Proljeće nam je pokucalo na vrata, a s njim i brojne nove modne kolekcije koje pozivaju na svjež pristup ovosezonskom odijevanju. Jedna od takvih vedrih kolekcija dolazi s potpisom hrvatske dizajnerice Ive Tuđe. Njezina kolekcija torbi naziva “Into the Blue” savršen je spoj svakodnevne funkcionalnosti i svevremenske elegancije, osmišljena u vedrom, proljetnom koloritu koji lako nadopunjuje svaki stilski look. Od iskričave tirkizne, preko klasične “kroko” crne pa sve do bijele posute šarenim “spray” uzorkom, izbora ne manjka i za najzahtjevnije zaljubljenice u modne dodatke.
“Kolekcija je nastajala spontano, razigrano, bez velikih kalkulacija. Dopustila sam trenutku inspiracije da me ponese, a rezultat su torbe koje odražavaju užitak stvaranja. Prvenstveno su ženstvene, ali zaokružene zrelošću koja se očitava u odabiru formi i materijala”, ispričala nam je dizajnerica Iva Tuđa. A na pitanje kakvu je ženu zamišljala da nosi njen dizajn, kaže ”Ta žena može biti bilo tko. Voljela bih da odabir moje torbe bude baš kao i najbolje stvari u životu – stvar trenutka, spontan i neopterećen”.
Nakon višegodišnjeg izbivanja s modne scene, Iva priznaje kako je vrijeme provedeno na drugim projektima van modne industrije bilo kreativno produktivno pa su tako ideje skupljene u tom razdoblju napokon dobile formu u obliku ove kolekcije. Modeli Ivinih torba dolaze u pet oblika koji variraju od praktične tote torbe i neodoljivo šarmantnog bucket baga pa sve do za clutch torbe, spremne za večernji izlazak. Svi modeli ručno su rađeni od najkvalitetnije teleće kože koja uz pravilnu njegu može trajati zaista vječno.
Više informacija potražite na službenom Instagram i Facebook profilu brenda.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Više od deset godina nakon preventivne operacije koja joj je spasila život, slavna glumica otvoreno govori o tijelu, solidarnosti i pravu žena na informirane zdravstvene odluke.