Između valova i tišine: A’marie cruise & swim 2025 kolekcija kao ljeto koje ne prestaje
Neka ljeta dolaze s bukom valova, a neka s tišinom koja govori više od riječi. A'MARIE Cruise & Swim kolekcija za sezonu 2025. nije tu da se pokaže – već da se osjeti. Njezina najnovija kampanja, nazvana Between Moments, oda je svemu onome što najviše volimo o ljetu – trenucima koji ne žele pažnju, ali je svejedno zavređuju.
U raskošnom ambijentu hotela Materra, gdje svjetlo miluje svaki kadar, A’MARIE je još jednom pokazala kako izgleda moda koja se ne trudi biti moderna – već bezvremenska. Kampanja koju potpisuju Sanja Jagatić (iza objektiva), Katarina Filipović (ispred njega), te beauty tim u sastavu Nataša Božičević i Dorotea Buljan, donosi prizore ljetne intime, gdje se svaka silueta stapala s prostorom – i s osjećajem.
Kolekcija Between Moments kao da je stvorena za žene koje poznaju ritam vlastitog tijela i ljetnih dana. Od jednostavnih, ali senzualnih kupaćih kostima do multifunkcionalnih haljina, bluza i suknji koje se prilagođavaju trenutku, A’MARIE još jednom podsjeća da se stil ne mjeri količinom komada, nego kvalitetom osjećaja koje ti komadi izazivaju.
Kupaći kostimi izrađeni su od ECONYL® regeneriranog vlakna – održivog materijala koji je nastao transformacijom otpada iz mora i kopna u luksuzni tekstil. No, ljepota nije samo u namjeri – svaki model nosi čistu, fluidnu liniju, s pomno biranim detaljima, ponekad ukrašen ilustriranim biserima i pticama Petre S. Roje. Tiho, ali snažno. Više osjećaj nego ornament.
Ljetni “cruise” komadi ne donose odjeću za destinaciju – već osjećaj pripadnosti svakom trenutku. Haljine koje se transformiraju u tunike, suknje koje postaju haljine, lagane bluze koje se vežu i prilagođavaju tijelu i raspoloženju – svaki model u kolekciji doista “zna” kako se žena kreće kad ljeto teče kroz nju.
Tkanine? Nježne poput povjetarca. Lenzing™ MicroModal, brušeni japanski pamuk, baršunaste viskoze… Sve pažljivo birane da njeguju kožu i pričaju priču. Printovi su decentni, s nazivima poput Bloom, Pearl i Terra – gotovo kao emotivna stanja, a ne grafički elementi.
Between Moments nije samo ime kolekcije – to je životna filozofija. Ne žuriti, ne dokazivati, ne vikati. Samo biti. Samo osjetiti.
U svijetu pretrpanom trenucima koji traže validaciju, A’MARIE podsjeća da najvažniji trenuci dolaze kada stanemo. Kad oslušnemo. Kad si dopustimo biti tamo gdje smo – između valova i tišine, između dana i večeri, između prošlog i onog što tek dolazi.
Kolekcija je dostupna na www.amarie-fashion.com i u showroomu u Gundulićevoj 19 u Zagrebu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.