Kreacijama s oversized cvijetom, koje su zaludjele hrvatske celebrity dame, oduševio se i Jared Leto
Poznati holivudski glumac zablistao je u plavom odijelu poznatog modnog dizajnera iz regije, čije kreacije obožavaju slavne ljepotice iz javnog života.
11 rujna 2023
PROFIMEDIA
11 rujna 202319:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Sjećate se one bijele mini haljine s velikim cvijetom u kojem je Nina Badrić prošle godine proslavila rođendan? Ili odijela s poljupcima u kojem je slavila ove godine? Žarko ružičaste mini haljine s 3D cvijetom Maje Šuput ili bijele “anđeoske kreacije” koju je Severina odjenula za jednu dodjelu nagrada na koju je došla sa štakama? Očaravajuće kreacije s potpisom srpskog modnog brenda Mihano Momosa sigurno ste već više puta imali priliku vidjeti na influencericama i celebrity damama iz regije, a velika novost stiže iz Hollywooda i glasi ovako: “I Jared Leto nosi Mihano Momosa”.
Jared Leto nosi Mihano Momosa kreaciju na stranicama Voguea
Slavni holivudski glumac Jared Leto imao je priliku odjenuti nevjerojatno plavo odijelo s prepoznatljivom oversized ružom i potpisom Mihano Momosa za jednu uistinu posebnu prigodu.
Naime, Jared Leto nosi Mihano Momosa odijelo u editorijalu turskog izdanja modne biblije Vogue, na fotografijama koje je snimio Jacques Burga. 51-godišnji glumac, koji se nedavno družio i sa Severinom u St.Tropezu, izgleda odlično u zanimljivom odijelu s dva gumba i predugačkim rukavima, ispod kojeg ne nosi ništa, a koje je baš u skladu s njegovim ekscentričnim modnim stilom s kojim se već godinama poigrava.
Da Jared Leto nosi Mihano Momosa kreaciju, doznali smo od samog dizajnera
Još jednim velikim uspjehom dizajner Mihailo Anušić, koji stoji iza brenda Mihano Momosa pohvalio se na svom Instagram profilu.
Uz fotografiju slavnog glumca odjevenog u njegovu kreaciju, Mihailo Anušić je elegantno napisao: “Tko ne voli dobro odjevenog muškarca?” i tako svima dao do znanja kako se njegov dizajn cijeni i daleko van naše regije.
I sam Jared Leto na svom je Instagram profilu objavio fotografije iz editorijala u kojem nosi odijelo srpskog dizajnera pa ne sumnjamo da će Mihailo Anušić uskoro primiti brojne narudžbe iz Hollywooda.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.