Brend modnih accessoiresa Iva Tuđa predstavlja svoju jesensku kolekciju naziva “008”, savršen spoj svevremenske ženstvenosti i trendovskih uzoraka. Kolekcija u kojoj su mjesto uz torbe pronašle i u životinjski print obučeni kozmetički neseseri te za izlazak spremne pljoskice, osmišljena je za ženu koja odiše samopouzdanjem i ne boji se izraziti vlastitu individualnost. Zamišljeni kao komadi koji lako nadopunjuju i dnevne i večernje lookove, asesoari iz ove kolekcije rađeni su s velikom brigom.
“Kao i s proljetnom pričom brenda, prvi korak u razradi kolekciji bio je odabir materijala. Koža kojoj dajem prednost uvijek je podatna, a istovremeno otporna i kvalitetna”, kazala je dizajnerica Iva Tuđa. “Ideja za kolekciju pojavila mi se kao odgovor na vječni problem “praznog ormara”, one situacije kada prije izlaska, večere, događanja na kojem trebam doći u svom najboljem izdanju odjednom ne znam što bih odabrala. Htjela sam da ovi komadi budu spremni stajati uz fino odijelo, malu crnu haljinu ili kožnu minicu i visoke čizme”, pojasnila je inspiraciju koja stoji iza dizajna.
Upravo taj suptilan seksipil očitava se u smjelom odabiru uzoraka – krokodilske kože i zmijskog printa u nekoliko boja. Ovi statement printovi kolekciji daju dodir luksuza, pritom ne odvlačeći pažnju s minimalističkog, svevremenskog dizajna koji prožima formu Ivinih asesoara. Pritom, multifunkcionalnost kolekcije karakteristična je za dizajneričin izričaj pa ne čudi što ovi modeli – u mini i maxi veličinama – pružaju beskonačno mogućnosti za stilske igre.
Više informacija potražite na službenom Instagram i Facebook profilu brenda.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
U svijetu gdje glamur susreće nostalgiju, a cipele Manolo Blahnik simbolizuju čitave životne filozofije, vijest o naglom otkazivanju serije And Just Like That pala je poput modne katastrofe — tiho, ali razorno. Sarah Jessica Parker, ikona stila i srce univerzuma Sex and the City, nije krila svoje razočaranje — i s pravom.