Kampanju predvode pjevač Luka Nižetić i model Claudia Antičević, a realizirana je u suradnji s nekim od najboljih talenata u industriji. Kampanju je fotografirao Franjo Matković, a video snimao Hrvoje Banić. Frizure je kreirao tim iz Salona Glamour, dok je za makeup zaslužna Petra Sever. Kreativni smjer su osmislili Tomislav Pancirov i Katarina Radnić Zmazek.
Ljubavna priča između Visa i Lastova
Kampanja Islands&Co. oživljava romantičnu povezanost dva otoka kroz njihove glavne protagoniste – Luku Nižetića, koji je neraskidivo povezan s Visom i Claudiju Antičević, čije srce pripada Lastovu. Njihova priča, ispričana u kampanji u tri čina, je metafora za duboku vezu koju svi osjećamo prema našim otocima.
Islands&Co. – otočka vremenska kapsula
Katarina Radnić Zmazek, vlasnica Islands&Co. i Cloud&Co. brenda, istaknula je posebnost ovog nakita:
„Islands&Co. je zapravo suvenir, osjećaj u obliku otoka ispunjen zvukovima, mirisima, dodirom, valovima i ljubavnim ispovijestima otoka. Islands&Co. je poput pisma u boci koje, pušteno u more, traži onoga tko razumije dušu otoka. Ponekad je to drugi putnik, a ponekad smo to mi sami, podsjećajući nas na unutarnji mir koji samo otok može pružiti.
Islands&Co. vjeruje u moć otočkih priča koje oblikuju naša iskustva i otvaraju nas prema novim počecima. Svaka uspomena s otoka postaje dio tebe samog, a ti postaješ dio njega. Zato smo počeli raditi otočke priče da ih otkrijemo kako nama svima tako i svima koji posjećuju naše predivne otoke.
Premijera kampanje
Kampanja je premijerno prikazana na ekskluzivnom eventu s mnogim poznatim uzvanicima održanom u Zagrebu. Osim fotografija, prikazan je i video s otočkim pričama s kojima Islands&Co. planira istražiti sve hrvatske otoke. Otočke priče ćete moći pogledati na Islands&Co. društvenim mrežama, gdje možete i naručiti nakit s vašim otokom.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.