ilustracija. Bez “Vogue filtera”. Samo hladni email i poziv na akciju. Da niste znali bolje, pomislili biste da se traži voditelj poslovnice u Brooklynu, a ne nasljednik žene koju je jedna zaposlenica opisala riječima: “Kao da je Bog dao otkaz.”
I dok modni svijet spekulira, a urednici diljem planeta duboko udišu kroz nosnice iznad maski koje još uvijek skrivaju napola probavljeni šok, pitanje koje visi u zraku nije samo “Tko će naslijediti Annu?”, nego i “Može li itko uopće?”
Nije samo posao – to je kulturni fenomen
Voditi američki Vogue ne znači samo uređivati časopis. To znači biti modni kompas svijeta. Biti pozivnica za prvi red na svim važnim revijama. Biti osoba koja odlučuje tko će postati sljedeće lice s naslovnice, čija karijera će eksplodirati, čiji će trend zaživjeti.
Od The Met Gale do crvenih tepiha i predsjedničkih kampanja, Anna Wintour je tijekom četiri desetljeća bila tiha sila iza modnog i kulturnog narativa Amerike. Uvijek savršena bob frizura, neprobojne sunčane naočale, nepogrešiv stav i aura žene koja nikada ne sumnja. Kako nadmašiti nekoga tko je postao sinonim za instituciju koju vodi?
Kandidati iz sjene – i svjetla reflektora
Spekulacije ne prestaju. Hoće li to biti Edward Enninful, karizmatični bivši urednik britanskog Voguea i zagovornik inkluzivnije mode? Ili Chioma Nnadi, koju je upravo Wintour postavila za svoju nasljednicu u Londonu? Možda Chloe Malle, čije ime je sve češće povezano s digitalnim preporodom američkog Voguea?
Zanimljivo je i koliko se sada iz ladica izvlače stari snovi: od Evy Chen, modne diplomatkinje iz sjene, do Amy Astley, urednice koja zna kako Teen Vogue pretvoriti u političku platformu.
I naravno – tu je Bee Shaffer, Wintourina kći. Broadway producentica, Columbia diplomantica, i žena koja je još 2008. jasno rekla da ne želi imati veze s Vogueom. No, kad carstvo ostane bez cara, krvna linija često se gleda s posebnim zanimanjem.
U vremenu kada se granice mode brišu, kada TikTok ima veći utjecaj od printa, a influenceri diktiraju trendove jednako kao i dizajneri, možda pravo pitanje nije “Tko će naslijediti Annu?”, već “Kako će Vogue izgledati bez nje?”.
Hoće li nova urednička osoba znati balansirati između tradicije i TikToka? Hoće li znati kako okupiti supermodele, političarke i kreativce u jednoj priči – bez gubljenja fokusa? I najvažnije, hoće li imati vlastiti stav – onaj isti koji je Wintour učinio legendom?
LinkedIn kao modna pista
Da, možda se činilo neobično da se nasljednik najmoćnije žene mode traži objavom na društvenoj mreži za traženje posla. No, u tome se krije poruka: moda se mijenja. I Vogue se mora promijeniti s njom. Transparentno, otvoreno, bez zakulisnih dogovora i bez aure nedodirljivosti. Ili je to barem priča koju žele ispričati.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.