Kampanju predvode pjevač Luka Nižetić i model Claudia Antičević, a realizirana je u suradnji s nekim od najboljih talenata u industriji. Kampanju je fotografirao Franjo Matković, a video snimao Hrvoje Banić. Frizure je kreirao tim iz Salona Glamour, dok je za makeup zaslužna Petra Sever. Kreativni smjer su osmislili Tomislav Pancirov i Katarina Radnić Zmazek.
Ljubavna priča između Visa i Lastova
Kampanja Islands&Co. oživljava romantičnu povezanost dva otoka kroz njihove glavne protagoniste – Luku Nižetića, koji je neraskidivo povezan s Visom i Claudiju Antičević, čije srce pripada Lastovu. Njihova priča, ispričana u kampanji u tri čina, je metafora za duboku vezu koju svi osjećamo prema našim otocima.
Islands&Co. – otočka vremenska kapsula
Katarina Radnić Zmazek, vlasnica Islands&Co. i Cloud&Co. brenda, istaknula je posebnost ovog nakita:
„Islands&Co. je zapravo suvenir, osjećaj u obliku otoka ispunjen zvukovima, mirisima, dodirom, valovima i ljubavnim ispovijestima otoka. Islands&Co. je poput pisma u boci koje, pušteno u more, traži onoga tko razumije dušu otoka. Ponekad je to drugi putnik, a ponekad smo to mi sami, podsjećajući nas na unutarnji mir koji samo otok može pružiti.
Islands&Co. vjeruje u moć otočkih priča koje oblikuju naša iskustva i otvaraju nas prema novim počecima. Svaka uspomena s otoka postaje dio tebe samog, a ti postaješ dio njega. Zato smo počeli raditi otočke priče da ih otkrijemo kako nama svima tako i svima koji posjećuju naše predivne otoke.
Premijera kampanje
Kampanja je premijerno prikazana na ekskluzivnom eventu s mnogim poznatim uzvanicima održanom u Zagrebu. Osim fotografija, prikazan je i video s otočkim pričama s kojima Islands&Co. planira istražiti sve hrvatske otoke. Otočke priče ćete moći pogledati na Islands&Co. društvenim mrežama, gdje možete i naručiti nakit s vašim otokom.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.